Vitrinler

741 63 52
                                    


Ertesi gün doktor kontrolü vardı.Taehyung bu sabah erken kalkıp dünki ramenlerden birini pişirip yemişti.Jeonguk ise daha sonra yiyeceğim deyip geçiştirmişti.İkisi de farkında olmadan birbirlerine fedakarlık ediyordu.Karnındaki bebek onları gün geçtikçe daha bağlıyor ve güçlendiriyordu. "Merak ediyorum doktorun diyeceklerini." eşiyle hastahaneye doğru yürürken bir yandan da muhabbet ediyorlardı. "Dua edelim de kötü birşey olmasın" Taehyung başını salladı.

"Ya engelli doğarsa?" Taehyung kaşlarını çattı. "Ne olurmuş engelli olursa?" Jeonguk dudaklarını büküp "Ne bileyim işte.Hayat hem ona hem de bize eziyet olur" Taehyung umursamaz gibi "Hiç de bile.Engelli bile olsa o benim yavrum-bizim yavrumuz.Bize eziyet olabileceğini nasıl düşünürsün?" Jeonguk yanlış anlaşılmayı düzeltmek için "Öyle demek istemiyorum.Tabiki yavrumuz ama engelli olursa hayatını daha da zorlaştırmaz myızı?.Ona istediklerini zaten veremeyeceğiz.Bir de engelli olursa hepten zorlanır" Taehyung yine umursamayıp "Ne olursa olsun ona hayatı daha da yaşanılır kılabilmek için ömrümü feda edeceğim" Taehyung'un bu kadar merhametli fedakar olması Jeonguk'u fazlasıyla etkiliyordu.Onun güzel yüzünü incelerken bulmuştu kendini birdenbire.Kalbi de tıpkı yüzü gibi güzeldi.

Yolda yürürlerken Taehyung'u gözüne çarpan çokça dükkan vardı.Yiyecek,giyecek ve diğer tüm mağazalar...
Hepsine iç geçirerek bakıyordu.Çalınan kornayla ikisi de irkilmişti. Alfa Jeonguk'un babalık iç güdüleri devreye girmiş ve  "Yavaş lan!Eşimin hamile olduğunu görmüyor musun?" Deyip arabanın önünde durmuştu. Arabadan inen kişi ise Jeonguk'u şaşırtmıştı. "Afedersin sizi görmedim" Jeonguk hiçbirşey demeden eşinin elinden tuttu.Tam gidecekken Chani onları durdurdu. "Şey eşin yorgun görünüyor.Gideceğiniz yere kadar bırakmama izin verin" Taehyung onu az çok anımsıyordu.Bu çocuğu Jeonguk'un yanında görmüştü daha önce.Ama öyleyse Jeonguk niye tanımazdan gelmişti.

"Gerek yok.Seni işinden alıkoymayalım" Chani mahçubiyetle "Bana kızgınsın anlıyorum.Ama eşine de acımıyor musun?" Dedi.Chani gerçekten iyi ve yufka yürekli bir adamdı.Jeonguk ise kızgın değildi.Yalnızca karmaşık hissediyordu.Hiçbirşey demaden hızla yanından uzaklaştılar.Taehyung arada bir arkasına baktığında Chani'nin hala onlara bakıyor olduğunu görmüştü.Aslında yorgundu binmek istemişti fakat aralarının kötü olduğunu hissedip bu istekten vazgeçmişti. "Neden onu tersledin? O senin arkadaşın değil miydi?" Jeonguk gözlerini sıkıca yumup açtı. "Eskidendi Taehyung!Artık değiliz" Taehyung kaşlarını çatıp "Ne oldu ki aranızda?"
Bu gün alfa bir hayli sinirliydi. "Yah!Sanane bundan!" Taehyung dudak büküp başını eğmişti.Bu adam neden bu kadar sinirliydi bu gün diye düşünüyordu.Aslında pek sinirli de değildi fakat ne olduysa Chani'yi gördükten sonra sinirlenmiş gibiydi.

Hastahaneye vardıklarında ikisi de çok heyecanlıydı.Bebeklerinin durumunu merak ediyordu.Bir kaç kan testinden sonra bayan Lee onları odaya çağırmıştı.İkisi de merakla bekliyordu doktorun ağzından çıkacak olan kelimeleri.
Doktor üzgün görünüyordu.Kağıdı incelerken derin ve sıkıntılı nefesler alıyordu. "Üzülerek söylüyorum ama bebeğinizin durumu iyi değil.Anne gereken kiloyu almamış-hatta almak yerine vermiş.Vücudunda vitaminden çok su var.O su çoğalırsa bebeğin büyümesi imkansız.Bu da erken doğum veya-..." devamını getirmemişti.

"Veya ne efendim? Devam edin lütfen" Doktor üzgün olsa da soğuk kanlı olmak zorundaydı.
"Çok üzgünüm ama düşük yapma ihtimali yüksek.Düşük yapmasa bile muhtemelen engelli doğacaktır.Bay Jeon bir an önce vitamin ilaçlarını almalı ve iyi beslenmeli" İkisi de birbirine üzüntüyle bakıyordu.Az önceki heyecanları şimdi yerini hüzne bırakmıştı.
"Bakın yanlış anlamayın.Durumuzu az çok görüyorum ama.Eşinizin proteine ihtiyacı var.Et,tavuk,balık....Bütün bunlar temel besinler.Eşinizde hiçbiri yok.B12,fosfor,proteinler,D ve C vitamini eksik.Kış ayına yavaş yavaş giriyoruz ve omeganızın bol bol portakal,greyfurt,nar,özellikle avokado tüketmesi gerek.Son olarak alkolü kesinlikle yasaklıyorum"

Forced Married-Zorunlu EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin