6 yıl sonra.. (27 yaşındalar)
Aradan tam tamına altı yıl geçmişti. Bu süre boyunca çok güzel anılarımız ve efsane yıllar geçirmiştik beraber. 23 yaşımızda yeni bir eve geçmiş ve 4 senedirde beraber yaşıyorduk. Toga, Dabi adında bir Emo ile çıkmaya başlamış ve güzel bir ilişki sürdürmeye başlamıştı. Biz Kacchan ile 26 yaşımızda bir çocuk evlat edinmiştik. ismini Yucia koymuştuk. Yucia çekingen şirin ve sakin bir kız çocuğuydu.
Bizim ilk minik meleğimizden biriydi. henüz 5 yaşında olmasına rağmen benim gözümde çok akıllı bir kızdı. fazla sorun çıkarmıyor ve denilen her şeye hemen razı oluyordu. Bu huyuna bayılıyordum. Bir diğer meleğim ise Kotoro'ydu. Kotoro 9 yaşında enerjik bi çocukdu her ne kadar kavga etmeyi sevsede asırı uykucu ve açık bir çocuk olduğundan fazla sıkıntı çıkarmıyordu.
Kotoro asla ağlamaz (!) Yucia ise her zaman ağlardı. Kotoro Yucia'ya abilik yapmakdan zevk alıyor sürekli yanında gezerek Yucia'ya laf atan çocukları küçük düşürüyordu. En çok kavga etmeyi sevdiği kişi ise maalesef babası Kacchan'dı.
—Kotoro düz dur.
—sen işine baksana be! çükü küçük!
—Kotoro! baban o senin düzgün konuş!
—banane! çükü minnacık ama!
—Kotoro düz dur. vallahi elimdeki terliği atarım kafana. Bak Mitsuri babanenden kaldı bu. seke seke gelir cuk diye yapışır suratına!
—Abart Kacchan.
—Banane banane! atarsan at çokda tın. senin bi kere elinin ayarı yok. Aman ha bana atarsın Yucia'ya gelir. Anne gördünmü sen 1 kaç hafta önce babamın güyya bana attığı top ters dolanıp komşu bahçesine girdi. Ha bide! Babam geçen gün ben diye başka çocuğu eve getirmişti.
—e napayayım amına koduğum emo gibi şapka takma o zaman ne varsa şapkada hepiniz takıyorsunuz ha.
—zevk işi baba.
—hee aynen bok zevk işi.
Kacchan elinde tuttuğu yaklaşık 12 yıllık terliği attığı gibi 'cuk' diye Kotoro'nun yüzüne yapıştırmıştı.
—Anne! Babama bişey de gene terlik fırlatıyo! aha banyoya girdi!
—Kotoro Banyo üst katta.
—o yüzden girdi zaten.
—Lan puşt babayla dalga geçilirmi.
—Sus be ayarsız!
—Ulan Deku çocuğum olmasa kaç kere dövmüştüm sence.
—Sus Kacchan. muhtemelen benim minik meleğim yaşamıyordu. Gel bebeğim anneye kocaman sarıl!
Kotoro koşarak yanıma gelmiş ve Kocaman bir kucak vermişti bana. Yandanda Kacchana dil çıkartmayıda ihmal etmemişti.
—Deku.
—Efendim?
—Bu gece yapalım.
—Ha? neden?
—Kotoro'nun inadına.
—Kacchan çocukla çocuk olma. henüz 9 yaşında o. kıskanıyorsun resmen.
—Ohooo siz beni satıyorsunuz amına koyayım.
—Yucya babayı sevyo!
—Oyy benim bal kızım beni seviyormuymuş? gel bana bi kocaman sarıl minim kuşum benim.
—eveyytt sevyom! çooook sevyom!
—ayy beni kimse sevmiyordu içime su serptin be meleğim.
Yucia Kacchana doğru koşmuş ve kucağına zıplayarak sarılmıştı.
—Kacchan.
—Ne var lan.
—Hadi bu gece yapalım.
—Kotoro sana çekmiş ikinizde puştsunuz amına koyayım. Ama hadi yapalım başka ne zaman gelecek bu şans elime.
—Sus ve Yuciayı bana ver.
—Hoşt lan mini puşt babadan özür dile vereyim kardeşini.
—Ya anne!
—Özür dilemelisin Kotoro.
—Of ya! tamam. Özür dilerim babacığım!
—Hah söyle. hadi minik meleğim abiye git.
—Aybiii!
Yucia ve Kotoro sıkıca birbirine sarılırken bizde sırıtarak onları izliyorduk. tatlılardı minikler. ikiside birbirinden tatlıydı. onları cidden çok seviyordum. ve büyüdüklerinde ne olacaklardı çok merak ediyordum. umarım akıllı olurlardı haha!
Son
(◍•ᴗ•◍)NABERRR! BİTİRDİM ><
umarım beğendiniz!
sizi seviyorum bebekler <3
hadi kaçtım ben. belki başka bi seride tekrar görüşürüz ^^Hoşça kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Rüzgar | Bakudeku
Acak"İkimizde bağırarak koşmaya başladığımızda dağdan gelen gürültülü ses ile ikimizde kafamızı dağa diktik ve son duyduğum ses bütün herkezin Deku ve bana olan kesilmeyen çığlıklarıydı.." «boy x boy» «düz yazı» «dead inko au» °°okuyan herkeze teşekkür...