AKWARD WARNING
Y/n:in pov:
Katson viestiä puhelimessani. Olli oli tehnyt ryhmän nimeltä "Bändi ja Y/n". Olli laittoi sinne viestin. "JÄTKÄT! Y/N JA JOEL PANI"
Ollin viestissä lukee. Voi helvetin perseen paska. Tää meni hei loistavasti. "Vittu Olli" Joel tokaisee puhelimessa. "Joo, nyt kaikki tietää" Jatkan häpeissäni.Nonii. Niko kirjottaa. "MITÄ VITTUA" Nikon viestissä ryhmälle lukee. "LMAO PANIKO?"
Porko jatkaa. "JOO PANI" Olli vastaa. "Vittu olli" Sanon ääneen kun näen hänenkin jatkavan. "Millo kerrotaa iltalehdelle?" Porko tiedostelee. "Ette saatana ikinä" Joelkin yhtyy keskusteluun. "Joo, tää on salaisuus" Minäkin laitan ryhmään. "Ootteks siis yhes" Tommi kysyy ryhmässä. "Mitä väliä?" Joel vastaa.
"No ootteko???" Aleksi kysyy. "No ollaan ollaan" Joel kirjoittaa vielä. "UUUUUUU" Niko vastaa heti.Joelin pov:
Nonii. Kaikki tietää. Mut toi iltalehti homma on kyl hyvä pointti. Tai siis eihän mä ja Y/n voida hengailla julkisilla paikoilla. Kaikki tajuis sit et ollaan yhessä? Mut haluukohan Y/n pitää sen salassa? Vai haluuks se et ihmiset tietää?
Pitää itekki miettiä asioita.Ollin pov:
"Hei, mun pitää nyt mennä" Joel sanoo puhelussa Y/n:ille. "Okei, puhutaa taas" Y/n vastaa. Onhan ne nyt aika söpö pari. Joel lopettaa puhelun. "No Y/n, kato mitä hommasin..." Sanon ja nostan sohvan takaa viinipullon. "Ja vain sua varten" Jatkan. Y/n hymähtää ja nappaa pullon itselleen. Nostan sohvan takaa lasit ja Y/n alkaa kaataa meille viiniä."yksi, kaksi, kolme....." Y/n laskee ja me molemmat maistamme viiniä. "Mmmm, loistavaa!" Y/n toteaa ja hörppäisee uudestaan. "Joo on tää yllättävän hyvää halpis viiniks" Naurahdan. "Hei bestis, saanko kysyy jotain?" Kysyn Y/niltä. "Joo toki" Y/n vastaa ja siemaisee taas viiniään. "Onks Joel hyvä panemaan? Tai niinku oliks sitä hauska panna?" Kysyn ja siemaisen viiniäni.
Y/n:in pov:
Kun kuulin Ollin kysymyksen, olin melkein tukehtua viiniin suussani. Yskäisen kovaa ja purskautan kaikki viinit Ollin matolle. "Nii mitä?!" Kysyn hämmästyneenä. "Eiku mietin vaan" Olli tokaisee ja hörppää taas viiniä. "Ja miks vitussa sua kiinnostaa" Naurahdan Ollille. "No oothan sä mun paraskaveri, kyllä mun nyt täytyy tietää saatko hyvää seksiä" Olli ilmoittaa ja siemaisee TAAS. "No jos se nyt on niin tärkeää. Joo Joel osaa hommansa." Totean ja siemaisen itsekkin vähän viiniä. "Okei okei..." Olli tuumii. "Eli oliks se niinku loistava vai siedettävä? Vai kenties ihan ookoo?" Olli kyselee. "Mitä vittua Olli" Sanon ja naurahdan. "Hei hei hei, tämä on vakavaa, vastaa jo." Olli sanoo pokkana. "No sanotaan sitte että loistava." Vastaan hänelle. "JESS" Olli huutaa ja nappaa puhelimensa.
—————————————————————————-Joo joo joo, itken ku tää
on nii akward💀💀
ESTÁS LEYENDO
Just how it feels // Joel hokka
Novela JuvenilOlet Y/n, tunnet yhden bc jätkän entuudestaan. Alat hengata jätkien kanssa ja pikkuhiljaa alat ihastua Hokkandeerukseen.