ten..

209 25 37
                                    

Hastaneye geleli çokdan 1-2 saat olmuştu ve gelir gelmez Deku'ya serüm bağlayıp yatmasını söylemişlerdi, tch çok sinir bozucu Deku ise şuan gözümün önünde yatıyordu gözleri yavaş yavaş gidip geliyordu, annemgil ise bir yarım saat sonra gelip deliler gibi ağlamaya başlamıştı ben ise onları sustarmaya çalışıyordum. Toga'nın elimden kaçmasıyla sinirle bağırdım. Toga ise dinlemeden Deku'nun bulunduğu odaya girdi.

Girdikden yaklaşık 1-2 dakika sonra Toga'nın çığlıkları tüm hastaneyi doldurdu, koşarak içeriye adımladığımda tekrardan aynı manzara ile karşılaştım. Deku yine kan kusmustu. İçimden bir ses birisi ona birşey yaptı diyordu. Acaba dünkü kişiler? o yarım buz yarım ateş olan piçi hiçde gözüm kesmemişti. O yapmış gibime geliyordu.

Yanılıyor muyum acaba? Deku'nun telefonunu alarak o kişileri aramaya başladım. "Todoroki-kun" isimli kişiyi bulduğumda aramak yerine mesaj atmanın daha mantıklı olacağnı düşündüm ve onun numarasını kendi telefonuma ekleyerek yazmaya başladım.

+05*******/Siz

Siz:
hey!

+05*******:
seni tanıyormuyum?

Siz:
beni boşver.
dün neredeydin?

+05*******:
kusura bakmayın ama tanımadığım insanların beni sorgulamasına izin veremem.
eğer kim olduğnuzu söylemez iseniz sizi engelleyeceğim.

Siz:
eğer sorduğum sorulara cevap verirsen sana kendimden bahsederim.

+05*******:
eğer özelim ise cevap vermeyeceğim.

Siz:
evet evet herneyse.
dün neredeydin?

+05*******:
arkadaşlarım ile buluştum ve dışarıdaydım.

Siz:
kimler vardı söyleyebilirmisin?

+05*******:
Ben, Uraraka, Mina ve Midoriya

Siz:
Bu üçünden sevmediğin veya rahatsız olduğun bir konu varmı?

+05*******:
hm evet var. Uraraka her zaman ayrımcılık yapıyor ve bu çok sinir bozucu Midoriya'ya farklı bize farklı davranıyor, eğer o olmaz ise oda olmayacağnı felan söyleyerek tehdit ediyor. tabii bunada tehdit denirse.

Siz:
dün Uraraka'nın farklı davrandığnı hiç fark ettinmi?
yani her zamankinden farklımı davranıyordu?

+05*******:
açıkcası dün diğer günlere kısmen Midoriya'ya daha yakın davranıyordu mesela ona yemek bile getirdi güyaa kendi yapmış. bize bile vermedi sadece Midoriya'ya verdi.

Siz:
hmm teşekkür ederim Todoroki.

+05*******:
kendinden bahsedecekmisin?

Siz:
ah evet unutmuşum kusura bakma.
ben Bakugou Katsuki dün sizinleydim.

+05*******:
ah evet hatırladım ama bana bunları neden sordunki şimdi?

Siz:
sana sorna anlatacağım.
ama şuan müsait bir vakit değil.

+05*******:
peki Bakugou hoşçakal.

Soğuk Rüzgar | BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin