Hırs

470 46 15
                                    

Öfkeyle bakıyordu Taehyung'a.Onu baştan aşağı süzdü nefret dolu bakışlarıyla.Taehyung'un halinden ve üzerindeki yoğun haz kokusundan neler yaşandığı anlaşılıyordu. "Buyrun?" Üzerine sinen oğlunun kokusunu alan kadın daha da sinirlenmişti.
"Jeonguk nerede?" Taehyung umursamazca cevaplıyordu.
"Uyuyor" deyince orta yaşlı omega daha da sinirlenmişti.
"Öyleyse uyandır" dedi sertçe.Ancak bu tavırlar Taehyung'u hiç mi hiç korkutmuyordu.
"Neden bir işiniz mi var?" Dedi yine umursamaz tavrıyla.
"Evet.Artık ortada bir bebeğinizin olmadığını biliyorum" dedi acıma duygusu barındırmayan sesiyle sinsice gülerken.
"Ee yani?" Taehyung üzüntüsünü belli etmemeye çalışarak.
"Yanisi onunla bir işin kalmadığına göre onu evine götürebilirim" Tıpkı bir eşya veya evcil bir hayvandan bahseder gibi konuşuyordu.Ancak buna da aldırış etmedi Taehyung.
Yine rahat bir tavırla;
"O zaten evinde.Şuan da da yatağımızda." Dedi.Bu sefer sinisice gülen genç omegaydı.Fakat bu sözler bayan Chunhee
"Bana bak haysiyetsiz omega! Eğer uyandırmazsan içeri girer kendim uyandırırım!"
Taehyung sinsi bir gülüşle cevapladı. "Şuan çırılçıplak ve yorgun.Kalkabileciğini de hiç sanmıyorum"

"Senin gibi bir şırfıntıdan da ancak böyle sözler beklenirdi zaten.Ahlaksız!" Dedi dişlerini sıkarak.
"Buraya ahlak dersi vermeye mi geldiniz? Eğer öyleyse önce sizin ders almanız gerek!"Annesi genç omeganın üzerine yürüyecekken Jeonguk'un sesi duyulmuştu.
"Noluyor Taehyung?Bu ne gürültü?"
"Hiç aşkım.Annen seni özlemiş"

"Anne? Ne işin var burada?" Dedi sorarca kaşlarını çatarak.
"Seni bu haysiyetsizden kurtarmaya geldim.Yürü çabuk benimle geliyorsun"  Artık Taehyung'un sabrı iyice tükenmişti.
"Hakaret etmeye devam ederseniz canınızı yakarım!" Dedi parmağını orta yaşlı omegaya doğrultarak. "Görüyorsun değil mi? Beni nasıl da utanmadan tehdit ediyor?" Oğluna beklentiyle bakarken.
"Anne yeter! Git evimden yoksa bende Taehyung'a engel olmayacağım!" Ancak oğlu beklentisini karşılamamıştı.
"S-sen bunun için..." dedi Taehyung'u işaret ederek, "beni-Anneni mi kovuyorsun?"
Dedi mağdur davranarak.Ancak bu haline ikisi de kanmamıştı. "Ne sen,ne de babam-Umrumda değilsiniz!" Dedi hafif çekingen bir sesle.Evet çekiniyordu fakat,Taehyung'un varlığı ve koruyucu feromonları ona güç veriyordu.

"Pısırık bir kedi gibi omeganın arkasına mı saklanacaksın demek?"
"Sizin yapamadığınız ebeveynliği Taehyung yapıyor!Hayatımda ilk defa sevildiğimi ve korunduğumu hissettim.Bana ne anneliği ne de babalığı tattırdınız.! Şimdi karşıma geçip annem olduğunu söyleyemezsin!" Dedikten sonra yutkunmuştu.Çünkü hala karşısındaki omegadan korkuyordu.

"Nankör! Ben senin annenim,senin üzerinde hakkım var!Senin için hayatımı mahvettim.Sen üzülme diye o adama yıllarca katlandım!" Dedi gözyaşlarını tutamayarak.
"Babam katlanılmayacak bir adam değildi.Zengin olduğun için devamlı üstünlük taslayıp ezmeye çalıştın,küçük düşürdün!"
Annesi ağzını açıp konuşucakken Alfa genç susturdu ve devam etti "
Pısırık olan ben değilim,kocandı! Babam eve bile uğramıyordu.Uğrasa bile saatlerce kavga ediyordunuz? Bana ne verdiniz ki hak iddia ediyorsunuz!?"

Durup tekrar devam etti genç Alfa "Karşıma geçip ağlaman bile sahte! Ne seni nede babam denen kılıbığı görmek istemiyorum!" Dedi ve kapıyı annesinin yüzüne kapattı.
Derin bir nefes aldıktan sonra gözleri doldu.Yüzünü başka yöne çevirdiğinde Taehyung durumu anlamıştı.Onu kendine çekip sıkıca sarıldı. "Ağla sevgilim "

Bu sözlerden sonra film kopmuş ve Jeonguk hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı.Onu teselli etmek ise yine güzel eşine düşmüştü. "Eşinin başını göğsüne yaslayıp saçlarını okşadı.Bu da Jeonguk için bir ilkti.Ömründe ilk kez saçları okşanmıştı.Anne kokusunu da  eşinden alıyordu sanki. Eşini sakinleştirmek adına saçlarını koklayarak öpmeye ve koklamaya devam etti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Forced Married-Zorunlu EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin