Joelin pov:
"Mä meeen" Y/n huudahtaa. Hän nappaa kamansa ja juoksee ulos. Kasvoilleni nousee hymy. Y/n on niin ihana. Tänää ei oikee ees oo mitää tekemistä. Ei mennä treenikselle koska suurimmal osalla on nii vitun kova darra. Tänään varmaan vaan tsekkailen tiktokin ja instan ilmotuksii. Nousin ylös sohvalta. Kävelen kohti keittiötä. Nappaan kaapista bissen ja menen huoneeseeni. Hyppään sängylleni katsomaan puhelinta. *piip* puhelimeni piippaa. Uu viesti. "Viime yö oli upee, mut aamunen keskustelu upeenpi<3" Viestissä lukee, se on Y/n:iltä. Awwww se on ihana. Mut mitä vittua mä vastaan??!!Y/n:in pov:
Laitoin Joelille viestii. Se näki sen, mut miks se ei vastaa? Olikohan se viesti liikaa...
Äh miks mä laitoin sen viestin. Mehän Alettiin tänään. No oon nyt kävelemäs kotiin. Asun aika lähel ni ei oo pitkä matka. Oon koht kotona, kerrostalo näkyy jo. Laitan kuulokkeet kiinni puhelimeeni ja laitan bc musiikin täysille. *piip* puhelimeni piippaa. Sammutan musiikin ja vilkaisen kuka se on. ÄÄÄÄ SE ON JOEL. "Ajattelin iha samaa, millon nähään uusiks??" Joelin viestissä lukee. Vatsani täyttyy perhosista. Aww Joel on paras. Tiiän tarkalleen mitä vastaan. "Miten ois huomenna? <3" Vastaan Joelille. Laitan musiikin takaisin päälle, mutta pysyn edelleen paikalla whatsapissa. Joel kirjoittaa. "Todellakin😘" Hän vastaa. "ÄÄÄÄ" kiljaisen. Vatsaani matkusti juuri lisää perhosia. Toi emoji! Joel on ihana.Pääsen kotiin. Otan kengät pois ja hyppään sohvalle. Uuuu! Joelilta tuli uus ig kuva.
(Toi tuol ylhäällä) Vittu että on muuten kuuma kuva. Tykkäsin heti kuvasta. Alan kirjoittaa kommenttia. Sitten tajuan...kerrotaanko me ihmisille et ollaan yhessä? Fck...ees Olli ei tiiä.
Puhun täst Joelille huomenna. No kyllä mä sille jotain laitan. Menen whatsappiin ja laitan Joelille viestiä. "Tykkään sun uudest
kuvasta🫣" Laitan Joelille. Hihi, toi viesti oli ehk vähä riski mutta olihan se nyt kuuma kuva.
Yhtäkkiä puhelimeni soi, vastaan siihen.Puhelu:
Y/n:
Sup!Olli:
Moro!!!Y/n:
Oliks joku asiaki?Olli:
Joo, tuu tänneY/n:
Nyt vai?Olli:
No joo joo! Ei olla hengattu niin paljoo, ja haluisin taas olla läheisempii, oot mulle tosi tärkee.Y/n:
Säki oot tosi tärkee herra Apina. Tuun heti.Nousen sohvalta, nappaan kamat ja laitan kengät jalkaan. Suuntaan kohti Ollin kämppää, joka ei myöskään oo kaukana. Se olis taas kuulokkeet korviin ja blind channelia.
Astun rapun ovesta sisään, ja suuntaan kohti Ollin ovea. Pääsen ovelle ja koputan. Ei aikaakaan kun itse herra apina avaa oven.
"Heiii" Olli sanoo ja halaa minua. "Sup herra Apina" Naurahdan Ollille. "Äläs nyt neiti ala nimitellä" Olli sanoo vittuilevan vitsikkäästi nauraen. "Tuu" Olli sanoo. Kävelen Ollin perässä olohuoneeseen. Näen kuinka pöytä on täynnä meidän lempi herkkuja. "Olli!!! Mitä ihmettä" Kysyn hämillään. "Meijän pitää jutella paljon ja tarvitaan snäkkii" Olli sanoo ja istahtaa sohvalle. "Uu, onks sul-" Aloitan.
"Bissee? Kyllä on" Olli sanoo. Naurahdamme molemmat. Nappaan jääkaapista bissen ja istun Ollin vireen. "Noh mistäs lähtien oot tykkäilly Joelin paidattomist ig kuvist?" Olli kysäisee ja hörppää bisseä.
————————————————————————————Sori ei oo tullu pitkää aikaa,
yritän olla enemmä akti :D
Mut huh, on alwardi loppu.
KAMU SEDANG MEMBACA
Just how it feels // Joel hokka
Fiksi RemajaOlet Y/n, tunnet yhden bc jätkän entuudestaan. Alat hengata jätkien kanssa ja pikkuhiljaa alat ihastua Hokkandeerukseen.