"Güzelim uyan hadi" Artık bu şekilde seslenmekten utanmıyordu Jeonguk.Eşinin saçlarını okşarken,bir yandan da sesleniyordu.Onu bu güzel uykudan uyandırmak istemese de,zar zor bulduğu işini kaybetmesine izin veremezdi.Çünkü omegası uzun zamandır iş aramış ve sonunda bulmuştu.Eğer geç kalırsa kaybedebilirdi.İşi kaybetmesine değil eşinin üzüleceğini iyi biliyordu.Kendini sıcacık yorganın içine gömüp kaybolmak istiyordu."Kookieee .Uyanmak istemiyorum amaa" diye mızmızlansa da uyanmak zorundaydı.
"Hadii.Mızmızlanma.Bu gün iş görüşmen var unuttun mu?" Dediğinde Taehyung'un gözleri hemen açılmıştı.
"Hii.Doğru yaa!"
Deyip küçük göbeğinin izin verdiği kadarıyla aceleyle kalkmaya çalıştı yatağından. Jeonguk buna gülmeden edemedi.Onu tutup kendine hafifçe çektiğinde eşi ile göz gözeydi.Taehyung eşinin kopkoyu gözlerinde boğulacak gibi hissediyordu.Ardından yutkunup,daha sonra utanç duyacağı bir şey söylemişti."Şans öpücüğü alabilir miyim?"
Diye bir soru geldi Omegadan.Alfa şaşkın olsa da buna hiç itiraz edemezdi.Henüz aralarındaki bağın adını koymamış olsalar da,gören herkes onların düpedüz aşık olduğunu anlardı.Jungkook ani bir hareketle Taehyung'a yaklaşıp hızlı bir öpücük verdi.Bu hızlı öpücük Taehyung'u doyurmamıştı.Acaba bir kez daha öpmesini isteseydi kabalık etmiş olur muydu.İçinden gelen aptal sese kulak asmayıp "Bir kez daha öper misin?" deyiverdi.Alfa bunu beklemiyordu,fakat bu öpüşmenin tekrarını şuan için herşeyden daha çok istiyordu.
Sanki bu soruyu bekliyormuş gibi hiç düşünmeden tekrar bir öpüşme başlatmıştı.Bu öpüşme,içinde herşeyi barındırıyordu.İkisi de yoğun bir hazzın içindeyken öpüşmeyi durdurmak imkansız gibi görünüyordu.Taehyung'un karnından gelen guruldama sesi derin öpüşmeyi yarıda bırakmalarına ve kahkahalara boğulmalarına neden olmuştu.İlk kez açlık yüzünden gelen guruldama sesi ikisini de güldürmüştü.
Öpüşme ve kahkahalar sonlandığında Taehyung kıpkırmızı yanaklarıyla yerin dibine girmek istemişti o an.Ne yapmıştı o? Neden yapmıştı? Ona karşı beslediği bu yoğun duygu ve hazın tek nedeni gerçekten hamilelik miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forced Married-Zorunlu Evlilik
FanficHikayenin başlığından da anlaşılacağı gibi.Bu iki genç evlenmek zorunda kalıyor.Klişe gelebilir.Fakat bu evlilik sefalet ve acı içinde geçiyor.ANGST DEĞİL‼️ Alfa biraz güçsüz olacak.Ama burada devreye yaman mı yaman Omegamız girecek ve Alfasına güç...