Y/n:in pov:
Omg...en voi uskoa et meinasin kuolla....
"S-siis miten mä ees selvisin?" Kysyn jätkiltä.
"Ne antoi sulle suoraan verisuoniin sen lääkkeen ja se tehos nopeesti, onneks" Joel sanoo ja pyyhkii vielä kyyneliä poskiltaan.
En osaa sanoa mitään. Nousen vain istumaasentoon ja ainoa asia mitä mietin juuri siinä hetkessä oli se kuinka onnekas olin että sain selvitä ja jatkaa elämää joelin kanssa. "Hei jätkät, oisko mahista et saisin olla hetken joelin kaa kahestaan..?" kysyn muilta. "Tottakai" Olli sanoo ja antaa halauksen minulle. "Joo!" Niko mumisee ja antaa minulle nopean halauksen. Niko tarttuu porkon käteen ja vetää häntä ulos huoneesta, muut menevät perässä. Ovi menee kiinni."Joel rakas.." Henkäisen ja vedän joelin suudelmaan. Joel yllättyy mutta tempaisee itsensä täysin suudelmaan mukaan. "'mmm, ikävöin sua" Joel sanoo ja jatkaa suutelua. Irtaudun suudelmasta ja kysyn: Oonks mä niinku sillee kunnos et saan kävellä? Tai millon pääsen pois. "Öö kyl kai saat, ku ei sul ollu muuta ku aivotärähdys mut seki tuli kaks päivää sit ni jos sul on hyvä olo ni mikäs siin. Ja ei hajuukaa millo pääset pois, mut uskon et pian" Joel vastaa. "Uu kiva" Sanon ja hypähdän ylös sängystä. "Y/n...mitä sä teet, onkohan toi nyt järkevää" joel naurahtaa kyseenailaistavasti.
Nikon pov:
"Miksköhän ne halus olla kahestaan? Ja kauanks ne haluu olla kahestaan? Ja kannattaaks meijän jäädä tänne? Ja pääseeks Y/n pian pois? Ja kannattaisko meijän mennä jo takas?" Höpötän hermostuneesti. "Paljon kysymyksiä" Joonas naurahtaa. "Ootas yritän vastata kaikkiin, en tiiä miks, en tiiä kauanko, kannattaa jäädä, eiköhän, ja varmaan" Joonas jatkaa hymyillen. "Ne varmaan panee" Olli ilmoittaa pidätellen naurua."OLLI" Aleksi huudahtaa pidätellen itsekkin naurua.
"Kasvakaa jo, ei ne nyt täällä" Tommi sanoo isämaisesti. *olli naurahtaa* "ja miksköhän ei, i bet ne panee" Olli jatkaa. *aleksi purskauttaa pienen naurun* "sori" Aleksi sanoo keräten itseään. "Ei ne pane, älkää olko tyhmiä" Sanon. "Ei sul oo todistei tho" Aleksi sanoo hymyillen. "No venaas, mennään käymään siel, ne varmaan vaan juttelee" Porko sanoaa.
"Hyvä idea" Totean. Nousemme ylös ja kävelemme kohti y/n:in huonetta.
"Sanonpahan vaan et jos ne panee ni syytän sua Niko" Olli sanoo kävellen toisena.Meanwhile:
Joelin pov:Y/n alkaa kaivaa mun laukkua. "Jos mä yhtään sua tunnen ni tääl sivutaskus pitäis olla...." Y/n sanoo ja jatkaa etsimistä. "Y/n älä nyt viitti" nauran. "Ahaa löyty" Y/n sanoo ja vetää laukustani neljön muotoisen paketin. Hän hypähtää takaisin sägylleen ja antaa tuon paketin mulle. "Konedoomi, oikeesti" naurahdan. "Hei cmoon, eks muka haluis" Y/n sanoo ja virnistää. Mutristan huuliani. En sano mitään. "Joeeel...." Y/n sanoo ja suutelee minua.
Eikai tässä muutakaan voi, tai siis....
Mhmm tottakai mä suostun, en mä kieltäydy seksistä, enkä varsinkaan Y/n:in kaa....Vedän housut pois jalastani ja y/n vetää paitani pois. Kiipeän Y/n:in päälle sairaala sänkyyn,
y/n:illä on päällään sairaalapuku, ei housuja ollenkaan joten hänen ei tarvinnut riisutua. Sit vaan laitan...
—————————————————————————————Joo mitäs vittua nyt taas, vihdoin päätin kirjottaa ees yhen uuden osan ja tähän tää taas pääty😭😭
Anyways, lukeeks tätä viel joku? Kirjotanko viel?
Ootteks teki TOSI innossa siit et koulu alkaa💀💀💀🖕🏻
ESTÁS LEYENDO
Just how it feels // Joel hokka
Novela JuvenilOlet Y/n, tunnet yhden bc jätkän entuudestaan. Alat hengata jätkien kanssa ja pikkuhiljaa alat ihastua Hokkandeerukseen.