Thirteen..

170 23 43
                                    

Deku'nun kucağımda uyumasıyla ortam iyice sessizleşmiş ve bize bakan insanlar usulca kendi işleriyle uğrasmaya devam etmişti. Bir kaç dakika sonra metro gelmiş bende kucağımdaki Deku ile metroya binmiştim.

Gene insanların saçma bakışlarına maruz kalırken Deku'nun kıpırdanmasıyla gözlerimi ona çevirdim; azıcık terlemiş, kaşları çatılmış ve terden dolayı önündeki saçlar alnına yapışmıştı. Anlaşılan iyi bir rüya görmüyordu. Bulduğum boş koltuklardan birine oturup sağ elimi Deku'nun diz altlatından çektim ve alnına yapışan yumuşak pamuğa benzer saçlarını elimin arkasıyla ittirdim. Bu hareketim ile Deku'nun beyaz alnı ön plana çıktı, ardından biraz daha rahatlaması için saçlarını okşamaya başladım, rahatladığnı anladığımda elimi saçlarından çektim ve belinden tutarak kendime biraz daha yakınlaştırdım.

***

Eve geldiğmizde Deku'yu yatağa yatırıp odasından çıkmıştım ve şimdi salonda oturup telefonuma bakıyordum ki yaşlı karı gelip adımı söyleyene kadar.

—Katsuki Bakugou.

Bune ciddilik mk?

—Ne var??

Derin bir nefes aldı ve oturduğum kanepenin en ucuna oturup bana baktı açıkcası üzgün, hüsrana uğramış ve azıcıkda sinirli duruyordu.

—Oi yaşlı karı... neyin var?

—Katsuki.. ugh... lütfen benden bir şey saklamaya çalışma.

—ne diyorsun? ne saklayacakmışım?

— İzuku'dan hoşlanıyormusun?

—... sen-

—Katsuki.. sadece söyle söz veriyorum kızmayacağım.

—kızman umrumda değil!

—yani doğrumu? ondan hoşlanıyormusun?

—bu seni bir gıdım bile alakadar etmez.

Uh.. Katsuki bak.. biz İzuku'yu evlatlık olarak aldık değilmi? Tıpkı Toga gibi oda hayatımıza sonradan girmiş bir üye, tabiiki sırf sonradan geldi diye ayrımcılık yapmayacağız.. sonuçta siz kardeş gibisiniz..

—e yani? boş yapma. ne diyeceksen ap açık söyle ve bitsin.

—Katsuki İzuku senin kardeşin. onunla çıkamazsın.

—ne demek çıkamam?

—dedim ya? o senin kardeşin. bunu yapamazsın.

—senin karnından çıkmadığı süreçte senin umrunda değildi.

—h-ha?

—öyle dememişmiydin? küçükken? cinsiyet bile önemli değil demiştin.

—Katsuki öyle bir şey dedim çünkü cidden kimi seveceğni hangi türü seveceğni umursamıyordum! fakat sevdiğin kişi kardeşin olamaz! üvey bile olsa.. bu cidden iğrenç..

—yani gay olmama iğrenmiyorsun.. fakat üvey kardeşim ile çıkmama iğreniyormusun?

—hayır hayır Katsuki.. öyle demem yanlıştı özür dilerim..

—yani?

—... Pekala. sizin aranıza girmeyeceğim eğer siz mutluysanız bende mutluyum.

—yaşlı karı. doğru söyle.. sen hemen ikna olmazsın.

—evet olmam.. ama senin hayatına karışıp berbat etmeye benim hakkım yok.. hem ben dememişmiydim? “benim karnımdan çıkmadığı süreçte kız yada erkek fark etmeksizin kiminle çıktığın umrumda değil”

Soğuk Rüzgar | BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin