9. Mielessäni pyöri Joel

382 14 2
                                    

Y/n:in pov:
Olen hieman humalassa mutta en niin paljoa etten tietäisi mitä tapahtuu. Joel suutelee minua. Avaan ovea lisää ja päästän Joelin kylpyhuoneeseen. Mulla ei oo ees vaatteita, koska olin menossa suihkuun. Joel vetää minut lähelle kroppaansa. "MeiDäN ei PiTäIs" Sanon edelleen hieman humalassa. "TiiÄn, MuTtA nYT ei KiInNosTa" Joel vastaa ja repii paitansa pois. Hän vetää myös housunsa pois. Siirymme suihkun alle, joka oli btw päällä. Joel painaa minut seinään. Hän nostaa minut syliinsä ja painaa minut seinään. Yhtäkkiä tunnen sen, tunnen kuinka se menee sisääni. Joel osaa kyl hommansa. "Joelhhh" Suustani pääsee.

Joelin pov:
Avaan silmäni, karsee darra. Mieleeni nousee niin monta kysymystä. Missä olen? Mitä eilen tapahtui? Oonko mä alasti Y/n:in vieressä?
Yhtäkkiä huomaan kuinka Y/n vieressäni avaa silmät. "Mit-" Hänen suustaan pääsee kun hän näkee mut. "Mitä ihmettä?" Hän sanoo.
"Joo en mäkään tiiä" Sanon hänelle. "Mitä eilen tapahtu?" Y/n kysyy. Alamme molemmat miettiä eilistä. Silloin muistin kaiken. "Mä muistan...." Sanon ääneen. "Joop mäki....." Y/n sanoo. "Eli me vedettiin vodk-" aloitan.
"Mmm m" Y/n sanoo ja nyökkää. "Ja sen jälkeen me harrastettiin sek-" Aloitan taas.
"Jepp" Y/n vastaa. Nostan peittoa ja tajuan että en onneksi ollut alasti. "Mmm mun pitää varmaan mennä" Sanon ja nousen sängystä. Puen äkkiä vaatteet ja lähden. Ulkona avaan puhelimeni ja näen 13 soittoa jätkiltä. Näin myös viestejä Ollilta kuten. "missä ootte?"
"Kaikki okei?" "Joel!!!" "Mitä on tapahtunu?"
Vastaan Ollille: kaikki ok, mä ja Y/n vaa juteltii paljo ja sit meni ajan taju. Lähin jossai vaihees kotii mut en tajunnu kattoo puhelinta"
Kopion saman viestin Y/n:ille ja laitoin vielä perään. "laitoin ton Ollille" . Menin autoon ja suuntasin kohti kotiani. Pääsin kotiin. En saanut Y/n:iä päästäni. En tiedä miksi. Tykkäänkö mä siitä oikeesti? En voi, se on Ollin paras kaveri. Mutta mitä tunteille voi.
Ei. En tykkää!

Y/n:in pov:
Tosi outoa, siitä asti kun Joel lähti, en voi miettiä muuta. Koitan unohtaa koko Joelin, mutta en voinut. Vittu Y/n, MINÄ EN TYKKÄÄ JOELISTA. Eilinen oli vaan kännimoka. Se ei tuu enään tapahtumaan. Päätän tehdä jotain muuta. Päädyin sitten vain katsomaan netflixiä. Siinä menikin sitten se päivä.

*piip piip piip* herään siihen kun puhelimeni soi. Nukahdin illalla sohvalle näköjään. Vastaan puheluun.
Puhelu:

Minä:
Olli mitä vittua kello on vasta......eiku oho jo yks.

Olli:
Joop. Mitä sun ja Joelin välil tapahtu.

Minä:
(Muistelen Joelin viestiä) Joo me vaa juteltii ja ei sit tajuttu kattoo kelloo tai puhelinta.

Olli:
Okke! Tuuks tänää illal baarii?

Minä:
Juu! Millon?

Olli:
Emt joskus kasilt?

Minä:
Juu käy! Tuleeks muut jätkät?

Olli:
Tulee juuu!

Minä:
Ok nähää!

Ok no pääsen sentää pitää hauskaa illal, ja jätkätki tulee. Pääsen juomaan ja tanssimaan. Kelpaaa! Menen vaatekaapilleni ja päätän jo vaatteeni illaksi.
——————————————————————————-

Joo o! Tapahtuukohan baaris jotai?
Muistakaas sit antaa tähtii

Just how it feels // Joel hokkaWhere stories live. Discover now