Gözümü yavaşça açtım, fazladan açık renk olan oda gözümü alırken, elimde hissettiğim ağırlık ile gözlerimi sol elime çevirdim, elimi bir kişi tutuyordu, gözlerim bu seferde elimi tutan kişiyi buldu. Mitsuki teyzem elimi sıkıca tutmuş bırakmıyordu, anlaşılan onu fazlasıyla korkutmuştum. En son hatırladığım şey Toga'ydı, ardından kustuğmu hatırlıyordum.
Bu seferde sağ elime baktım serum bağlıydı ve neredeyse bitmişti, bir anda saatin kaç olduğnu merak ettim ve gözlerimi odada dolandırdım. Odada bir saat vardı, fakat saat bozuktu ve çalışmıyordu. Hemen sol yanımdaki sehpanın üzerindeki Mitsuki teyzemin telefonunu gördüm ama sol elimi Mitsuki teyzem tuttuğu için o elimi kullanmak istemiyordum. Diğer elimdede serum bağlıydı ve fazla uzağa gidecek konumda değildi. yani saati gene öğrenemiyecektim. Pencereye baktığımda Güneşin tam olarak düştüğnü gördüm, demekki saat öğlen civarındaydı.
Zorlukla ve Mitsuki teyzemi uyandırmamaya dikkat ederek oturur pozisyona geçmeye çalıştım, ve tabiiki başarısız oldum hızla yastığıma geri düşmemle Mitsuki teyzemin sıçraması bir oldu. korkmuş bir ifade ile ilk odaya sonra bana baktı, yüzümü görür görmez beti benzi atar gibi oldu ve ardından ağlamaya başladı hızlıca bana sarıldı ve ağlamasını sürdürdü, benim ise yapabildiğim tek şey sarılmasına karşılık vermek ve ağlaması kesilmesi için onu yatıştırmaktı.
Mitsuki teyzemin ağlamasına ilk Kacchan ondan sonrada Masaru amca odaya girmişti. Kacchan beni görür görmez diğer tarafıma gelerek beni göğsüne bastırdı ve kafasını omzuma koyarak koklamaya başladı, Masaru amca'da ardından Mitsuki teyzemin yanına gelerek onu benden ayırmaya çalıştı.
Yaklaşık bir kaç dakika sarmas dolaş kaldıkdan sonra Kacchan'nın bağırmasıyla ayrılmıştık ardından doktor gelerek bir kaç muayene yaptı ve artık çıkabileceğmi söyleyerek odadan çıktı.
—Oi Deku.
—hm?
—Doktor her gün bol miktarda su içmeni söyledi aksatırsan kendi yarrağımla sikerim seni!
—pfft! hahaha Kacchan komik olma, içeceğim söz veriyorum!
—tch. iyi edersin!
Samimi bir sekilde gülümsedim ve ellerimi ona doğru uzattım. Ne demek istediğimi anlamış olacakki bana yaklasarak sıkıca sarıldı ve Mitsuki Teyzemgile belli etmeden boynumu yaladı.
...
Bu çocuk bir azgın. Net söylüyorum bir azgın. Fesatlığa acıkmış bir kaplan, bir aslan. Onu durdurabilecek tek şey bir leopar. Oda canım teyzem Mitsuki oluyor, ama leoparın kaplanı kovalaması saf teyzemin hiç bir şey bilmemesi ile son buluyor. Çünkü bizim aramızdaki olaydan HABERİ YOK.
Kacchan'nın sırtını sertce sıkmamla piç sırıtışı ile ayrıldı benden, net söylüyorum dayak istiyor. Ama ben yapacağmı biliyorum sana Kacchan, bekle sen. ona sinsi sinsi gülüşümü sergilerken Toga odaya “dann” diye girip mutluluk çığlıklarını atmaya başladı. Kacchan ise ona bağurmaya..
—Oİ KAPA ÇENENİ ULAN!
—AHH! OHM OHM! SİZE HARİKA BİR HABERİM VAR!
—ÖNCE BAĞIRMAYI KES ULAN PİÇ!
—ahh evet doğru! oncelikle çıktığın için çok muluyum İzu abi umarım en kısa sürede hiç bir ağrın kalmaz.
—t-teşşekkürler Toga..
—ve sıra büyük haberde! ben sanırım aşık oldum..
—oh! ne güzell kim bu şanslı çocuk?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Rüzgar | Bakudeku
Random"İkimizde bağırarak koşmaya başladığımızda dağdan gelen gürültülü ses ile ikimizde kafamızı dağa diktik ve son duyduğum ses bütün herkezin Deku ve bana olan kesilmeyen çığlıklarıydı.." «boy x boy» «düz yazı» «dead inko au» °°okuyan herkeze teşekkür...