Fourteen..

176 22 38
                                    

Deku Her sekilde inat edip "Mitsuki teyzem evde" bahanesiyle yapmamak için dirensede benim aklımda harika bir fikir vardı..

-Deku bak sana ne göstericem.

Her zamanki gibi hoplaya zıplaya yanıma geldi ve telefonun haritasından açtığım büyük ve görkemli otele baktı.

-Vay canınaa! ne kadar büyük ve güzel.. ama niye bana gösterdinki?

-Git hazırlan 1 haftalığna orda kalıcaz.

Birden bire sevinç çığlıkları atarak
ayaklandı ve sırt çantasını boşaltarak içine kıyafetler koymaya başladı. Bir süre sonra yüzündeki sevinç yok olarak sanki çok kötü bir şeyin doğrusunu biliyormuşta ben yalan söylüyormuşum gibi bana bakmaya başladı.

-Ne var la?

-Kacchan oraya tatile gidiyoruz demi? baska bişey için değil yani..

Aha anladı.

-Hee.. tatile gidiyoruz canım.. baska ne için olacak? ne fesat adamsın Deku..

Sonra aydınlanmışcasına benden özür dileyip aynı neşe ile çantasını hazırlamaya devam etti, bi yarım saat sonra ikimizinde her şeyi hazır babamın gelip bizi almasını bekliyorduk.

-Hoşça kalın çocuklarr!

-Hoşça kal Mitsuki annee!

-hoşçakal yaşlı karı.

-Katsuki! ellerini izukudan uzak tutmaya çalış!

-he he yaparız tamam.

-hiç yokdan prezervatif kullan be yavşak çocuk! sakına içine boşalma!

-Ahh!! Mitsuki anne ne diyorsun yaa! Kacchan bana söz verdi biz tatile gidiyoruz onun için değill!

-he.. şimdi anlaşıldı.

Yaşlı karının piç piç gülümsemesinden anladığım kadarıyla planımı anlamıştı. Aman neyse banane. İzuku bilmediği müddetce ben tamamım.

Bir süre daha bekledikden sonra babam gelmiş bizde alel acele arabaya binerek otele doğru gitmeye başlamıştık. Otele vardığımız an Deku resmen felç geçirecekti. Otelin muazzam boyu olsun herkezi dehşete düşüren sayısız katları olsun rengi olsun her şekilde mükemmel görünüyordu.

-Hassiktir.. bune lan..

-düzgün konuş Kacchan.

-Kes lan.

En nihayetinde şaşırma seanslarımız son bulmuş ve otele girebilmiştik. ben girer girmez en iyi odalardan birini kendimize ayırttırırken Deku ise etrafta dolanarak 'Ohaaaa, bune yaaa, muhteseeem' diyordu.

Heeee muhtesem. neyse. felan fistan bir kaç olayın ardından taaaaa 34. kattaki 684 numaralı odamıza gitmeye başladık. Yukarı çıkmak kolay iş. asansörü boş yere yapmamışlar. asıl sorun odayı bulmak kat zaten kocaman bir sürü oda var.

Biz en sonunda odayı bulmuş ve yerleşmiştik ardından Deku 'Ben banyoya giricem!' diye atarlanarak banyoya girmişti. Bir süre sonra Banyodan çıktığında resmen vücudu parlıyordu.

-Gözlerini ellerini üzerimden çek sapık seni!

-Deku bi kerecik yapalım be.

-olmaz.

-ne demek olmaz!

-olmaz iste.

-yapıcaz banane ben bu kadar parayı boş yeremi verdim?

Soğuk Rüzgar | BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin