Six..

274 38 17
                                    

Gözlerimi yavaşça açtığımda odamdaydım, bir an tavanla bakışımın saçma olduğunu düşünerek oturur pozisyona geçtim, vücudum öylesine acıyıp sızlıyorduki bir an haraket dahi edemedim.

Vücudumun ağrısı biraz geçtikden sonra ayaklandım ve yavaşça odamın kapısına ilerledim, tam kapıyı açacağım sırada omuzuma bir el dokundu, eli asırı soğuktu ve çokda sert tutuyordu omuzumun acıması ile yavaşça inledim.

—ahm!.. Acıtıyorsun..

Sırtımı yavaşça döndüm omuzumu tutan kişi Kacchan'nın ta kendisiydi, gözleri dolu dolu, beti benzi atmıştı. Bir an ona bişey oldu diye korkarak onun üstüne atladım ve göz yaşlarını sildim.

—Kacchan! İyimisin? Neden ağlıyorsun??

Sessizdi cevap dahi vermiyordu, bir anda omuzumu bıraktı ve kolumu tuttu, beni kendine çekip sıkıca sarıldı ve tekrar ağlamaya başladı.

Ne olduğnu anlamasam bile ağladığı için üzgündüm ve sarılmasına karşılık verip saçlarını okşadım.

Bir süre sonra benden ayrıldı ve gözlerimin içine baktı, beni her gördüğünde gözleri daha çok doluyor gibiydi.

—Kacchan neyin var? Bişeymi oldu? söyle lütfen..

Başını olumsuz anlamda salladı ve beni tekrar kendine çekip biraz daha sarıldı.

Bakugou'nun gözünden

Sahilde Deku'nun yanından ayrıldıkdan sonra en yakındaki lavaboya gittim, kahretsinki kapı kitliydi ve açılmıyordu yandaki telefondan sahil güvenliğni arayıp açmasını söyledim, hemen gelip açacaklarını söylediler.

Bir kaç dakika geçmişti bile ama hâlâ gelip açan olmamıştı, bende daha fazla tutamayacağım diyerek diğer lavaboya gittim.

İşimi halldedip çıktım Deku'nun olduğu yere doğru gittim ama ortalıkda görünmüyordu belki onunda tuvaleti gelmiştir diye biraz bekledim ama ne gelen vardı nede giden en sonunda onu aramaya çalıştım ama telefonlarına cevap vermiyordu, hatta kapatıyordu.

Bişey olduğnu anlamıştım etrafıma baktım şüphe edebileceğim hiç birşey yoktu  belki o tuvaleti açmışlardır diye düşünüp hızlı adımlarla oraya adımladım.

Girdiğim zaman ruhuma gelen dehşet hissi ile afalladım. Merkezde gördüğmüz çocuklardan biri Deku'yu elliyordu. Deku'nun buna müsade vereceğni düşünmüyordum yavaşça yaklaştım Deku baygındı.

Bir an sinirimi alamadım ve çocuğun saçlarından çekerek dışarı çıkardım ve yere fırlattım.

—SEN NE YAPIYORSUN LAN OROSPU ÇOCUĞU?! ONA DOKUNAMAZSIN!

Tam birşey diyecektiki ona hızla vurmaya başladım diğer insanlar çocuğun bağırmasından buraya geldiker ve bizi ayırdılar.

Sinirden köpürüyordum bir an sakinleştim diğerlerinin beni bırakmasıyla tekrar çocuğun üstüne atladım ve özgünlüğümü kullanarak çocuğu patlattım.

Bir kaç saniye sonra dumanlar dağılmıştı, çocuğun vücudu özelliklede yüzünde yanıklar oluşmuştu ve bayılmıştı. Diğer herkezin bana dehşet ile bakmasını umursamadan lavaboya girip Deku'yu kucağıma çektim ve uyandırmaya çalıştım.

Uyanmıyordu gözümün dolduğunu fark ettim, ama umursamadım ve ayağı kalktım Deku'yu da kucağıma alıp hızla eve koştum.. Yemin ediyorum Deku senin için o piçi geberteceğim.

Eve hızla içeri girdiğimde annemgilin tuhaf bakışlarına mağruz kaldım, sonradan babamın Deku'yu fark etmeşiyle gözleri küçüldü ve hızla yerinden kalkarak sırtımdan Deku'yu aldı ve odaya götürdü annemde yanıma gelip sıkıca bana sarıldı ve ne olduğnu sordu bende hıçkıra hıçkıra ne olduğnu anlattım.

Oda benim gibi köpürmüştü babam Deku ile ilgilenirken annem ve bende karakola çocuğu şikayet etmeye gittik. İşimiz bitip eve geldiğimizde babam içeride oturuyordu bende hızla Deku'nun yanına gittim ve ona baktım.

Ağlamakdan burnu kızarmış ve  göz altları şişmişti çocuğun onu çok sert tutmasından dolayı kolları kızarmıştı.

İçimden lanet okurken gözlerimin dolduğnu fark ettim ve bu sefer hiç tutamadan ağlamaya başladım. Berbat hissediyordum ne olduysa benim yüzümden olmuştu. Onu bir daha asla tek bırakmayacaktım.

***

Selam?- bok gibi halde yazdığım için angst bölüm olsun dedim- because why not?  Sonraki bölüm kafama göre ilerleyecek bu bölümü önceden düşünmüştüm ama sonraki bölüm full kafam nereye hikaye oraya gibi bişiy olcak. Neys işte amk bb

Soğuk Rüzgar | BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin