Gözlerimi yavaşça açtım, alt tarafımda olan ağrı öylesine acılıydıki. acısı taa kafama vuruyordu. Hareket etmeye çalıştığımda üstümde bir şey olduğunu fark ettim. Boynumu acıtmadan kendimi döndürmeye çalıştım ve yavaşça belime baktım. Kacchan kolunu belime atmış karnımdan sarkıtıyordu. Birden bire dün olanlar aklıma geldi. Vücudumdaki tüm kanlar yanaklarıma hücum ederken üstümüzün çıplak olduğu aklıma gelmişti. Ah cidden çok utanç vericiii.
Ben yerimden kalkıp, hem götümü hemde alt bölgemi saklamaya çalışarak tuvalete gidecektim. Sahi odada kimse yokdu kimden kaçıyorsam? Ama ginede gitmeliydim, yavaşça doğruldum ve kalktım. ama adım atamıyordum çünkü popom çok fena sızlıyordu. Agh. Ne yapacağım cidden.
Ben kendi vücudumda oluşturduğum adım atma şavasının bilmem kaçıncı raundunu atarken Kacchan uyanmış ve bana fark ettirmeden izlemeye koyulmuştu.
-Of delireceğim.. Gidemiyorum hiç bi yere.
-Yardım etmemi istermisin aptal?
Ben duyduğum ses ile kafamı yana çevirmiş ve öküzün treni izlediği gibi bana bakan Kacchana bakmıştım.
-Evet lütfen..
Kacchan yerinden kalkmış elini bana uzatmış bende onu tutmuştum. Elimden geldiğince altına bakmamaya çalışıyor hızlıca tuvalete varmayı umuyordum.
Bir kaç zorlu adımın ardından tuvalete varmıştım. hızlıca içeri girdim ve Kachana teşekkür ederek kapıyı yüzüne çarpmıştım.Ufak bir duşun ardından Banyodan çıkmıştım. Sıcak su ile aldığım Duş alt tarafımdaki ağrıyı bastırmış rahat bir nefes almama olanak sağlamıştı. Ben tam boxerimi giyecekken Kacchan bana seslenmişti.
Üstünü giymiş elinde bir krem tutuyordu.
-Hadi gelde şunu lanet kıçına sürelim.
-o nedir?
-ağrı kesici krem.
-sürmesem?
-o niye?
-soğuktur şimdi. sürersem ürperti gelir.
-Bahanene sıçtırma Deku, her türlü sürücem gel şuraya.
-Ya ama-
-Hadi dedim.
Ben uflaya puflaya Kacchanın yanına gitmiş ve Kalçam ön plana çıkacak sekilde oturmuştum.
(azmayın hemen terbiyesizler >:c)
Bir anda Kalçamda hissettiğim soğuk ve yapışkan madde ile içim ürpermişti. Veznemi ne sürdü o? Elinden geldiğince dikkatli sürmüş ve hiç bir yerimin acımadığından emin olarak sürmüştü. En sonunda Kacchanın sürmesi bitmiş, Benim bacağıma vurarak yatakdan kalkmıştı.
Bende yerimden kalkıp üstümü giyinmeye başladım ve en kısa sürede üstümü giyinip oturma odasına ilerledim.
-Ben acıktım.. Yemeği nerede yiyeceğiz?
-Aşsağıda yemek salonu var oraya gideceğiz.
-Tamam hadi hemen gidelim yoksa ölücem.
-Hazırmısın sen? hazırsan çıkalım.
-Evet hazırım.
Kacchan İle odadan çıkmış ve asansöre binmiştik tahminen 2 veya 3 katı birden yemek salonu yapmışlardı yoksa bu kadar büyük bi binayı nasıl doyursunlar? Kacchan 4. Kata basmış ve çok yavaş bir hızda aşsağı inmeye başlamıştık. Üstelik asansörde çalan müzik tüylerimi ürpertiyor ve Kacchanın koluna girme gereği duyuyordum.
En sonunda gelmiştik 4. kata. biz cam kenarında olan ve diğer herkezden kısmen daha uzak olan bir masaya oturmuş garsonun gelmesini bekliyorduk.
Bir süre sonra Beyaz saçlı bir garson yanımıza adımlamış ve ortama sıcak bir gülümseme sunmuştu. Elindeki kalemi defterin boş sayfasını tuttu ve aynı gülümseme ile bize baktı.
-Ne yemek isterseniz efendim?
Bir süre daha bakındıkdan sonra masada Menü olmadığının farkına varmış ve tatlı bir telaşa kapılmıştı.
-Aman tanrım! Buraya menü getirmeyi unutmuşum! çok özür dilerim boşluğuma geldi sanırım.. Hemen getiriyorum!
-Hayır hayır sorun değil telaş etmeyin lütfen.
Tatlı çocuk küçük bir tebessümün ardından yanımızdan ayrılmıştı. Bir süre sonra elinde iki menü ile tekrar yanımıza gelmiş ve yavaşça Kacchan ve benim önüme bırakmıştı.
-Çağırırsanız gelirim efendim
Diyerek yanımızdan ayrılmıştı. Bir süre sonra ne yiyeceğmi seçmiş Kacchana bakmıştım. oda seçtiğimi anlamış kafasını bana çevirmişti.
-Ne alacaksın?
-Körili Katsudon alacağım ya sen Kacchan?
-Ben bol bahartlı tempura alıcam.
-bol.. bol baharatlı tempura?- Kacchan midenimi bozmaya çalışıyorsun? hem tadı güzelmiki onun?
-evet. çokda güzel. hem sana ne lan.
-Mideni bozarsan bakmayacağım sana.
-bakmazsan bakma yarrağım banane.
-işin bi gün bana düşecek Kacchan o zaman göreceğim seni.
-Götün dışında işim düşmüyor.
-o zaman götümü vermiyicem ne halin varsa gör.
-görürüz.
-of Kacchan çok pissin varya.
-Trip atan sensin kötü olan benmi oldum yarrağımın başına bak sen.
-Of Kacchan konuşma benimle.
-Tamam lan.
Bir süreden sonra garson yanımıza tekrar gelmiş ve alacaklarımızı küçük defterine yazıp yanımızdan ayrılmıştı. Bir kaç dakika sonrasında Kacchanın BOL baharatlı tempurasını onun ardındanda benim körili Katsudonumu getirmişti.
-Afiyet olsun efendim istediğiniz başka bir şey varmıydı?
-Hayır çok teşekkür ederiz.
Küçük çocuk tekrardan gülümsemiş ve yanımızdan ayrılmıştı.
-Kacchan yemek yedikden sonra ne yapacağız?
-Buranın bi Masaj salonu var oraya gideriz. Hem kıçınında ağrısı geçer aksama hazır olursun.
-A-Anlayamadım?
-Aksam anlarsın.
Gene ne anlatıyor bu sapık? Alo. popom ağrıyor diyorum. yırtılacak diyorum. YA BU SAPIĞIN YARRAĞI BÜYÜK ALIN BUNU BURADAN.
***
sa~ YAZDIM EN SONUNDA SUKURLER OLSUN BEAAA artik muradima erebilirim. neyse simdide sanirim soytariya yazicam. hadi gene iyisiniz yazma modumdayim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Rüzgar | Bakudeku
Random"İkimizde bağırarak koşmaya başladığımızda dağdan gelen gürültülü ses ile ikimizde kafamızı dağa diktik ve son duyduğum ses bütün herkezin Deku ve bana olan kesilmeyen çığlıklarıydı.." «boy x boy» «düz yazı» «dead inko au» °°okuyan herkeze teşekkür...