0.6

761 94 33
                                    

[Elemelere 2 hafta kala, Yazarın Gözünden]

Hyunjin dans salonunda bir aşağı bir yukarı yürürken çıldırmak üzereydi. Felix bir haftadır okula ve provalara gelmiyordu. Aramalara cevap vermiyor mesajlara bakmıyordu. En yakın arkadaşı olan Seungmin ise sorıun olmadığını, kendisinin zamanı gelince geri geleceğini söyleyip duruyordu.

Kapının açılmasıyla başını çevirdi. Minho endişeli gözlerle geliyordu. "Hala haber yok mu?"

Hyunjin çaresizce başını salladı. "Aramalarımı açmıyor."

Minho elini alnına götürdü. "Bugün sahnede kıyafetli prova yapmamız gerekiyordu."

Hyunjin "Ne yapacağız?" dedi yanına giderek.

"Eğer bugün gelmezse yerine başka birini seçeceğiz."

"Ne?"

Felix yarışmadan atılacak mıydı?

"Bu büyük bir yarışma, işimi şansa bırakamam. İkinizin birbirinize alıştığınızı biliyorum ama beyefendiyi biraz daha bekleyemeyiz. Bir hafta oldu."

Hyunjin sessiz kaldı.

Felix'in atılmasını istemiyordu. Onunla o kadar prova yapmış ve biraz olsun yakınlaşmıştı. Hem çok çalıştığı bir şeyden atılmak iğrenç olurdu.

Ama Minho'yu da anlıyordu. Uzun süre beklemişlerdi ve az süreleri kalmıştı. Başını kaldırıp koçuna baltı. "İki gün. Sadece yarına kadar bekleyelim."

"Tamam. Ama o gelmezse yarından sonraki gün başkasını bulacağım."

"Tamam koç."

Minho salonu terk ederken Hyunjin yere oturdu.

'Gelsene artık korkak herif...'

O sırada Felix ise odasında oturuyordu.

Çok zorlamıştı kendini provalar boyunca. Her zaman gizli gizli taktığı ve Hyunjin'in alay etmesine sebep olan ağrı bantları bile yardımcı olmuyordu artık.

Bir hafta önce bir sabah yatağından kalkamamıştı. Ağrıdan sadece uyumuş ve kimseyle konuşmak istememişti. Zar zor kalkmış yemek yemişti. Sonra geri ağrıdan bayılmıştı yatağında.

Ve bir haftadır da provalara gidemiyor, zorunlu ihtiyaçları hariç yatağa yapışık yaşıyordu. Kas gevşetici kremi de bitmişti yani yatağında sessizce yatıp ölümü beklemekten başka çözüm göremiyordu.

Çaresizce tekrar tekrar titreyen telefonuna baktı.

'Hwang Hyunjin' adlı kişiden 37 cevapsız arama.

Hwang Hyunjin:
gelip evini basmama az kaldı
gelmezsen koç seni atacakmış
CİDDEN GELMEYECEK MİSİN
EN AZINDAN TELEFONUMU AÇ ŞEREFSİZİN OĞLU

'Hwang Hyunjin' kişisinden gelen çağrı.

"Alo..."

"SEN NEREDESİN BİR HAFTADIR ÖLEYİM KAYBEDEYİM Mİ İSTİYORSUN LEE FELİX?"

Felix sıkıntıyla başını ovaladı. "Gelmediğimden değil..."

"NEDEN?"

"Gelemiyorum."

"Ne demek gelemiyorum?"

you ain't worth my love | hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin