Nine..

224 26 35
                                    

Başlamadan önce özel okuyucum
AysegulArslankaya 'ya teşekkür ederim
Yaptığın yorumlar beni çok mutlu ediyorne kadar teşekkür etsem azdır <3

***

Hızlı adımlarla eve varmaya çalışıyordum, gereğinden çok fazla geç kalmıştım ve Kacchan bana çok kızacaktı.. Buna adım kadar eminim..

Hızla eve girdim ve derin bi nefes aldım, salonun ışıkları kapalıydı ve ses gelmiyordu, erken saatte yatmış olamazlar. Değilmi?

Sessizce salonun ışıklarını açtım, açık olan dış kapıyı ise örttüm ve kapının kapanma sesi tüm evi titretmişti. Kapı kapanma sesinden sonra yukarı katta bir gümbürtü koptu, bune ya..?-

Birden bire merdivenlerden yuvarlanan Toga'yı görünce afalladım, yüzünde taşıdığı ifade sinirli olduğnu belli ediyordu. Yerden kalktı koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı, ardından Kacchan geldi Togayı ensesinden tutup yere fırlattı.

-sakin olun?! Sizin neyiniz var böyle??

-İzu abi! Katsu abim senin bana aldığın kar küresini kırdı!

-Kacchan?! Neden yapsınki şimdi?

-o küçük bok çuvalı seni benden çalıyor!

-ha? Neden böyle birşey yapsınki?!

-evet neden yapayımki?!

-sen sus lan yarrağımın başı!

-Kacchan! Doğru düzgün olayı anlatsanıza!

-ben uyurken Katsu abim beni eve getirmiş ben uyandım bi baktım senin verdiğin kar küresine bakıyordu sonra ben ona abi deyince birden kar küresini yere fırlattı ve kırıldı! Bende ona seni kaçıracağmı ve bidaha vermiyeceğmi söyledim ve kavga etmeye başladık.

-aptal! Sen konuşmasaydın bende düşürmezdim mal!

-ya başlayacağım size ha.. Toga kusura bakma ama kafan yerindemi abicim? Abin sadece bakıyormuş sen birden konusunca korkup düşürmüş ve sen buna fırlattdı diyorsun!

-ben korkmam Deku!

-of Kacchan!!

-onun suçuydu işte!

-ikinizde çenenizi kapayıp yatarmısınız?! Lütfen? Rica ediyorum??

-ugh.. Tamam ben yatıyorum size iyi geceler!

-iyi geceler abicim^^

-kötü geceler yarrağımın başı^^💢

-Kacchan!

-sus Deku bizde yatalım hadi!

Kolumdan tutarak odaya sürükledi.. Hadi ama! Eve daha yeni geldim ne bu kavga ki şimdi yaa, hemde gece gece! Anlamıyorum bu ikiliyi..

Yukarı katta çıktıkdan sonra Kacchan kendi odasındaki yatağa yattı bende Kacchanın odasından kendi odama geçerek bana özel olan banyoya girdim ve kısa bir duş alıp çıktım.

Ardından yatağıma girdim ve günün verdiği yorgunlukla gözüm ağırlasarak kapandı ardından beni rüyanın kollarına bıraktı..

***

Sabah gözümü açtım ve yavaşça doğruldum bedenim çok ağrıyordu, dün hatırlamadığım bişeymi yaptım ne?- kendimi asırı kirli hissediyordum bune şimdi yaa! Ben daha dün duş almadımmı? Neden böyle hissediyorum?!

Soğuk Rüzgar | BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin