Gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım. Sinirli gibiydim ama nedeni hakkında hiç bir fikrim yok.. Sonrasında birden kafama "Dang" etti..
Tabi ya.. Çığ olayı.. Çığ olmuştu ve annem kacchan ve beni korumak için kendi canından olmuştu.. Kendimi suçlu hisediyorum.. Kafamı biraz sola çevirdiğimde oturur pozisyonda uyuklayan Mitsuki teyzemi gördüm. Saat kaçtıki uyuyorlardı?
Odanın içindeki sade temalı saate baktım; gece 4:54.. Bu saate kimse uyanık olmaz değilmi? Yani bu gidip annemi görsem sorun olmayacağı anlamına geliyor.
Sessizce ayağa kalktım ve yine sessiz bi sekilde odadan çıktım bir kaç saniye biri uyanır düşüncesi ile bekledim ses gelmediğindede bi yukarı kata çıkıp morg'u buldum.
Kapısını yavaşça ittirerek içeri girdim, açıkcası içerisi pekde umduğum gibi değildi.. Çürük et kokusu bütün odayı sarmıştı ve dayanılacak gibi değildi.
Her hangi bi yerden bulduğum yüz maskesini kafama geçirerek bütün sedyeleri dolaşmaya başladım. En sonunda yeşil saçlı annemi gördüğümde duraksadım.
Göz altları morarmış ten rengi solmuştu, her zaman gülen dudaklarından iz kalmamıştı adeta bam başka biri olmuştu, o bu olamazdı, bu kişi annem olamaz diye geçirmeden edemedim..
Birden yukarı kattan gelen ayakkabı sesi ile irkildim ve kafamdaki yüz maskesini hızlıca alıp masanın üstüne koyduğum gibi odadan fırladım. Merdivenlerden aşağı indiklerini duyunca hızla Kacchan'nın bulunduğu odaya girdim.
Hızlı ve sessiz adımlarla Kacchan'nın yatağına girdim ve beklemeye başadım. Ses yakına geldiğinde uyuyor numarası yaptım, tamda umduğum gibi önce morg'a sonrada Kacchan'nın odasına girmişlerdi.
-bu omu?
-ah evet evet! Belliki arkadaşını özlemiş ve yanına gelmiş.
-anladım hızlıca muanesini yapıp gidelim. Bu gece burda kalsa hiçbir sıkıntı olmaz.
-peki.
Yanıma gelip bir kaç şeye baktıkdan sonra yanımızdan ayrıldılar derin bi "oh" çektiğim sırada arkamdan gelen ses ile arkamı döndüm.
-Deku? Neden burdasın?
-ah! Oh..- uyandırdıysam özür dilerim Kacchan sadece seni özledim ve seni görmeye geldim..
-hayır Deku bu bi sorun değil! Açıkcası bende seni özledim ve senin için biraz endişeliydim..
-ben gayet iyiyim neden endişelisin?
-Deku iyi olduğna eminmisin? Dün seni ağlarken gördüm ve gerçekden çok üzüldüm! Yanına gelip sana sıkıca sarılacaktım fakat annem beni bırakmadı! Üstelik çokda sinirliydin!
-ben iyiyim Kacchan dert etme! Sadece yaşadığım olaylar beni fazla etkiledi! Ama şuan iyiyim ve yanımda sen varsın! Bu yüzden daha iyiyim!
-Deku yalan söylüyorsun değilmi? İyi değilsin.. 2 günden beri doğru düzgün güldüğnü görmedim ve çok solgunsun..
-...
Ses çıkarmadan durduğumda Kacchan oturur pozisyona geçip bana sıkıca sarıldı ağlamaya başladığımda beni kucağına yatırdı ve kulağıma yaklaşıp;
-her şey iyi olacak Deku ağlama.. Seni koruyacağım ve kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğim..
Sesizce ayağa kalktım onun kulağına yaklaşıp teşekkür ettim zaten uykum olduğu için Kacchan'nı yatırıp onun yanına yattım ve uykuya daldım..
***
Bölüm geç geldiği için özür dilerim-Saçma bi bölümdü kusura bakmayın!
Hoşçakalın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Rüzgar | Bakudeku
Acak"İkimizde bağırarak koşmaya başladığımızda dağdan gelen gürültülü ses ile ikimizde kafamızı dağa diktik ve son duyduğum ses bütün herkezin Deku ve bana olan kesilmeyen çığlıklarıydı.." «boy x boy» «düz yazı» «dead inko au» °°okuyan herkeze teşekkür...