21. Sairaalaan.

322 10 1
                                    

Y/n:in pov:
M-mä meen takas Joelille. Mä en tiiä mitä tapahtuu mutta tiedän että haluun mennä näkee Joelin just nyt. Joelin talo näkyy jo.

Juoksen rappukäytävän ovelle. Yritän avata ovea mutta se on lukossa. Äh summeria sit. Klikkaan Joelin asunnon numeroa. Hetken kuluttua kaijuttimesta kuuluu tuttu ääni.
"Kukas siellä on?" Joel kysyy. Painan nappia ja sanon "Y/n, avaa vittu se ovi". Naurahdan vielä hieman. Ovi aukeaa ja juoksen rappukäytävään. Kuulen kuinka ovi aukeaa ylempää. Päättelen että Joel on tulossa minua vastaan. "Joel?" Kysähdän. "Joo oottelen sua" Joel naurahtaa. "Joo mä-" Olen sanomassa. Tunnen jalkani alla jotain liukasta. Olen keskellä portaita. Jalkani lipsahtaa altani ja kaadun. Pääni osui johonkin. Sitten pimeni.

Kuulen piippausta. En näe mitään. Avaan silmäni. Olen sairaalassa. Koko bändi on mun ympärillä. Joel ja Olli itkee. Wow en ookkaa tätä nähny ennen. "Y/N" Joel huutaa ja suutelee minua. Joel alkaa itkeä lisää. "Lu-luulin et menetän sut" Joel huudahtaa. Halaan häntä. Pyydin sormillani Joelin kyyneleet.
"Kaikki on hyvin, mihinkään ei satu yms" Sanon hymyillen.

Joelin pov:
"Hyvä" Olli sanoo hymyillen. "Mut haluuks joku kertoo mitä tapahtu?" Y/n kysyy.
"Ainii joo" Sanon.

Aijemmin:
Kuulen kovan tömähdyksen. "Y/n??!" Huudan. Ei vastausta. Juoksen portaita alas.
Ja näen Y/n:in makaavan portailla. Hän on tajuton. Menen heti shokkiin koska muistan mitä Olli sanoi. Y/n:illä on sairaus, jonka takia hän ei kestä pyörtymistä ja voi vaikka kuolla. Mä en salli sitä. Soitan heti hätänumeroon ja nostan Y/n:in syliini. Ambulanssi on tulossa. Onneksi sairaala on lähellä. Laitan meidän bändin ryhmään.
"Ei vittu, y/n kaatu portaissa, se makaa tajuttomana mun sylissä, ambulanssi on tulossa" viestissä lukee. Saan lukemattomia soittoja ja viestejä jätkiltä. En voi vastata mitään juuri nyt. Ambulanssi tuli. Kannan
Y/n:in ovelle ja lasken hänet paareille. Y/n nostetaan ambulanssin takaosaan ja saan mennä mukaan. Vilkaisen nopeasti viestejä ja huomaan vain sen että jätkät kertovat että ovat tulossa sairaalaan. Pidän y/n:iä kädestä. Yksi lääkäri on ajamassa ja toinen virittää
y/n:ille letkuja ja happinaamareita.
"Unohdin mainita että hänellä on sairaus.." Sanon ja selitän koko jutun. "Voi vittu" Lääkäri kuiskaa.......
———————————————————————————

Pitkästä aikaa uutta osaa!
This wont happen again, ei oo oikee ollu aikaa kirjottaa😅
Koitan kyl nyt olla enemmä aktiivine

Just how it feels // Joel hokkaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt