8

30.3K 690 126
                                    

Neler oldu nelerrr fknckdndkd
Koşun beklemeden okuyun!!

Bölüme söz de bıraktım kcjcjcdk

☄️

Bir meteor düştü ve ben altında kaldım.

☄️

Gözlerimden ateş çıktığına emindim. Hala nefes nefeseydim ve inanılmaz isteğim benimle bir bütün olmuş Sidar'a nefretle bakıyorduk.

İstediğim zaman yanımda yoktu! Yanıma gelirken de bir şeyleri bozuyordu. Yarım kalmıştım ve onu yumruklamak istiyordum.

Öyle de yaptım. Üzerimde sadece tişört ve dantelli kilodumu umursamadan ona doğru hırsla adımladım. Yanına gittiğimde taş gibi göğüsüne yumruklar atmaya başladığımda muhtemel sebebini sorguluyor olmalıydı.

Etki etmiyor olsa da sarsılıyordu en azından. Kolumu tutup durdurmak istese de ben elinden kurtuluyordum.

Dolup taşan öfkem beni delirtmişti.

"Gerizekalı!" Bakışları yüzümde olduğu için anlıyor olması gerekirdi.

"Niye zamansız geliyorsun aptal!" Ya var olsaydı ya da gelmeseydi.

"Seni gebertmek istiyorum." Sol kolumu sıkı sıkı tuttu ve beni kendine çekti. Hala sağ kolumla yumrukluyordum. Çenemde hissettiğim eli bakışlarımız birbirine bağlarken hırsla soludum. Önüme düşmüş dağınık saçları yüzümden uzaklaştırdı.

Hala yumrukluyor olmam öfkeli olduğumu gösteriyordu değil mi?

Hırsla solumaya devam ediyordum.

"Niye geldin?"

"Beni zor duruma düşürmek için mi?"

Yüzüme eğildi, lanet olsun çok güzeldi.

Yumrukladığım elim ensesine gitti ve dudaklarına uzandım. Her şey o kadar ani oldu ki onun da beni istediğini dudaklarının her hareketi kanıtlamıştı.

Boyum ondan kısaydı. Karnıma değen sertliğine yine de kendimi bastırdım ve hırsla ondan uzaklaştım.

Soluk soluğa yüzüne baktım. Aynı şekilde o da sesli nefesler alıyordu. Hala sol bileğimi tutuyor benimse elim boynundaydı.

"Senden nefret ediyorum." Parmak ucunda yükselip dudağına uzandım ve tekrardan öpmeye başladım.

Bileğimi tutan elini bıraksın diye hareketlendirmiştim. Bıraktığında tutup belime götürmesini sağladım. Tüm bunlar olurken hoyratça öpüşüyor ve geriye doğru adımlıyorduk.

Yanağıma kayan dudakları geçtiği yerlere ıslaklık bırakırken kesik kesik nefesler aldım.

"Aklım almıyor!" Başı boynunda oyalanırken sayıkladım.

"Almayacak da." Dişi boynuma gömüldüğünde sesli inledim.

Kalçamda masama dayandığı vakit durdum ve o hiç beklemeden beni oturtmuş bacak arama yerleşmişti.

Bir süre ayrılıp soluk soluğa birbirimizi izlerken benim ellerim gömleğinin düğmelerini çözüyordu.

Neyse ki ceketli değildi ve kısa sürede tüm düğmeleri çözmüş elim omzundan koluna kayarken gömleğin sıyrılmasıma neden olmuştum.

Sıkı vücudu tüm gösterişiyle karşımda durduğunda derin nefesler alıp verdiğinden dolayı şişen kaşlarını aç gözlerle izlemiştim.

Bir süre sonra ellerim kaslarının üzerinde gezindiğinde elimin altındaki bedeni kaskatı kesilirken ona etki etmek hoşuma gitmiyor değildi.

KARAYEL +18 (KBM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin