5. Törmäys

417 12 0
                                    

Y/n:in pov:
No eipä se oikeastaan minua kiinnostanut. Avasin kolmannen laatikon ja löysin vihdoin pyyhkeen. Joo okei nyt mä meen suihkuun. Otan vaan vaatteet pois ja menen sinne suihkuun. Aika outoo kyl olla tääl, tai emmä tiiä. Ne kaikki on tosi mukavii. Muistan eilisest baarist ku joku kysy mult et onks joku söpö tai jtn? Olin vaa jotenki sillee et tuokaa shottei, onha ne kaikki aika söpöi, mut ei mulla kyllä mitään tunteita oo Joelia kohtaa, wait wtf, siis yhtään ketään kohtaa. Y/N MITÄ VITTUA SÄ NYT AJATTELET? Niin ei ole tunteita KETÄÄN kohtaan. Pesin hiukset jollain Joelin shamppoolla, must tuntuu et tuoksun nyt vähän mieheltä. Tulin pois suihkusta ja kuivasin itseni pyyhkeellä. Fuuck, mun vaihtovaatteet on mun laukussa, joo en tiiä itekkää et miks mul ees oli vaihtovaatteet baaris mukana. Kiedon pyyhkeen ympärille.
Joo tää ei voi olla kiusallista. Avaan oven ja astun ulos kylpyhuoneesta. Mulla on siis päällä vaan se fuckin pyyhe. Käännän katseeni lattiasta olohuoneeseen. Huomaan yhtäkkiä että kaikki jätkät ovat hereillä ja tuijottavat minua. "Y/n-" Olli aloittaa. "Joo ottaisin mun laukun pliis" Huudahdan. Joonas nostaa laukkuni lattialta ja KÄVELEE antamaan sen minulle. Hänellä ei ollut päällään muuta kun boxerit. Katson häntä ja punastun, en tiiä yhtään miks. Hän ojentaa mun laukun mulle.
"Kiitos" Sanon ja juoksahdan takaisin kylppäriin niin nopeasti kuin pääsen. Vaihdan vaatteet, shortist ja t-paidan.

Ollin pov:
Toi oli vähän akwardia. Mitäköhän kaikkee me eilen mahdettiin tehä. I have no fucking idea.
"Shit, eiks mul oo vaattei" Sanon vahingossa ääneen. "No eipä ole" Niko naurahtaa.
"No onpas hauskaa" Sanon ja juoksen nopeasti keittiöön. Puen siellä päälleni. Juoksen pois keittiöstä. Juuri kun olen juoksemassa vessan ohi, ovi aukeaa ja Y/n tulee sieltä. Törmäämme ja kaadumme. Y/n lyö päänsä pöydän kulmaan. "Auh" hän huudahtaa ja kaatuu maahan. "Y/n ooks sä kunnossa??" Kysyn paniikissa. "Joo oon tyhmä" Y/n sanoo edelleen maaten maassa. "Hyvä, säikähdin jo vähän" Sanon. "Mä kans" Niko sanoo.
"Joo ja mä" Joel jatkaa. Joo no kaikki siis vain kertoivat että säikähtivät että Y/n:ille olisi käynyt jotain. Onneksi ei käynyt. "Joo oon ihan kunnossa" Y/n sanoo ja alkaa nousta ylös. Joel on nousee ylös antaakseen Y/n:ille hänen korvakorunsa joka oli ilmeisesti pudonnut häneltä yöllä. Yhtäkkiä kun Y/n on ottamassa askelta, hän kaatuu. Joel nappaa hänet kiinni, onneksi. "Y/n mitä sä-" Joel aloittaa. Kunnes kaikki tajuamme että Y/n pyörtyi.

Joelin pov:
Oh shit, mitä mun pitäis tehä. Kannan Y/n:in sängylle. "Y/n?" Sanon ja koitan hieman ravistella häntä hereille. Huomaan kuinka yhtäkkiä Ollin ilme muuttuu todella pelokkaaksi. "Mitä nyt Olli" Kysyn häneltä.
"Voi saatana, muistin just et Y/n:illä on sellanen sairaus että se ei kestä pyörtymistä" Olli sanoo paniikissa. "Mi-mitä tarkottaa et se ei kestä?" Aleksi kysyy. " Se voi vittu vaikka kuolla!" Olli huudahtaa. Kaikki katsomme toisiamme paniikissa. "Y/n pitää viedä sairaalaan" Porko sanoo. "No totta helvetissä" Olli vastaa. "Mä kannan sen autoon, päästään nopeemmin sinne ku ambulanssi tänne" Sanon. "Joo, Tommi ajaks sä?" Olli kysyy.
"Juup, kukaan ei aja nopeemmin mut turvallisemmin ku mä" Tommi kehuskelee. Kannan äkkiä Y/n:in autoon. Hyppäämme
kaikki kyytiin ja suuntaamme kohti sairaalaa.
———————————————————————————

Mitä veikkaatte mitä nyt tapahtuu?

Just how it feels // Joel hokkaWhere stories live. Discover now