Archer szemszöge:
Épp Masont kerestem, mert hallottam egy pletykát ami rettenetesen felidegesítheti ha mástól hallja, de nem találtam meg. Az egyik folyosón mentem, mikor meghallottam hogy azt beszélik ma tanítás után a királynő ide jön. Fogalmam sem volt pontosan mi célból jön, de jobb ha Mason tud róla. Főleg mert a királynő nem igazán kedveli az embereket. Vissza akartam menni a szobánkba hogy megnézzem mi lesz Mason következő órája, de az egyik folyosó sarkon fordultam be és megláttam Leilát és Maxon Crosst, akik éppen ölelkeztek?
Leila szemszöge:
A pletykák hallatán elindultam megkeresni Roset, de nem sikerült rátalálnom. Az egyik folyosón szembetaláltam magam Maxonnal. Mivel úgy mond barátok lettünk, odamentem és megkérdeztem véletlenül nem látta-e Roset. Azt mondta nem és ha szeretném akkor segít megkeresni. Örömömben pedig a nyakába ugrottam és megöleltem. (Jó, lehet hogy egy kicsit nagy dolog így reagálni valamire, de én ilyen vagyok.) Amikor elengedtem meghallottam egy hangot a hátam mögött.
-Hé, mi folyik itt? - kérdezte Archer.
Odajött hozzánk és egy pillanatra sem vette le a szemét Maxonról.
-Szia Archer, te sem tudod merre lehet Rose? Épp őt kerestem és Maxon mondta hogy segít. - mondtam mert nem szerettem volna ha Archer félreérti a helyzetet.
-Ó, értem. Archer Arford. - nyújtott kezet Maxonnak.
Mástól furcsálltam volna ezt a gesztust, de Archertől nem. Ő mindig nyitott mindenki felé.
-Maxon Cross. - mondta Maxon és kezet rázott Archerrel.
-Ami azt illeti, gondolom te is a pletykák miatt keresed Roset én meg Masont. - mondta Archer felém fordulva.
Hát persze hogy ő még Masont keresi hiszen olyanok mint Rose és én, elválaszthatatlanok.
-Ezek szerint te sem találtad meg. - mondtam szomorúan.
Hiszen akkor két dolog lehetséges, vagy külön külön tombolnak, vagy együtt. Egyik sem éppen kecsegtető lehetőség.
-Még nem, de mielőbb meg kell hiszen hallottam egy másik pletykát is, miszerint ma tanítás után a királynő ide jön. - mondta komoran.
Az ereimben az összes vér megfagyott és mozdulatlanná dermedtem. A királynő ide jön, nem szokott csakúgy beállítani, vagyis komoly dologról fog beszélni.
-Jól vagy? - kérdezte tőlem Maxon miközben a kezét a vállamra tette.
-I-Igen, csak gyorsan meg kell találnunk őket, a végén még agyonvernek valakit. - mondtam.
-Mason nem bántana senkit nyomós indok nélkül. - mondta Archer, de aztán leesett neki hogy ha valaki Roset bántja vagy provokálja azt nem nézi tétlenül.
-Oké, mi lenne ha mennénk a következő órára, biztos ők is ott lesznek csak nem hagynák ki az órákat. Ugye? - kérdezte Maxon.
Nagyon aranyos volt hogy próbált segíteni, de nem ismerte eléggé sem Roset sem Masont.
-Jó, akkor mi lenne ha tanítás után gyorsan beszélnénk velük mielőtt ideér a királynő. Már ha addig nem találjuk meg őket, oké? - vetette fel az ötletet Archer.
Igazság szerint itt és most nekem kellett döntenem mert Archer vetette fel a kérdést, Maxon meg nem akart befolyásolni. A pletykák rám is vonatkoztak, de nem érdekeltek. A diákok mondhattak amit akartak, nem volt befolyásuk velem szemben.
-Rendben, csináljuk amit mondtál, később találkozunk. - köszöntem el Archertől és siettem az órámra Maxonnal a nyomomban.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A vámpírok birodalma I. Vámpírok között
ФэнтезиSziasztok, a nevem Mason Astor. Az életem koránt sem nevezhető normálisnak már tíz éves korom óta. Ugyanis tíz évesen meghaltak a szüleim egy autóbalesetben, amit én túléltem. Ezek után jöttem rá hogy... igaz, minden történet, mese, história... a vá...