Aradan sadece 1 bir kaç gün geçmişti ama şimdiden odam hazırdı.. Tam kafama göre ne eksik ne fazlaydı.
Hani hayallerinizdeki o güzel asla vazgeçemediğmiz odalar olurya işte o odada benim hayallerimdeki odaydı..
Ne fosfor nede o kadar açık olan Sarı rengi ele geçiriyordu odayı, neredeyse her duvarında olan All Might posterleri All Might resimleri vardı, beyaz sade bi masam ve üzerinde laptop vardı ve tabiki All Might'lı bi yatak.
Açıkcası yaşıma göre uygun olmayan bir kaç poster daha vardı ama bunları özenle kacchan istemişti, bende kırmamak için kabul etmiştim.
Odada otururken Kacchan hızla odama girip bana baktı.
—Hey Deku!! Hadi gel yemek yemeye lokantaya gideceğiz!
—Ah tamam Kacchan hemen hazırlanıp geleceğim^^
—Hızlı ol Deku!
Kacchan odamdan çıkıp kapayı kapattı bende dolabıma ilerleyip bir kaç güzel kıyafet giydim.
Odadan çıktığımda Kacchan üstünü çıkarmıştı ve istemedende olsa onu çıplak bir şekilde görmüştüm.
—UWAHH K-KACCHAN!! ŞEY BEN Ö-Ö-ÖZÜR DİLERİM! İSTEMEDEN OLDU!!
Kacchan bana mal mal bakarken ben hızla kendi odama girip kapıyı örttüm. Bir kaç dakika boyunca Body pillow'umla (vücut yaştığı) boğuştukdan sonra Kacchan odama girdi.
—Hey Dek-... Ne yapıyorsun lan öyle.. Yastıkla felan öpüyorsan sorun değil anneme söyleme-
—H-HAYIR ÖYLE BİŞEY DEĞİL-
—KULAĞIMIN DİBİNDE BAĞIRMA LAN!
—ö-özür dilerim Kacchan ve ne yaptığmı sorma sadece boşver..-
—tch hadi gidelim aptal.
Odadan çıktık ve aşağı kata doğru ilerledik merdivenlerden indik ve salona vardık Mitsuri Teyzem hemen üstümüze ne giydiğmizi süzdükten sonra hadi çıkalım gibi bir işaret yaptı ve önden koşturup gitti, giderkende cebinden resim benzeri bi kağıt düşürdü Kacchan kağıdı umursamadan ilerledi banada kağıdı alıp Mitsuri Teyzeme vermek kalıyordu.
Elimde tuttuğum kağıt parçasını özenle düzelttim üstünde olan kadına baktım, Yesil saçlı, tombul elma yanakları ve çok şirin çilleri vardı tıpkı bana benziyordu. Bir süre fotoğrafa baktım dalmıştım yada yaşadığım anılar gözümün önünden geçiyordu, Kacchanın gelmesiyle dikkatim dağılmıştı hiç birşey demeden kolumdan tutup beni arabaya sürükledi..
Yolda giderkende gözüm fotoğraftaydı içimden ağlamak geliyordu ama dışarı ortam olduğu için rahatca dökülemiyordum. Biraz sonra fotoğrafı özenle cebime sıkıstırıp dışarıyı izledim.
***
Yemeğimizi yemiştik hatta akşama kadar Kacchan beni güya yıllardır göstermek istediği ama bi türlü gösteremediği aksesuraların yanına çekiştiriyor gösteriyordu.
—hadi Deku oyun makinelerinin olduğu yere gidelim!
—ama Kacchan orda büyük çocuklar var..
—bişey olmaz Deku hadi gidelim!!
Kacchanın bitmez yalvarışları yüzünden gitmiştik bişey olmaz diyordu ama kavga çıkaran o olmuştu..
—Ahmak küçük velet! Benimle bidaha uğrasırsan seni yaşatmam civciv seni..
—b-boşver Kacchan hadi biz gidelim hem Mitsuri teyzemde bizi bek-
—sende sus Brokoli çakması!
—onunla öyle konuşamazsın Bok çuvalı!
—SEN KİME BOK ÇUVALI DİYORSUN HA?! AHMAK VELET!
—SANA BAĞIRMA YETKİSİNİ KİM VERDİ LAN GÖT LALESİ SİKTİR GİT LAN!
