Mühürlenelim mi?

765 63 17
                                    




Bayan Chunhee, Jeonguk'u sürüklerken,Taehyung elbette sessiz kalmayacaktı.Annesinin kolundan tuttuğu gibi savurdu. "Benim eşime çocuk muamelesi yapamazsınız.Onu devamlı aşağılayarak neyi elde ediyorsunuz?"
Kadın hiç acımadan Taehyung'un saçlarına asılıp "Sakın bir daha dokunayım deme!" Taehyung eğer hamile olmasaydı karşısındaki omegayı birkaç dakika içinde öldürebilirdi.Fakat karnındaki bebek herşeye engel oluyordu."Anne! Bırak onu!" Jeonguk annesinin etkisinden bir türlü çıkamıyor ve engel olamıyordu.Annesinin yaydığı aura başını öylesine ağrıtmıştı ki ,bu ağrı artık gözlerinin de ağrımasına sebep olmuştu.Taehyung her ne kadar çırpınsa da kadının elinden kurtulamıyordu.

"Bırak onları!" Diye bir ses duyulmuştu.Bu hırçın ses adeta yerleri sallamıştı. "Sende kimsin be?!" Dedi kadın öfkeyle.Ancak kadın bir iki saniye sonra karşısındaki Alfaya bağırdığına pişman olmuştu.Alfa genç,orta yaşlı omegayı öylesine etkilemişti ki kulaklarından kan akmaya başlamıştı. "Sana bırak demiştim!" Dedi genç alfa.

Taehyung bu alfaya şaşkınlıkla bakarken Jeonguk istemsizce gülümsemişti. "Yongguk?" Genç alfa gülümseyip Jeonguk'a doğru adım attı.Kadınsa hala kulaklarını acıyla kapatıyordu. "Kim bu kadın ? Ne istiyor sizden?" Jeonguk utançla başını eğdi.Anne demeye bin şahit isteyen bu kadını annesi olarak tanıtmaya gönlü el vermese de "Annem" deyiverdi.

Yongguk şaşkınlıkla bakıp "Annen mi?" Şaşırmakta haklıydı.Çünkü annem dediği kadın az önce terör estiriyordu. "Malesef" dedi Taehyung.Jeonguk'un söylemeye cesaret edemediği şeyleri Taehyung bir çırpıda söylüyordu.Yongguk,Taehyung'a dönüp gülümseyerek eğilip selam verdi. "Sen Jeonguk'un eşi olmalısın?" Taehyung kıskançlığını gizlemeye çalışıp gülümsüyordu.Evet kıskanmıştı.Çünkü eşi,onu görür görmez gülümsemişti.

"Evet" deyip elini uzattı. "Adım Taehyung".Yongguk da elini uzatıp "Bende Yongguk.Jeonguk'un yakın arkadaşıyım" dediğinde Taehyung kaşlarını çatarak eşine baktı.Jeonguk'un yakın arkadaşının yalnızca Chani olduğunu sanıyordu.Çünkü Jeonguk'un yanında başka bir arkadaş görmemişti.

Jeonguk çekinerek alfaya dönüp "Şey başımın dertte olduğunu nerden bildin ki?" Dedi.Genç alfa yine tüm özgüveniyle konuştu.
"Sezgilerime güvenip kapıda bekledim" Deyince,Jeonguk sorarcasına baktı
"Nasıl yani?" Dedi kaşlarını çatarak.
"Şöyle yani.Evinizin kapısı açılınca yoğun bir feromon aldım ve bekledim.Sesiniz yükselmeye başlayınca endişelendim " dedi basitçe.Jeonguk onun endişelenmesini nereye çekmeliydi.Bir abi olarak mı endişeliydi,yoksa bunun altında başka birşey mi vardı.

Kendini gösterip,
"Benim için mi endişelendin?" Diye sorunca Yongguk gülümsemişti.Onun bu şaşkın halleri Yongguk'un hoşuna gitmişti nedense.
"Evet.Tabii ki.Neden şaşırdın?" Dedi sevimlice.Bu tavırlarına Jeonguk hala alışamamıştı.
"Şey.Bi-bilemiyorum.Ama herşey için sağol"Deyip eğildi.

Genç alfa Jeonguk'un saçlarını narince okşayıp "Ne demek.Görüşürüz kendine iyi bak.Ve birşeye ihtiyacın olursa muhakkak ara.Yoksa zırt pırt gelip seni ziyaret ederim" dedi gülümseyerek.Jeonguk onun bir abi edasıyla yaklaşmasından hoşlanıyordu .Hiç küçük kardeşi veya abisi olmamıştı.Yongguk ,beklenmedik bir anda girmişti hayatına.Onu bir abi gibi gittiği her yerde koruyordu.Enazından Jeonguk öyle düşünüyordu.

Yongguk arabasına binip gittiğinde annesi de arabasına binip "Bunu yanınıza bırakmayacağım!" Diye bağırdı ve arabayı son hızla çalıştırıp uzaklaştı.Taehyung uzaklaşan arabaya öfkeyle baktı "Şuna bak!Hala tehdit ediyor!" Sonra kocasına dönüp "Bu kadının annen olduğuna emin misin?" Dedi gözlerini devirerek.
"Malesef.Babama çektirdikleri yetmedi şimdi de sıra bende sanırım.Ben ve babam güçsüz bir yapıya sahibiz,bu yüzden ikimizden de nefret ediyor "deyince Taehyung düşünceli yüz ifadesiyle baktı eşine.
"Nefret ettiğini sanmıyorum.Yoksa niye seni kendiyle götürmek istesin ki?" Jeonguk histerik bir gülüşle cevapladı.
"Hah!Tabiki eve kapatmak için" dedi annesinin otorite takıntısını düşünerek.Taehyung bu cevabı saçma bulup,
"Öyleyse bunca yıl nerdeydi?" Dedi.Jeonguk derin bir nefes alıp sıkıntıyla verdi.
"Bilemiyorum.Onu henüz bende çözemedim.Ama annem herşeyi avucunda yönetmek isteyen biri.Sanırım bu yüzden böyle davranıyor"

Forced Married-Zorunlu EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin