Mitä tää nyt sit on?

393 13 1
                                    

Joelin pov:
Eipä siinä kummempii, vaikka oonhan mä tästä unelmoinu jo liian kauan. Kannan Y/n:in sängylle. Vedän äkkiä peiton päällemme ja siitä se hauskuus alkaa....

Y/n:in pov:
Olemme molemmat hengästyneitä. Makaamme sängyllä lähekkäin. "Wow...et tiiäkkään kauan oon halunnu tehö noin" Sanon maaten Joelin kainalossa. "Samoin, mut kello on aika
paljon. Jos puhutaan lisää aamulla" Joel ehdottaa. "Joo, hyvä idea, öitä Joel" Mumisen Joelille ja suljen silmäni. Tunnen yhtäkkiä pehmeät huulet otsallani. "Öitä Y/n" Joel sanoo. Näen Joelin hymyn kun avaan nopeasti silmäni. Vatsassani kihelmöi. Tuntuu kuin sydämmeni hehkuis. Oon kyl iha lätkäs. Ainii...
Viel pitää kertoo Ollille..... No se on tulevaisuuden ongelma. Päätän alkaa nukkua. Joel nukkuu selällään. Käännyn kyljelleni, selkä Joelia kohti. Makaan yrittäen saada unta. Yhtäkkiä kuulen kuinka Joel kääntyilee jotenkin. Ajattelin vain että hän vaihtaa asentoa yms. Tunnen yhtäkkiä kuinka Joel laittaa pehmeät kätensä vyötäröni ympärille ja siirtyy sitten lähemmäs minua. Hän tulee ihan minuun kiinni. Lusikkaan. Tunnen parvin perhosia vatsassani. Parasta ikinä. Voisin olla tässä ikuisesti.

Joelin pov:
Avaan silmäni. Näen kuinka Y/n nojaa sängyn päätyyn ja katsoo puhelinta. "Huomenta!" Sanon Y/n:ille. "Huomenta" Hän mumisee ja katsoo edelleen puhelintaan. Hän tuijottelee puhelinta aika intiimisti. Näyttää vähän kuin hän zoomaisi? Mm nääh lukee varmaan jotain uutisia. Nousen itsekkin istumaan. Y/n hätkähtää ja kääntää puhelinta niin etten näe sitä. "Mitäs sä puuhailet?" Kysyn uteliaasti.
"Öhh kui?" Y/n sanoo hermostuneesti.
"Muuten vaa" Vastaan. "Okk" Y/n sanoo ja jatkaa tuota zoomailuaan. HALUUN VITTU TIETÄÄ MITÄ SE TEKEE. Nappaan yhtäkkiä Y/n:in puhelimen. "HEI" Y/n huutaa ja koittaa saada puhelinta takaisin. Katson puhelinta.
"Y/N?!!" Huudan nauraen kun tajuan että Y/n katsoo mun instasta mun paidattomia kuvia.

Y/n:in pov:
No voi muna. Jäin sitte kiinni. Mut Joel on nii kuuma et minkäs mä sille voin. "heh" Sanon ja nappaan puhelimen takaisin. "Eiks toi ois parempi saada livenä?" Joel sanoo. Häh? Livenä? Mietin hetken mitä joel tarkoitti. Yhtäkkiä tajuan....samalla hetkellä Joel ottaa paitansa pois päältään. "Wow" Sanon vahingossa ääneen. "Haha" Joel vastaa. Katson häntä nolona. "Tuus" Joel sanoo ja nostaa minut. Hän kantaa minut sylissään sohvalle.
"Okei meijän pitää nyt puhuu meistä" Joel ilmoittaa. "Tai siis viime yö oli upee, mut oliks se vaa yhe yön juttu vai...." Joel ei ehdi sanoa lausettaan loppuun. "Nii...mitä tää nyt sit on?" Jatkan Joelin lausetta. Oli kyllä vitun vaikeeta olla kattomatta Joelin kroppaa. Tai siis kuka ihminen ottaa paidan pois ja alkaa sit puhuu vakavissaan?! "No mitä sä haluut?" Joel kysyy.
Teki mieli vastata k-18 tässä ja nyt. Mut nyt puhutaan vakavissaan.

Joelin pov:
"Joel oon kuullu sust juttui.....oot vissiin vähä enemmä semmone yhen yön juttujen tyyppi" Y/n sanoo. Noi sanat hittas. Oon just miettiny etten tee sitä enää. Mut toisaalta se on totta. Mulla oli karu menneisyys. "Joo...se oli vanha mä, oon miettiny paljon etten haluu sitä enää. Haluun jotai vakavaa, ja haluun sitä todellaki sun kaa" Sanon päättäväisesti. Y/n:in ilme on iloinen. Hän näyttää onnelliselta. "Eli haluut alkaa vakavasti?" Y/n kysyy. "Joo , todellaki" Vastaan hymyillen. Yhtäkkiä Y/n syöksyy halaamaan minua. "Mäkin haluun alkaa sun kaa vakavasti" Y/n sanoo ja suutelee mua. Elämäni paras suudelma.
——————————————————————————-

Jesjes ne on vihdoin yhes
Mitähän mahtaa sit taas tapahtuu seuraavaks?

Just how it feels // Joel hokkaOnde histórias criam vida. Descubra agora