5 yıl sonra-
5 yıldır beraber yaşıyorduk ve günlerimiz çok güzel geçiyordu son 5 yıl içinde çok güzel anılarımız olmuştu şimdi ise Kacchan ve ben 21 Toga ise 12 yaşındaydı.
Toga ve Kacchanın arası çok iyiydi sanki öz kardeş gibilerdi birbirlerini tamamlayan yanları vardı, Kacchan Togaya karşı asırı korumacı davranırdı, bana ise sanki hâlâ bebeğim gibi davranırdı yaklasık 4 yıl önce Kacchan ile bir ilişkimiz olmuş ve sevgili olmuştuk.
Bunu Toga'ya söylediğimizde mal mal suratımıza bakıp sonrasında aydınlanır gibi evi göğü inletmişti. Mitsuri Teyzem hızla yanımıza gelip Togaya bakarken Kacchan ise gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Bu sekilde eğlenceli ve komik günlerimiz olmuştu evin içi genellikle kahkaha yada Toga ile Kacchanın kavgaları ile dolup taşardı.
Biz Kacchan ile Liseye gidiyorduk Toga ise Ortaokula, Toganın okulda zorbalığa uğradığnı duyduğumuzda Kacchan sinirden köpürmüştü ve hızlı hızlı okula adımladık ben Kacchanı sakinleştirirken Kacchan ise küfür ederek okul müdürü ile konuşuyordu, ne mutluki Kacchan onları dövmeden olayı halletmiştik.
Mitsuki Teyzem ve Masaru amcam Kacchan ve ben büyüdüğmüz için bizi yaklasık 4 yıl önce salmışlardı günlerimiz bu yüzden daha eğlenceli geçiyordu dışarıya tek başımıza çıkabiliyor ve istediğmiz şeyi alabiliyorduk.
Günlerimiz genellikle Toga ve benim mükemmel hayallerimizi anlatmakla ve Kacchanın bizi küçümsemesiyle geçiyordu, açıkcası benim en büyük hayalim Kacchan ve ben 23 yaşımıza geçtiğmizde yeni bir eve çıkmakdı ama olasılık çok düşükdü hatta yokdu bile.
Şimdi ise üçümüz salonda oturmuş dizi izliyorduk Mitsuri Teyzem ve Masaru Amcam çokdan yatmışlardı. Birden telefonumun çalmasıyla kafamı yattığım yerden kaldırıp telefonun ekranına baktım. Arayan kişi Uraraka-sanın ta kendisiydi. Telefonu açtım ve Hoperlore alıp konuştum.
-Merhaba Uraraka-san!
-ah şey Deku-kun! Benim sana önemli birşey söylemem gerekiyor!
-Tabi söyleyebilirsin Uraraka-san dinliyorum?
-biz yarın Todoroki-kun ve Mina-san ile dışarıda buluşacağız ama üçümüz tek gibi kaldık sende gelmek istermisin?
-Ah tabii Uraraka-san Teyzeme sorarım izin verirse gelirim!
-Tamamdır Deku-kun senide bu saatte rahatsız ettim kusuruma bakma lütfen!
-ne rahatsızlığı sorun değil Uraraka-san!
-Hoşçakal Deku-kun!!
-Hoşçakal Uraraka-san!
Telefonumu kapatıp gerçekden izin almam gereken kişinin yani Kacchanın suratına bakmaya başladım.
Kacchan ne demek istediğimi çok iyi anlamış gibi sinirle bana baktı ve homurdanarak cevap verdi.
-hayır?
-hayırmı? Ama nedenn!!
-banane izin vermiyorum.
-Kacchan! Lütfenn..
-... Bende gelirsem olur.
-tamam gel!
-heyy!! Peki ya ben?!
-sen burda kalıyorsun bücür sakın bizi takip etmeye felan kalkma.
-ya ama Katsu abi! Bende gelmek istiyorum hemde İzu abim izin verir değilmi abi?
-eh gelmesen daha iyi olur sanki Toga orda sıkılabilirsin sonuçta tek küçük sen olacasksın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Rüzgar | Bakudeku
Random"İkimizde bağırarak koşmaya başladığımızda dağdan gelen gürültülü ses ile ikimizde kafamızı dağa diktik ve son duyduğum ses bütün herkezin Deku ve bana olan kesilmeyen çığlıklarıydı.." «boy x boy» «düz yazı» «dead inko au» °°okuyan herkeze teşekkür...