"T-tamam kalk güzelim..H-hadi"
Onu taşımaya çalışsa da Taehyung öyle bir kasılmıştı ki normal ağırlığının iki katına çıkmıştı.
"D-dur önce şunları giydireyim" Onu çabucak giydirip kucağına aldı ve evden hızla ayrıldı.Cebindeki son parayı taksiye vermekten başka çaresi yoktu.Taksiye bindikten sonra Chani'yi arayıp olanlardan haberdar etmişti.
"Aaahh canım yanıyor Jeonguk!!"
"B-biliyorum güzelim dayan lütfen" deyip şoföre seslendi "lütfen biraz acele edin eşim kan kaybediyor!" Ömründe hiç kimseye bu kadar yalvarırcasına haykırmamıştı Jeonguk.Herşeye rağmen ayakta durmayı başaran alfa,şimdi acı içinde kıvranan eşi için canını bile verir,onurunu ayaklar altına alabilirdi.Hastahaneye geldiklerinde derhal ameliyata alınmıştı omega.Jeonguk kapının önünde beklerken bir aşağı bir yukarı gidiyor kendine lanetler sayıyordu.
"Jeonguk dur artık başımı döndürdün" Yongguk da Chani'nin haber vermesiyle hastahaneye koşmuştu.Geldiğinde perişan halde olan Jeonguk'u tanıyamamıştı bile.geldiklerinden beri hiçbirşey yiyip içmeden koridoru turlan alfayı durdurmaya çalışıyordu ama nafileydi.Taehyung ameliyattan çıkana kadar sakinleşmeyecekti.Doktor ameliyathaneden çıktığında başı eğikti. İyi bir haber veremenin üzüntüsü başını eğmişti doktorun.Jeonguk koşarak yanına gitti ve beklentiyle "E-eşim..eşim iyi mi?" Diye sordu.Doktor elini Jeonguk'un omzuna koydu.Karşısındaki çaresiz kurdu oyalamanın veya lafı gevelemenin bir anlamı olmadığını en iyi doktorlar bilirdi.Bu yüzden olması gerektiği gibi "Bakın eşiniz iyi.Fakat bebeğinizi malesef kurtaramadık." Deyivermişti.Dizlerindeki dermanın son damlasını da kaybetmiş gibi çökmek üzereyken doktor ve Yongguk onu tutmuş ve doğrultmuştu.
"N-Ne n-nasıl?" Diye sordu hayal kırıklığıyla.
"Eşiniz geldiğinde bebek çoktan ölüydü."Doktorun söyledikleriyle kendinden nefret etmişti.Öfkesine daha fazla hakim olamayan alfa duvarı tekmelemiş ve çatlatmıştı.Kurt olmanın verdiği güçle hastaneyi bile yıkacak kapasitede biri olduğunu henüz o bile farketmemişti."Kahretsin!Kahretsin hep benim yüzümden!" dizlerinin üstüne çökerek.
"Onu-onu zorlamamalıydım!" Doküor da onun dibi oturup elini bir baba edasıyla tekrar Jeonguk'un omzuna koydu
"Bu sizinle ilgili değil.Bebeğinizin kalbi bir kaç haftadır zaten durmuş.Metin olu,geçmiş olsun " deyip uzaklaştı."Uyandığında ne cevap vereceğim şimdi"
Bu sefer onu teselli etmeye gelen Chani'ydi. "Yapma böyle Jeonguk.Biz yanındayız işte " Chani her zaman bir kurtarıcı melekti Jeonguk için.Yaklaşık on beş dakika sonra hemşire gelmişti.
"Eşinizi normal odaya aldık onu görebilirsiniz" dediğinde gerisini dinlemeden odaya koştu.Esmer tenli omegasının sapsarı yüzünü görünce kalbinin acıdığını hissetmişti aniden."Güzelim...Çok korkuttun beni" dedi hemen yanına oturarak.Taehyung konuşmakta biraz zorlansa da elini tutup
"B-bende çok korktum biliyor musun? Bebeğimize birşey olacak diye çok korktum Junkook" Jeonguk bir öncekinden daha zor dakikalar kapıya dayanmıştı.Şimdi ne diyecekti?En iyisi geçiştirerek oyalamak diye düşünüp,
"Neyse ki iyisin güzelim.Doktor bir iki güne toparlanabileceğini söyledi" Dedi.Taehyung ise kötü kokuları çoktan almış ve yüreğine bir korku düşmüştü.
"P-peki bebeğimiz? O da iyi değil mi?" Biçare alfa yine geçiştirmek zorundaydı,fakat nereye kadar erteleyecekti bunu söylemeyi?"
"Ah yorma kendini güzelim dikişlerin var dikkatl-" Bu sefer bir şeylerin kötü gittiğine artık tamamen emindi omega.Bu yüzden eşinin sözünü tamamlamasına izin vermeden kesti.
"Jeonguk bebeğimiz nasıl diye soruyorum?" Dedi devamlı gözlerini kaçıran
eşiyle göz göze gelmeye çalışarak
"Ş-şey...ımm" Ne söyleyeceğini düşünmeye vakti bile yoktu çünkü Taehyung çok tan şüphelenmişti.
"Cevap versene Jeonguk! Yoksa-?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forced Married-Zorunlu Evlilik
FanficHikayenin başlığından da anlaşılacağı gibi.Bu iki genç evlenmek zorunda kalıyor.Klişe gelebilir.Fakat bu evlilik sefalet ve acı içinde geçiyor.ANGST DEĞİL‼️ Alfa biraz güçsüz olacak.Ama burada devreye yaman mı yaman Omegamız girecek ve Alfasına güç...