21. Mitä tapahtui aikaisemmin

296 15 3
                                    

aijemmin tapahtunut, joelin pov:

"Joel, olisit kertonjt aijemmin, hänelle olisi pitänyt antaa lääke, joka auttaa sydänträ toimimaan. Katsos kun on tuo sairaus niin kun ojmn tajuton niin sydän ikään kuin luovuttaa ja lopettaa sykkimisen. Emme tienneet hänellä olevan tuo saieraus joten emme antaneet lääkettä. uskomme...ettei hän selviä" Läälkäri sanoo. "m-mitä sä selität, Y/n selviää, on pakko...Koska jos y/n ei selviä, en itsekkään halua jatkaa elämääni" Sanon. Tunnen kyynelten valuvan poskillani. Yhtäkkiä tunnen lämpimän käden olallani. Käännnyn ja näen koko bändin. Lääkärit vievät meijät toiseen huoneeseen, siellä' ei ollut muita. Heti kun ovi meni kiinni hyökkäsin halaamaan Nikoa, koska hän oli lähimpänä. "N-niko..L-lääkäri s-sanoi ettei h-hän v-varmaan selviä" Änkytän ja alan itkeä lisää. Romahdan lattialle itkemään.

Kuulen kuinka joku muukin romahti lattialle. Mutta silmäni olivat niin kyynelten peitossa etten kyennyt näkemään. Tunnen kun joku halaa minua.

nikon pov:

Joel rysähtää maahan. ryntään halaamaan häntä. Painan joelin pään rintaani vasten ja yritin saada hänet rauhoittumaan. Olin itsekkin hajalla, mutta oli pysyttävä vahvana joelin vuoksi. Yhtäkkiä kuulen tömähdyksen. Olli rysähtää maahan. Olli alkaa itkeä. "Y-Y/n....k-kuol" olli aloittaa hysteerisesti itkien. Aleksi hyökkää halaamaan häntä. Olli ja Joel olivat hajalla. Jos Y/n kuolee, en tiedä onko kumpikaan enään ikinä oma itsensä. Y/n on heille kaikki, jos Y/n:iä ei olisi, ei ehkä bändikään voi enään soittaa.

Minä ja aleksi koitamme edelleen rauhoittaa Joelia ja Ollia. Kenties, kaikki muuttuu nyt. Lääkäri juoksee huoneeseen. "Hyviä uutisia!! Y/n:in tila on vakaa. Saimme ehkä pelastettua hänet. Minä ja olli pompaamme ylös ja juoksemme edelleen itkien Y/n:in huoneeseen. Lääkäri lähti ja kertoi että nyt odotellaan. Y/n joiko herää tai sitten ei... 

nykjyhetkeen:

"Ja noh, niin siinä kävi" Joel sanoo kerrottuaan Y/n:ille kaiken....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onks mul enää aktiivisii lukioi? I mean pidin tauon, ja oks kiva tietää lukeeks kukaa tätä enää? Koska jos ei ni en tiiä jatkanko.

Just how it feels // Joel hokkaOnde histórias criam vida. Descubra agora