İki Kardelen

591 63 22
                                    



Jeonguk'un okula gider gitmez ilk işi Chani'ye borcunu ödemek olmuştu. "Chani!" Chani ona seslenenin Jeonguk olduğunu görünce şaşırmıştı. "J-jeonguk?" Yanına adımlayıp "N-ne oldu? Birşeyin yok ya?"  Endişeyle bakıyordu alfanın yüzüne.En son gördüğünde bu kadar zayıf mıydı diye düşünmeden edememişti.Elinde değildi,onun için endişeleniyordu.Hem en yakın arkadaşı hem de hoşlandığı adamdı o.Jeonguk onu endişelendirmemek için başıyla reddedip,
"Yok yok.Borcunu ödemek için çağırdım seni" Bunu duyunca üzülmüştü Chani.Çünkü bu sebepten  değil de artık barışmak için çağırmış olmasını istemişti.Yine de üzüntüsünü gizlemeye çalışarak
"Sana borç olarak vermediğimi biliyorsun" deyince Jeonguk hafif de olsa gülümsedi.
"Olsun elime geçince vereceğimi söylemiştim değil mi?" Bu gülümseme ne anlama gelmişti?Diye düşündü Chani.

"Şey bununla eşine ve bebeğine birşeyler alsan daha mutlu olurum" Chani gönlü yüce ve merhametli bir alfaydı her zaman.Bunun onu ne kadar pasif gösterdiğini bilse de umursamamıştı hiçbir zaman.
"Teşekkür ederim ama,şimdilik param var.Biterse yine borç alırım"
Deyip rahatlatmaya çalıştı arkadaşını.Bu dargınlık çok uzamıştı. "Şey...Bana hala kızgın mısın?" Jeonguk bunu hiç düşünmemişti.Ona kızgın mıydı? Yoksa kırgın mıydı? "Sana hiç kızmadım ki.Ama bilmiyorum sen öyle şeyler söyleyince tuhaf hissettim birden" Chani rahat bir nefes vermişti.Demek ki arkadaşı ona hiç kızmamıştı. "B-ben özür dilerim sana böyle birşey söyleyip arkadaşlığımızı bozduğum için.Ama yemin ederim senden bir beklentim yoktu.Yalnızca duygularımı içimde tutarak hem sana hemde duygularıma ihanet etmek istemedim." Dedi ağladı ağlayacak yüzüyle.Jeonguk onu kendine çekip sarıldı "Tamam.Geçti gitti işte.Özür dilerecek birşey yapmadın.Ben de seni çok kırdım özür dilemesi gereken benim" İkisi de birden bire rahatladığını hissetmişti.

"Jeonguk!" Diye bir  ses duyduklarında ikisi de  birbirinden ayrılıp sesin geldiği yöne bakmıştı ani bir refleksle,Jeonguk onun bu saatten neden okulda olduğunu merak etmişti. "Oh.Yongguk?" Dedi sorarcasına.Onu hiç beklemiyordu. "Merhaba beni gördüğüne şaşırmış gibisin" dedi esprili bir şekilde. "Eh.Evet biraz şaşırdım biraz." Deyince Yongguk elini arkadaşının omzuna koydu "buralardan geçiyordum.Senide görmek istedim.Ama rahatsız olduysan-?" Dedi hafif çekingence .Jeonguk yanlış anlaşılmayı düzeltmek için "hayır hayır rahatsız olmadım.Dedim ya şaşırdım sadece bu saatte beklemiyordum"

Genç alfa gülümseyip " Eğer dersine daha varsa birlikte kahvaltı yapalım mı?" Jeonguk ilk defa yalan söylemeden "ben kahvaltı yaptım tokum.Ama sana eşlik edebilirim" Bu muhabbete yabancı kalan Chani üzüntüyle arkasını dönüp gidecekken Jeonguk onu durdurdu. "Dersin başladı mı Chani?" Diye sorunca Chani yeşeren umuduyla reddedip "hayır henüz değil" dedi beklentiyle bakarken.Jeonguk koluna girip çekiştirdi ve Yongguk'un yanına götürdü. "Sizi tanıştırayım.Bak bu arkadaşım Yongguk" dedi uzun boylu alfayı göstererek.Chani'yi aynı şekilde tanıştırdıktan sonra,Yongguk sıcak gülümsemesiyle "Birlikte kahvaltı yapalım o halde" dedi ikisine bakıp.Chani bu alfadan çekinse de Jeonguk'a güvenerek birlikte gitmeyi kabul etti.

Yongguk arabasının önünde durup "Hadi atlayın" deyince Chani Jeonguk'un koluna girip "benim arabam var.Sen önden git biz takip edelim" dediğinde Yongguk onun bu tavrına şaşırsa da görmezden geldi ve arabasına bindi. Chani arabaya biner binmez Jeonguk'a kaşlarını çatarak baktı "Kim bu çocuk? Hiç ısınamadım" Dedi düşünceli bir şekilde. Jeonguk gülümseyerek "Aslında çok iyi biri.İlk izlenimden yargılama hemen" deyince Chani kararsız bir şekilde öndeki lüks otomobili takip etti.Oraya vardıklarında Chani'ye tanıdık gelmişti.Genelde zengin insanların geldiği bir yerdi ve Chani ailesiyle mecburi de olsa buralara ara sıra geliyordu.

"Woah burası çok pahalı olmalı!" diyen Jeonguk'a gülümsemekle yetinmişti Chani.Cafeye geldiklerinde Chani Yongguk'a hala şüpheyle bakıyordu.Kahvaltı boyunca tuhaf bir atmosfer oluşmuştu aralarında.Çünkü Chani yabancı insanlardan pek hoşlanmıyordu.Ama bu uzun boylu alfanın değişik bir aurası vardı,insanları kendisine çeken.Sonunda Chani de duruma alışmış ve sohbete katılmıştı.Şöyle bir düşününce,Jeonguk ile olduğu zamanlar hariç ilk kez keyifli bir kahvaltı yapmıştı.Jeonguk sayesinde bir arkadaşı daha olmuştu.

Forced Married-Zorunlu EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin