10. Shotteja ja tansseja

336 12 1
                                    

Y/n:in pov:
Valitsin vaatteet ja kattein hetken netflixii, sen jälkee tein nopeem treenin ja kävin suihkus. Nyt ois aika alkaa meikata. Kello on jo Puol 7.
Siinä mä sitten väsäilen niitä meikkejä. Eyeliner, ripsari, huulipuna, noo kyl te tiiätte.
Aikaa tähän kauniiseen tuotokseen meni 1h.
Katson peiliin, meikki oli ihan jees, ei mun paras teos mutta ihan kelvollinen. Päätän vaihtaa vaattet. Pakkaan vielä mun laukun. Kello alkaaki olla jo sen verran et alan lähtee. Kävelen autolleni ja lähden ajamaan baariin.
Pääsen parkkipaikalle, näenkin jo Nikon ja Ollin baarin edessä. Astun ulos autosta. "Katos Y/n tuli" Kuulen Nikon sanonvan Ollille. Olli juoksee luokseni. "Moroo!" Hän huudahtaa ja tarttuu käteeni. Hän alkaa vetää mua baarin ovea kohti. "Mitä sä teet Olli" Naurahdan Ollille. "Sä oot liian hidas käveliä" Olli sanoo pokkana. "Aww kiitos" Sanon hänelle takaisin.

Ollin pov:
Vedän Y/n:in baariin sisälle. Niko kävelee meidän perässämme. Menemme vip pöydän luo. Siellä olikin sitten Joel, Porko ja Tommi. Istumme Y/n:in ja Nikon kanssa Joelin kanssa samalle puolelle pöytää. Toisella puolella istuu Tommi ja Porko. "Missä helvetis Aleksi viipyy"
Joel sanoo nauraen. "Täs mä oon!" Aleksi huudahtaa hengästyneenä. Aleksi menee kyykkyyn hengittämään. "Tsiisus mitäs sulle kävi?" Kysyn. "Auto hajos matkalla ja juoksin sit tänne" Aleksi vastaa. "Nonnih, mukavaa"
Y/n naurahtaa. Aleksi istuu penkille. "Mä tiiän mitä sä tarviit" Joel sanoo ja nousee ylös.
"Tuokaas 14 shottia!!!" Joel huutaa täyttä kurkkua.

Ei mene kauaakaan kun sisältä tiskin takaa juoksee kaksi miestä kantaen valtavaa shottilautasta. He laskevat lautasen pöydälle.
"Jeeess, lets gooooo" Aleksi huudahtaa. Tartumme kaikki kahteen shottiin. "Ja 3...2...1...JUOKAAA!!" Niko huutaa. Vedän ekan shotin. Ja sitten toisen. Ouh, tuntuu vähän päässä. Näen kuinka Y/n pyöristää silmänsä.
"Kaikki ok?" Sanon naurahtaen. "Joo, en oo juonu vähään aikaan, tuntuu vähäsen" Y/n naurahtaa. "Joo tajuun, sama homma" Sanon.
Kuulen kuinka kaijuttimista alkaa soida sellaisia sexy-biisejä. "Ok äijät, mennääs tanssii" Huudahdan. Kaikki juoksevat tanssilattialle, kaikki pitsi Y/n. Hän katsoo minua hämmentyneesti. "Tuu!" Huudan ja tartun Y/n:in käteen. "Hei, mistä lähtien mä oon olli äijä?" Y/n kysyy edelleen hämillään. Naurahdan hänelle ja hän naurahtaa takaisin.

Y/n:in pov:
Olli veti mut tanssilattialle. Alan tanssia, no en mitenkää ihmeellisesti. "Y/n, cmoon, me tiietään et sä pystyt parempaan!" Niko sanoo.
"Mmh emmä nyt" Sanon. "Sun on pakko!" Olli naurahtaa. "Niimpä" Tommi jatkaa. Katson poikien ilmeitä. Tommi, Olli ja Niko katsovat silleen 'jos et tanssi niin tapan sut' tavalla. Aleksi ja Porko katsovat minua silleen 'Mmh joo miks ei' tavalla. Käännyin katsomaan Joelia. Hänellä oli sellainen söpö vi.....MITÄ VITTUA Y/N. Hänellä oli sellainen virne naamallaan. Aloin yhtäkkiä hymyillä hänelle.
"Y/n?" Niko kysyy. Säpsähdän ja lopetan Joelin tuijottamisen. Fuck. Okei kai mö nyt sit tanssin. "Okei okei, mä tanssin" Sanon jätkille.
———————————————————————————

Okei, pakko myöntää että
tuutte yllättymään siitä mitä ens osassa tapahtuu.

Just how it feels // Joel hokkaWhere stories live. Discover now