—K-K-KACCHAN! HADİ AMA BİZ GİDELİM DEĞMEZ!
—pfft! Şu çakma brokiliyi tutsanıza..
***
Ah evet.. İkimizde çuvalladık..
—özür dilerim Deku benim yüzümden sende dayak yedin..
—sorun değil Kacchan zaten sana dedim bunun için özür dilemene gerek yok zatenki seni affettim. Ve kiii sana hiç darılmamıştım.
—kapa çeneni Deku fazla ve boş konuşuyorsun.
—özür dilerim Kacchan..
—tch...
***
Biz Kacchan ile arabadan erken inip kalan yolu yürüyerek gitmeye karar vermiştik. İkimizde yürürken Havanın yavaştan kararmaya başladığnı gördüm tahminen akşam üstüydü güneş neredeyse batmak üzereydi. Sahil o kadar güzel görünüyorduki bir an gözümü ayıramadım.
Kacchan o hayran hayran bakışlarımı görmüş olmalıki ben sahile bakarken kolumu tutup hızla sahile koştu, bağırarak birbirimiz kovaladık ayaklarımızı suya soktuk beraber güneş batımını izledik çok eğlenceliydi. Taki akşam saatine kadar..
İkimizde hâlâ sahildeydik ben oturuyordum Kacchanda dizlerimin üstünde yatıyordu. Sonrasınsa ayağa kalkıp lavaboya gideceğni söyleyip koşarak yanımda uzaklaştı. Bir süre olmuştu ve hâlâ Kacchan ortalıkda yoktu korkuyordum ve üşüyordum etraf iyice kararmıştı, birden arkamda bir hışırtı duydum, o bir anlık sevinçle Kacchandır diye düşündüğüm kişiye döndüm, o Kacchan değildi. Sabah bizi döven çocuklardan biriydi.
Ben ona oda bana bakıyordu, en sonunda bana doğru bi hareket yaptı bende korkup geri atıldım, salak olduğmu düşündüğündüğü yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
—nereye kaçıyorsun? hiç bi yere gidemezsin!
—beni rahat bırak!
—aslında biliyormusun.. O sekilde durduğunda popon çok güzel görünüyor..
—NE DEDİĞNİ SANIYORSUN! GİT BURDAN ADİ!
Hiç birşey demeden üzerime yürüyordu ne yapmalıydım?! Kimi çağırmalıydım?! Bu yaşımda benden sadece 4 yaş büyük biri tarafından tacizmi edilecektim?! Ayaklanıp lavaboya doğru koşmaya başladım. Kacchan beni kurtarabilirdi!
Büyük bir hızda lavaboya girdim nefes nefese bütün kabinleri dolaştım Kacchan yoktu?! O beni bırakıp gitmişmiydi? Bunu bana yapmışmıydı cidden?! Tekrar kaçabilme umudu ile kapıya yönelmiştimki o çocuk tam kapının dibinde beni izliyordu tek çıkışım olan kapı artık yetişemiyeceğim kadar uzaktaydı!
Sırıtarak üstüme yürümeye devam etti, korkudan içim içimi kemiriyordu adımlarım lavabonun sonunu bulduğunda soğuk duvar sırtıma temas etmişti, ne yapacağıma dair en ufak birşey bilmiyordum, en son hatırladığım karanlıktı gözlerim kararmıştı kulaklarım sağırlaşmıştı hiç bir şey hatırlamıyorum...
***
Biliyorum bölüm geç geldi ama bildiğniz üzere sınav haftasına 1 hafta var ve çalışmalara başlamam gerek- sövrbilirsiniz biliyorum güzel yerde böldüm ekfkskfleg neys uzun yapmaya çalıştım umarım olmuştur isterseniz daha uzunda yazarım işime geliyor zaten- neys umarım okurken zevk almışsınızdır, hoşçakalın <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Rüzgar | Bakudeku
Random"İkimizde bağırarak koşmaya başladığımızda dağdan gelen gürültülü ses ile ikimizde kafamızı dağa diktik ve son duyduğum ses bütün herkezin Deku ve bana olan kesilmeyen çığlıklarıydı.." «boy x boy» «düz yazı» «dead inko au» °°okuyan herkeze teşekkür...