13 yıl sonra—
—DEFOL ULAN BURDAN! SENİ BİDAHA BURADA ONA ZARAR VERİRKEN GÖRÜRSEM CANINA OKURUM DUYDUNMU BENİ?!
—E-EVET DUYDUM! BIRAK BENİ LÜTFEN BİDAHA ASLA YAPMAYACAĞIM SÖZ VERİYORUM!
Gri saçlı çocuk ağlayarak yanımızdan ayrıldığında Kacchan hızlıca bana dönüp el çabukluğu ile vücudumu süzdü.
—hey Deku yaran yokmuş gibi görünüyor bir yerin acıyormu?
—s-sadece kafam..
—ne yaptı o piç sana!
—Tuhaflığı ile kafama vurdu sadece iyiyim merak etme Kacchan!
—ugh.. O piçi öldüreceğim söz veriyorum Deku!
—hayır Kacchan ben iyiyim buna gerek yok!!
Beni hızlıca kendine çekip sarıldı. Bir kaç dakika o sekilde bekledik, zilin çalmasıyla son dersin bittiğni anlamıştık, Kacchan hızla benden ayrılıp bişey dememi fırsat vermeden sınıfa koşturup çantalarımızı alıp geldi sonra hızla elimi tutup çekiştirerek Masaru amcamın arabasına kadar getirdi.
Sesizce yolculuk yaparken Masaru amca tamda istediğin soruyu sordu.
—Hey İzuku sana güzel bi haberimiz var seni yetimhaneden aldık artık bizimle yaşayacaksın tabi istersen bunu istiyormusun?
Kacchan ve benim gözlerimiz ışıldarken Kacchan tuttuğu elimi sıkıp konuştu.
—tabiiki ister! Değilmi Deku! Benim odama bağlı olan odada kalırsın çok güzel olur! Hem eğleniriz gece geç saatlere kadar uyumayız çok güzel olur benim ile yaşamayı istiyorsun değilmi Deku!?
Biraz utansam bile zorlukla cevap verdim.
—e-eğer sizinle kalmamda bi sakınca görmüyorsanız çok isterim^^
Kacchan Sevindirik çığlıklarını atarken Masaru amcam arabayı durdurup kapmızı açtı bi eli ile büyük evlerini gösterirken diğer elini bana uzattı.
—o zaman yeni evine hoşgeldin evlat!
***
Farkındayım bölüm çok geç geldi özür dilerim okul ödev insta felan derken kitap yayınladığmı unuttum :'' bu arada diğer bölümde 3 yaşındaydılar şuan 13 yıl geçti ve 16 yaşındalar :'' iyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Rüzgar | Bakudeku
Acak"İkimizde bağırarak koşmaya başladığımızda dağdan gelen gürültülü ses ile ikimizde kafamızı dağa diktik ve son duyduğum ses bütün herkezin Deku ve bana olan kesilmeyen çığlıklarıydı.." «boy x boy» «düz yazı» «dead inko au» °°okuyan herkeze teşekkür...