Oy yorum muahhhh
İyi okumalar ♡♡♡
[Yazarın Gözünden]
Hyunjin sessizce bilgisayar ekranını izliyordu. Felix'i bu gece aramalıydı ama telefona eli gitmiyordu sanki, cesaret edemiyordu bir türlü.
Aralıksız iki saattir şarkılar eşliğinde odasında oturuyor ve cesaret toplamaya çalışıyordu. Felix'i çoktan kaybetmişti belki, bir umut varsa da Hyunjin göremiyordu artık.
Başını kaldırıp ekrana baktı, çalan şarkıyı gördüğünde yüzünde bir tebessüm belirdi.
'Love Is Gone' çalıyordu.
Gözlerini kapatıp geçmişe gitmeye çalıştı, bu şarkıyla gösteri sundukları zamanlar ne kadar da güzeldi. Sanki dünmüş gibi hissediyordu Hyunjin, Felix'le olan her anı gibi bu da parıldıyordu.
'I'm sorry, don't leave me. I want you here with me. I know that, your love is gone.'
Felix'in aşkı bitmiş miydi?
Onca acıya, aşağılanmaya kim dayanırdı ki? Hyunjin ömründe ilk defa pişmanlık denen duyguyla tanıştı.
Felix'in kapısına gidip özür dilerim diye haykırmak istiyordu.
'I cant breathe, I'm so weak. I know this isn't easy, don't tell me that your love is gone.'
Nefesi kesiliyormuş gibi hissediyordu. Derin bir nefes aldı ve telefonuna uzandı.
Bu akşam her şey kesinleşecekti. Ya olumlu, ya olumsuz. Ya her şey tamamıyla bitecek, aralarındaki bağ asla tamir edilemeyecek şekilde kopacaktı.
Ya da vuslat bitecek, bir daha asla ayrılık diye bir şey olmasın diye birbirlerine sıkıca sarılacaklardı.
****
Felix huzursuz bir şekilde yatağında dönüp duruyordu.
Hyunjin'i süründürmek, intikam almak istiyordu. Tek sorun bunu nasıl yapacağını bilmemesiydi. Sizi önemsemeyen birinden nasıl intikam alabilirsiniz ki?
Bakışlarını tavana dikti.
"Pekala, o zaman önce ona değer vermeyi keserim."
Sanki hayatının en zor kararını alıyormuş gibi telefonu eline aldı.
Kişiler>Hyunn>Düzenle
"İsmini ne yapacağım?" Biraz tavana bakarak düşündükten sonra kararını verdi.
Düzenle>Piç Hyunjin>Kaydet
Felix gururla telefonunu yatağa atarak gülümsedi. İnsanlık için küçük, onun için büyük bir adımdı.
Şimdi ne yapmalıydı, sırada ne vardı?
Telefonundaki ismi değiştirmişti ama kalbindeki yeri değiştirmek daha zordu. Okula gittiğinde tıpkı onun yaptığı gibi Hyunjin'i görmezden mi gelmeliydi?
Titreşen telefonuyla irkildi. Ekranda yazan isim nasıl hem sinirlerini hoplatıp aynı zamanda kalbinin ritim atlamasına neden olabiliyordu?
"Açmayacağım işte piç Hyunjin."
Aramayı reddettikten 10 saniye sonra telefon tekrar titreşmeye bailadı. Felix sinirle telefona baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you ain't worth my love | hyunlix ✓
Fanfiction"Seni seviyorum ama salak gibi sana gülmeyeceğim. Belki acı çekeceğim ama ölsem de sana geri dönmeyeceğim. Çünkü sadece benden nefret etmeyi seviyorsan, sen benim aşkıma değmezsin Hwang Hyunjin." Haters to Lovers au ◇ 22/01/2022 - 16/12/2022