Azıcık smut olabilir‼️
"Jeonguk'u neden bu kadar sevdiğini biliyorum"
Yoongi daldığı yemekten başını kaldırdı. "Hm?"
Jimin onu anladığını fakat anlamıyormuş gibi yaptığını biliyordu.Jeonguk,Yoongi'nin ölen kardeşine çok benziyordu.Yoongi,nişanlısının kitap evine gittiğinde tesadüfen görmüştü Jeonguk'u ve ev aradıklarını duyduğunda ölen kardeşinin kaldığı evi hiç düşünmeden çok ucuza kiraya vermişti.Fakat Jeonguk onunla yüz yüze görüşmemiş bir aracıyla evi kiralamıştı.Yoongi ona böyle bir iyilik yaparak ölen kardeşinin yerini bir nevi doldurmak ve kendini avutmak istiyordu.
Kardeşi bir uyuşturucu bağımlısıydı ve yüksek dozdan kalp krizi geçirip hayatını kaybetmişti.Onu koruyamayan Yoongi,hiç değilse Jeonguk ve ailesini elinden geldiği kadar korumak istiyordu.
"Onu çok özlüyorum Jim" Gözlerinden akan tek bir damla Jimin'in kalbine bir kor gibi düşmüştü.Hemen yanındaki sandalyeye oturdu düşenin damlanın ıslak bıraktığı yanağından öptü. "Yapma ne olur.Onun için elinden geleni yaptın ama o doğru yolda değildi"
"Biliyorum ama yine de bir türlü kabullenemiyorum.Keşke Jeonguk kadar iyi bir çocuk olabilseydi" Jimin başıyla onaylayıp yemeğine devam etti.Öte yandan Taehyg ve Jeonguk mitfakta birşeyler yapmak için uğraşıyorlardı.
"Bu gün tatildeyiz,beşik bakalım bebeğe" dedi alfa.Taehyung doğramaya çalıştığı sebzeleri bırakıp heyecanla baktı eşine.
"Gerçekten mi? Paran var mı?" Heyecan barındıran yüzüyle.Jeonguk
"Yok ama taksitle alabiliriz" dedi ve omeganın yüzünü güldürmeyi başardı.
"Yeyy!Hadi gidelim öyleyse"
Deyip giyinmeye giderken karın yağdığını gördü.Koşarak cama doğru gitti. "A-ama kar yağıyor aşkım,nasıl gideceğiz?"
Deyip yüzünü asmıştı. "Yongguk'u arayalım gelip bizi alsın olmaz mı?"
"Olur tabiki mmuah" deyip yanağından şapırtıyla öpmüştü.Ancak Jeonguk onun dudaklarını istiyordu. Yüzünü acuçları arasına alıp gözlerinin içine derin derip baktı.Taehyung utanıp yüzünü eğmek istese de alfası buna izin vermemişti."Hala utanıyor musun benden?" Dediğinde göz göze gelmeye çalışıyordu.
"Şey hayır... Bu da nerden çıktı?" Dedi Jeonguk gözleri hariç heryere bakarken.
"Öyleyse öp beni de inanayım" dedi kaşlarını flörtöz bir edayla kaldırıp.Taehyung kollarını birleştirip yine başka yöne baktı.
"Hah-Öpmek için iyi bahane" dedi gözlerini devirerek.Jeonguk
"Hadii.." dedi sabırbızca.
Jeonguk'a uzanıp küçük,kaçamak bir öpücük bırakmıştı alfasının dudaklarına,ancak bu da yetmemişti.Onu duvarla kendi arasına sıkıştırıp ellerini duvara yasladı. Bu feromonları ilk ez eşinden alıyordu Taehyung.Onu daha önce hiç bu kadar cüretkar görmemişti."N-napıyor-"
Sözlerini tamamlayamadan Jeonguk dudaklarına kapanmıştı.Öpüşme şefkat barındırsa da birkaç saniye sonra aşk ve şehvete dönüşmüştü. "İ-istiyor musun omegam hm? Alfanı istiyor musun?"
Taehyung yutkundu.Bu cevabı vermeye utanıyordu. "D-dışarı çıkmayacak mıyız?"
Devamlı lafı dolandırıp Jeonguk'un duymak istediklerini söylememek için direniyordu. "Ihım"
Boğazını yalandan temizleyip alfasının kafesinden kurtulmaya çalışıyordu."Benden kaçamazsın" deyip daha da sıkıştırmıştı. Taehyung başını eğip karnına baktı "Bebeğim kapat gözlerini baba kötü şeyler yapıyor" Jeonguk omegasının bu tatlı halleriyle kriz geçirecekti neredeyse. "Kötü şeyler yapmıyoruz bebeğim ama sen yine de kapat gözlerini" bebekleri artık dört aylıktı ve cinsiyetini henüz öğrenememişlerdi.Çünkü bunun için para gerekliydi. "Sence Omega mı yoksa Alfa mı?" Dedi ellerini karnına yaslayıp.
Jeonguk biraz düşünür gibi yaptı.Bunu yaparken alt dudağını ısırmıştı ve ortaya çıkan gamzeleri Taehyung'un dikkatini çekmişti.İp ince parmaklarından birini ortaya çıkan çukurlardan birine batırdı. "Gamzelerin sana çok yakışıyor" Jeonguk tek kaşını kaldırıp egolu bir tavırla "Sende bana yakışıyorsun" bu da Taehyung'u utandırmıştı. "Hıh!" Deyip kaçacakken alfa onu yeniden sıkıca tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forced Married-Zorunlu Evlilik
FanficHikayenin başlığından da anlaşılacağı gibi.Bu iki genç evlenmek zorunda kalıyor.Klişe gelebilir.Fakat bu evlilik sefalet ve acı içinde geçiyor.ANGST DEĞİL‼️ Alfa biraz güçsüz olacak.Ama burada devreye yaman mı yaman Omegamız girecek ve Alfasına güç...