14. Mä saan tehä mitä haluun

371 17 8
                                    

Joelin pov:
Kävelen vessaan. Avaan oven. Katson itseäni peilistä ja alan ajatella. Okei. On se pakko myöntää. Tykkään Y/n:istä. Oon ihastunu siihen. Ja haluun olla sen kaa. Mun on pakko kertoo sille joskus. Ehkä huomenna. En haluu enään salata mun tunteita.

Y/n:in pov:
Joel antoi mulle peiton ja tyynyn ja meni vissiin käymään vessassa. Suuntasin kohti Joelin huonetta. Kuulen kuinka joku vetää vessan ja avaa sitten oven. Joel lampsii sisään huoneeseen ja hypähtää sängyn oikeaan reunaan. Kiipeän sitten itsekkin vasempaan reunaan. "Öitä" Sanon Joelille. "Öitä" hän vastaa. Laitan silmäni kiinni.......vittu. En saa unta. Käännyn katsomaan Joelia. Näen kuinka hän on alkamassa kääntyä minua kohti ja käännyn äkkiä itse pois päin Joelista. "Eks säkään saa unta?" Joel kysyy. Käännyn katsomaan Joelia. "Een oikeen" Sanon.
"Tääl on ihan helvetin kuuma" Joel sanoo.
"Jep" Vastaan. "En tiiä onks tää nyt tosi outoo, mut on vähän pakko" Joel sanoo. Häh? Mik-
Joel nousee istumaan ja ottaa paitansa pois.

Katson hänen lihaksikkaita käsiä ja ylävartaloa.
"Wau" Sanon. Voooi vittu. Ei vittu. Ei saatana.
"Mitä?" Joel kysyy. "Ööömmm eii mitään" Sanon ja punastun. "Sä sanoit wau" Joel sanoo ja hymyilee. "Joo....katoin vaan sun tapettia. Se on hieno" Sanon. "Mä veikkaan et sä tarkotit sitä ku otin paid-" Joel aloittaa. "No anyways, mua väsyttää, joten öitää" Sanon ja käännyn.

Joelin pov:
"Y/n.....nyt ei oo varmaan oikee aika, mut mä tykkään susta" Sanon viimein. Y/n kääntyy katsomaan mua. "okei, oot säki tosi kiva, mut ei me voida olla yhessä. Oon sun kaverin paras kaveri. Ja muutenki oisin vaa tiellä" Sanon.
"Eli sä et tykkää musta?" Kysyn. "Ehh, sanon vaan ettei me voida tykätä toisistamme" Y/n sanoo. "No joo...." Sanon. Tottahan se on. Y/n on Ollin paras kaveri. Ei me voida olla yhessä. Enkä sais tykätä siitä. Kai mun on pakko hyväksyy et ollaan vaan kav-. Ei Joel. En voi tehä tätä itelleni. Oon tykänny siit jo kauan. Enkä oo koskaan tuntenu näin ketään kohtaan.

Y/n:in pov:
"Käyn juomas vettä" Sanon ja kävelen keittiöön. Otan kaapista lasin ja täytän sen vedellä. Juon sen. Yhtäkkiä kuulen askelia takaatani. Käännyn katsomaan taakseni. Se on joel. Laittais nyt saatana sen paidan päälle. On tarpeeks vaikeeta yrittää päästä tunteiden yli, mut viel vaikeempaa on ku kattelee tota kuumista ilman paitaa. "Joel..." Aloitan.
"Oota....En voi hylätä mun tunteita. En oo tuntenu näin ketään kohtaan" Joel sanoo. I mean, must tuntuu ihan samalta.....
"Mut ei me voida" Mumisen. "Eli sä et tykkää musta?" Joel kysyy vaisusti. "Eeeen" Sanon valehdellen. "Eli kun me yhtenä iltana pidettiin kivaa niin se oli erehdys?" Joel jatkaa.
"Joo" Vastaan päättäväisesti. "Ja kun suutelin sua, seki oli vaan suudelma? Etkä tuntenu mitään" Joel kysyy vielä. "Ei, en tuntenu mitään. Etkä saa mua tuntemaan mitään" Sanon vakavana. Joel astuu lähemmäksi. Kävelen hitaasti taakseppäin kunnes seinä tulee vastaan. Joel tulee ihan minuun kiinni.

"Ja jos teen näin...." Joel aloittaa ja tulee lähemmäksi. Hän suutelee kaulaani ja painaa minua seinään. ".....sä et tunne mitään?" Joel kysyy ja suutelee minua edelleen kaulaan.
"Eennhh" Mumisen hiljaa. "No vitut, oon aikuinen ja saan tehä mitä haluun" Sanon ja suutelen Joelia. Hän nostaa minut syliinsä hajareisin ja painaa minut seinään.
——————————————————————————

Veikkaan et tätä on ootettu? Vai
häh? ;)

Just how it feels // Joel hokkaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora