Bu bölümde küçük yaştaki bir kaç arkadaş için uygunsuz sahneler var dikkat etmenizi öneririm^^
Kacchan hâlâ kollarımda ağlıyordu. Ne yapmam lazımdı bilmiyorum ama onu iyi hissettirmek istiyordum sorduğum hiç bi soruya cevap vermiyordu. Son şans denemek amaçlı tekrar sordum.
—Kacchan lütfen seni iyi hissettirmek istiyorum, nolduğnu söyleyecekmisin?
—..
Gene sessiz kalıyordu.. Neden böyle olmuştuki biraz fazla düşündüğümde düne dair hiç bir anı hatırlamadığmı fark ettim, acaba dün onu kıracak bişeymi yapmıstım? Bu düşünceyle benimde gözüm dolmuştu. Onu kırmak istemiyordum bu yüzden bende Kacchana sarıldım ve zorla suratına baktım.
—d-dün.. Seni kıracak b-bişeymi yaptım?-
Kacchan ağladığmı görünce afallar gibi oldu hemen göz yaşlarımı sildi ve sıkıca sarılıp bağırmaya başladı.
—N-NE! HAYIR BE DEKU!! y-yani hayır beni kıracak birşey yapmadın..
—o zaman neden düne ait birşey hatırlamıyorum? Senimi incittim?
—hayır aptal hiçde incitmedin! Şimdi üzülmeyi kes benide üzüyorsun..
—özür dilerim Kacchan..
Kacchanın kolundan tutup yatağıma götürdüm ve onu yatırdım bende onun koluna yattım, doğru konuşmak gerekirse uzun zamandır bu kadar rahat yattığmı hatırlamıyorum..
—Oi Deku..
—evet Kacchan?-
—daha demin beni iyi hissetirmek istediğni söyledin değilmi?
—e-evet?
—hâlâ iyi hissettirmek istiyormusun?
—evet istiyorum!
Kacchan kalkar gibi oldu, oturacağnı düşündüğümden rahatımı bozmamıştım ama tam oturur pozisyona geçeceği sırada üstüme çıkmıştı.
Ben daha ne olduğnu anlayamamıştım kafam öylesine allak bullak olmuştuki ne yaşadığmı nasıl hissetmem gerektiğni dahi çözememiştim. Bi kaç saniye sonra yüzüm kızardı ve ellerimle yüzümü kapadım.
Kacchan bu hareketime ellerimi yalamasından dolayı bir şok yaşamıştım. Cidden nasıl hissetmeliydim?- sonrasında ellerimi yüzümden çekti ve gözlerime bakmaya başladı.
Yakut gözü o kadar güzel kan rengiydiki bir an gözüne daldığmı fark ettim sonrasında hemen gözlerimizi ayırdım.
Fakat Kacchan suratımı tek eli ile tutup ona bakmamı sağlamıştı, yüzüme yaklaştı, yaklaştıkca yüzüm dahada fazla kızardı ve gözlerimi kapadım. Sonrasında dudağımda hissetiğim baskı içden içe beni yiyordu gözlerimi hızla açtım.
Kacchan şuan ciddi ciddi beni öpüyordu ve ben birinin beni öpmesine hiç alışkın değildim, ellerim istemsizce Kacchanın saçlarına gidip saçlarını çekmeye başladı, nefes alamıyordum.
Kacchan benden ayrıldı ve soluk soluğa yüzüme baktı, çok güzel bir yüzü vardı yüz hatları yüz çizgileri her şeyi ile muhteşem bir adamdı. Ben ona hayran hayran bakarken tekrar yüzüme yaklaştı ama öpmedi.
¡!¡!¡!¡!¡!¡
Ben hâlâ saçlarını tutuyordum, yüzüme yaklaştığı için yüzüm istemsiz kızarıyordu ve bu onun hoşuna gidiyordu. Bunu anladığımda kaşlarımı çattım ve yavaşça saçlarını çektim, bunu yapmamla beraber bir anda dudağıma yapıştı, bi kaç saniye sonra dilini ağzımın içine attığında bilinçsiz olarak bir inleme çıkardım.
İnlemem Kacchanı benden ayırıp gözümün içine bön bön bakmasına sebep olmuştu, utanmıştım yüzüne daha odaklı baktığımda kızarık olduğnu görmüştüm, kızarmıştı..
Birden bire iki elimi tek eli ile tutup kafamın üstünde birleştirdi ne yaşadığmı ilk başta anlayamamıştım, sonrasında boğazıma yaklaştı ve köprücük kemiğmi yalamaya başladı, ben yavaş ve olabildiğimce sessiz bir şekilde inlerken Kacchanın köprücük kemiğmi ıssırmasıyla yüksek bir şekilde inledim.
—AHH! K-k-kacchan.. Ngh.. A-acıttı..
Hiç umrunda olmadan ıssırdığı yeri emdi acısı azda olsa geçmişti son olarak bir kaç öpücük bıraktı ve benden biraz uzaklaştı. Soluk soluğa kalmıştı, terlemişti, güzel görünüyordu..
Dudağıma yaklaştı ve sanki önceden hiç öpmemis gibi öpmeye başladı, bir kaç dakika sonra Mitsuri teyzemgilin sesi gelince benden ayrıldı suratıma son kez bakıp dudağımı yaladı ve üstümden kalktı. Yemin ediyorum bu konuyu sonrasında açıkça anlatmak zorunda... P
!¡!¡!¡!¡!¡!
Biz kendimizi toparladık ve farklı işlerle uğrasmaya başladık o yatağımda telefonuna bakıyordu bende masamda test çözüyordum, birden bire Mitsuri teyzem heycanla odaya girdiğinde irkildim.
—Çocuklarr!! Size harika bir haberim var!
—Peki Mitsuri Teyze neymiş o harika haber?
—size yeni bir kardeş getirdik!
—yeni bir kardeşmi? Harika ama siz Kacchana kardeş getirdiniz bana değil-
—Seninde kardeşin oluyor tatlım!
—Tamam o zaman..
—neden ayağıma ayak bağı olacak bi kardeş getirdinki bana? Hiçde istemiyordum??
—Neden öyle diyorsun Katsukii onu seveceğne eminim!
—Tch.. Sanmam her neyse nerde o?
—Himiko tatlım! Buraya gelebilirmisin?
Ürkek sarı saçlı ve sarı çekik gözlü tatlı bir kız odaya geldi ve Mitsuri teyzemin arkasına geçerek yandan bize bakmaya başladı.
—evett çocuklar, bu Himiko Toga henüz 7 yaşında o yüzden ona abilik yapmanızı istiyorum, sizin için sorun olurmu?
—evet olur tam bi ayak bağı üstelik çok küçük! Sürekli ayağımızın altına girecek ve tam bi ilgi delisi olacak birine benziyor. Hemde bize kısmen o bir kız? Eminim bize çok fazla sorun yaşatacaktır.
Kacchanın bunu demesiyle küçük kızın gözleri doldu ve Mitsuri teyzemin pantolonuna sarıldı. Ve benim içim buna el vermezdi.
—Kacchan! Neden öyle dedinki?!..
Ona biraz yakınlaşıp yere çömdüm ve buruk bi gülümseme göstererek konuşmaya başladım.
—Merhaba Toga-chan! Benim adım İzuku Mido-
—Bakugou, İzuku Bakugou.
—e-eh evet.. Sen bana istediğin bir lakap takıp o şekilde seslenebilirsin.
Benim bunu dememle küçük kızın gözleri parladı ve ürkerek yanıma gelip bana sıkıca sarıldı. Bende ona karşılık verdim ve onunla bizzat kendim ilgileneceğmi Mitsuri teyzeme söyledim. Mitsuri teyzem bu duruma çok sevindi ve bana teşekkür ederek ederek odadan çıktı.
Kacchan bana sinirle bakıyordu. Cidden bu kadar tatlı bi kızı neden istememiştiki? Garip ya bilemedim..
Biz iyice sırnaş olduğmuzda sıra Kacchan ile Toga-sanın arasını yapmakdaydı pek kolay değildi ama bir şekilde yapacaktım..
***
Sa baya bir düşündükden sonra neden evlatlık kardeşleri olmasınki dedim ve olaya Togayı soktum normalde Toga ile aynı yaşıtlar ama burda BakuDeku 16 Toga 7 yaşında yani aralarında 9 yaş var-
Ve şuna bi açıklık getireyim Togabaku sibling au bana gerçek gibi gelio ekfkekf
Neys işteToga hiç villian olmıcak ok?? Bu kadar işte-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Rüzgar | Bakudeku
Random"İkimizde bağırarak koşmaya başladığımızda dağdan gelen gürültülü ses ile ikimizde kafamızı dağa diktik ve son duyduğum ses bütün herkezin Deku ve bana olan kesilmeyen çığlıklarıydı.." «boy x boy» «düz yazı» «dead inko au» °°okuyan herkeze teşekkür...