Önce Öp Beni

698 65 18
                                    

Azıcık,Çok Azıcık Smut Olabilir 💛😐

"Jeonguk yavaş ol tamam mı? Bebeğimizi incitme sakın" Jeonguk telaşlıydı.Sanki ilk deneyimiymiş gibi titriyordu eşinin karşısında.
"T-tamam ama-Bu pozisyonda mümkün değil.Senin üstte olman lazım" Taehyung şaşkınlıkla bakıyordu eşinin gözlerinin içine.
"A-ama nasıl olacak?"
Dedi kekeleyerek.Normalde sert görünümlü olan omega,yatakta yavru bir kediye dönüşüyordu.

Jeonguk onu narince kucaklayıp kasıklarının üzerine oturttu.İkisi de sarhoşken hiç utanmamıştı yaptıkları şeyden.Fakat şuan utançtan yerin dibine girmek istiyorlardı.Sanki ne yapmaları gerektiğini bilmiyorlarmış gibi acemice hareket ediyorlardı.

"Şu-şunları çıkarmalıyız önce" deyip üzerlerindeki ince kazakları gösterdi alfa.Bunu söylerken bile bu denli utanıyorken bu işin gidişhatı nereyeydi böyle. "Tamam" deyip eşinin kasıklarına tam oturmadan ince kazağını atletiyle beraber çıkarttı Taehyung.
Alfa da eşini sarsmadan üzerindeki kazağı çıkarttığında ikisinin de üst bedeni tamamen çıplak kalmıştı.Alfa eşinin hafif çıkık göbeğine görünce gülümsemeden edememişti.Onu ilk kez çıplak görüyordu ve sanki eşinin hamile olduğunu,karnında bir canlının olduğunu yeni yeni idrak eder gibi şefkatle bakıyordu.Orada bir hayat vardı ve gün geçtikte büyüyordu.O hayat ikisinin kanından oluşmuştu.Jeonguk kekelememeye çalışarak altlarındaki eşofmanları gösterip "Eşofman-(yutkunup)-ları da çıkartalım" dediğinde omega,eşinin pijamasının kemerinden tutup aşağı indirince,farketmeden iç çamaşırını da indirmişti.

Jeonguk nefeslerini daha sık alıp vermeye başlamıştı.O da eşinin yanlışlıkla da olsa yaptığı hareketle cesaretini toplayıp eşinin altındakileri çıkardı.Bu ikisinin de ayıkken birbirlerini ilk çıplak görüşleriydi. "Hazır mısın Tae?" Taehyung kararsız bir şekilde başını salladı. Taehyung biraz havalandığında Jeonguk beklemeden içine girmişti. "Aahh!Yavaş be!" Jeonguk onun bu haline gülmeden edemedi.Her hareketinde sitem ve kapris vardı.

Jeonguk birdenbire aklına gelen soruyu eşine sordu."Peki ne zaman mühürlenmeliyiz?" Jeonguk bu tür konulara hakim değildi.Her ne kadar çekinse de karşısındaki eşiydi,ona daha yakın kim olabilirdi.Bu yüzden çekinmeden sormuştu.Taehyung da hiç beklemeden "Boşaldığında sen beni mühürleyeceksin,bende seni" Alfanın aklı karışmış gibi kaşları çatıldı.
"Ne?Sende beni mi mühürleyeceksin?Nasıl yani?" Eşinin içindeyken şuan hiçbirşey olmuyormuş gibi sohbet ediyorlardı.İkisinin bunun farkında değildi.

"Şöyle yani-Aaah!-..S-Sen yarı insansın bense safkan kurdum bu yüzden seni de benim mühürlemem gerek.Böylelikle aramızdaki bağ daha da güçlenecek ve sende fiziksel olarak safkan bir kurt gibi güçleneceksin?" Jeonguk şuan ne yaptığını unutmuş merakla bakıyordu eşine
"Oh!Bu mümkün mü?" Sanki şuan tam zamanıymış gibi
"Elbette mümkün!Kurtlar aleminden neden bu kadar uzaksın?" Dedi omega hafif sinirle.Çünkü şuan canı yanıyordu.Jeonguk hala derin bir muhabbetin içindeymiş gibi rahatça sohbet ediyordu.
"Bilmem hep insan gibi yaşadım.Belki de ondandır"

Daha sonra,sanki konuyu Taehyung açmış gibi sitem etmeye başlamıştı.
"Taehyung böyle sabit durursan nasıl boşalabilirim?" Dediğinde Omega gözlerini kocaman açıp hayretle baktı eşine.
"A-ama beni lafa tutan sensin bi kere!" Alfa hala haklıymış gibi üste çıkıyordu.
"Hem konuşup hem şey-Yapamaz mısın?"
Eşiyle müstehcen konuşmaya hala çekiniyordu alfa.Ama yaramaz omega onun bu hallerinden elbette faydalanacaktı.Jeonguk böyle konuşunca Taehyung sinsice  gülümseyip
"Ne yapamaz mıyım" diye sormuş alfayı çileden çıkartmıştı.
"Of Tae anla işte"
Bazen arsızlaşabiliyordu hamile omega.Ancak eşini daha fazla utandırmamaya karar verdi daha sonra.
"Tamam yaa.Şaka yapıyorum deyip gülümsedi"

Forced Married-Zorunlu EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin