7. Tunteita

378 13 0
                                    

Joelin pov:
Näen kuinka Olli alkaa itkeä. Sanomatta mitään vedän Ollin tiukkaan halaukseen.
"Y/n on taistelija, se selviää" Sanon päättäväisesti. En tietenkään ollut siitä varma, mutta halusin uskoa niin. Yhtäkkiä Olli nousee ylös ja alkaa hakkaamaan ovea. "Päästäkää mut sisään" Olli huutaa itkien. "E-.....no ihan sama" Joku lääkäri sanoo. Kuulen kuinka joku juoksee ovelle, yhtäkkiä kahva alkaa kääntyä.
"No tuu nopeesti käymään" Lääkäri sanoo aika totisesti. Olli juoksee itkien sisään. Hän romahtaa maahan polvilleen. Hän nojaa käsillään sängyn reunaan ja tarttuu Y/n:in kädestä kiinni. Minä, Niko ja Aleksi juoksemme lohduttamaan Ollia, mutta yhtäkkiä huomasimme sen mitä Olli ei vielä.
"Y/n, mä rakastan sua, oot mun paras kaveri, älä jooko jätä mua vielä tänää!" Olli huutaa hysteerisesti itkien. "Olli rakas ystäväiseni, oon ihan ok" Y/n vastaa hänelle väsyneesti. "Y/N!" Olli huutaa ja hyökkää halaamaan Y/n:iä. Sisään juoksee myös Tommi ja Porko. Katsomme kaikki Y/n:iä suu auki. Kävelen
Y/n:in luokse ja halaan häntä. "Oon ilonen et oot kunnossa" Sanon hymyillen. Muutkin jätkät käyvät iloisina halaamassa Y/n:iä.

Y/n:in pov:
"Y/n mä-mä en tajuu, kuultiin just ku lääkäri huus että elintoiminnot laski?" Y/n sanoo täydessä shokissa. "Kröhöm olli" Sanon ja osoitan televisiota sängyn päässä. Olli hyökkää halaamaan minua. "Mä-" Olli sanoo. Hänen poskeltaan valuu onnen kyynel. "Olliiii, säkin oot mulle super rakas, mutta ei hätää oon edelleen okei" Naurahdan tuolle itkevälle ystävälleni. Muutkin jätkät naurahtavat vähän.
"Mennääs jätkät häiritsemästä Y/n:iä" Niko naurahtaa. "Joo menkää vaan, pääsen jo puolen tunnin pääst kotiin" Sanon hymyillen. Ja jätkät lähtevät. He sulkevat oven perässään ja minä jatkan netflixin katsomista.

Joelin pov:
Olimme lähdössä kohti kotejamme, mutta Joonaksella oli joku asia. Jäimme hetkeksi parkkipaikan vieressä olevan metsän reunalle.
"Nii joonas whats upp?" Niko kysyy. "Ihan täs vaan mietin et onks sul ja Y/n:il jotain sutinaa" Joonas kysyy virnistäen Ollille. Olen itseasiassa miettinyt samaa. "Häh?? Ei?" Olli sanoo ihmeissään. "Se kyl vähä vaikutti silt" Niko naurahtaa. "Nii sanoit sille et rakastat sitä ja sillee" Aleksikin sanoo. "Boyss chill out, se on mun paras kaveri, mä rakastan sitä, mut ihan ystävänä, ihan niinku Y/n mua. Se ois tosi outoo olla sen kaa yhes tai jtn" Naurahdan.
"Aijaii, tais tulla väärin ymmärrys" Tommi naurahtaa. Hmm ai Ollil ja Y/n:il ei oo sutinaa.
Alan hymyilemään leveästi. "Joel mikäs noin hymyilyttää" Niko kysyy. "Häh mitennii?" Sanon chillisti. "Ooo Joel tykkää Y/n:istää!" Olli huudahtaa täysiä. "Eeii en tykkää" Sanon ihan pokkana. "Älä puhu paskaa" Joonas naurahtaa. "TURVAT KIINNI EN TYKKÄÄ
Y/N:ISTÄ" Huudan täysiä. "Ok ok rauha" Tommi sanoo. "Joo ookoo boys mä lähen ny, nähääks huome studiol?" Kysyn. "Juu, pyydän Y/n:in kans" Olli sanoo. Jess. "Juuu" Sanon ja lähden kävelemään kotiin. Miksköhän kaikki luulee et tykkäisin Y/n:istä. En tykkää. Se ois outoo. Ja en tiiä, ei se ees tykkää must. Enkä mä siitä! En tykkää Y/n:istä.......vai tykkäänkö?
———————————————————————————

No tykkääköhän se Joeli Y/n:istä?? Enpäs tiedä? Tykkääköhän Y/n Joelista? Tapahtuuks niitten välil jotai?
Se selviää seuraavissa osissa.

Just how it feels // Joel hokkaМесто, где живут истории. Откройте их для себя