Felix eve gelmiş ve yorgun argın kendisini yatağa fırlatmıştı. İç çekerek gözlerini kapattı.
Elemeler haftayaydı yani çalışmak için sadece bir haftaları vardı ve bir şekilde Hyunjin'e mesaj atıp çalışmaları gerekiyordu.
Aslında okulda numarasını alabilirdi ama eşlerin belirlenmesinden hemen sonra sinirle arkasını dönmüş ve ayrılmıştı. Tabii çıkışta herkesin önünde düşmese daha da havalı olabilirdi ama çıkışı buna rağmen yeterince havalı olmuştu.
Aniden aklına instagram hesabı geldi. En azından oradan hesabını isteyebilirdi.
lee.felx:
hey
hyunjinhyunjn.hwng:
felix?lee.felx:
pratik yapmamız ve koreografi oluşturmamız gerekiyor ne zaman buluşacağızhyunjn.hwng:
ahh
doğru unutmuşumlee.felx:
beynin bir kere düzgün çalışsa şaşardım|
beynin bir kere düzgün|
beyn|
her neyse ne zaman buluşabiliriz?hyunjn.hwng:
yarın okul çıkışı?
çıkmayıp dans salonunda çalışabilirizlee.felx:
salonu ayırtmış başka kişiler olabilir ama
listeye isim yazdırmak gerekiyor salon için
biz yazdırmadıkhyunjn.hwng:
merak etme ben boşaltırım orayı
o zaman yarın görüşürüz lixlee.felx:
keşke görüşmesekhyunjn.hwng:
bu arada felix yarın koreografiyi yaparken
benim dediklerim olacak
ben yapacağım yani koreoyulee.felx:
bakarız diyerek geçiştirmek isterdim ama
bakmayacağız hyunjin
öyle bir şey olmayacak çünkühyunjn.hwng:
görürüz civciv ;)*****
Felix iç çekerek önünde dikildiği kapıya baktı.
Hyunjin dediğini yapmış ve bir şekilde dans salonunu boşaltmıştı. Şimdi ise içeriden yükselen müzik seslerine bakılırsa çoktan girmiş ve onu bekliyordu. Okul bitmiş ve tüm öğrenciler gitmişti yani bir kavga durumunda onları ayıracak kimse yoktu.
Felix kapının kolunu tutarak kendi kendine güvenli bir ifade takındı. 'Başlayalım bakalım.'
Kapıyı açtığında gözüne çoktan dans etmekten terlemeye başlamış Hyunjin çarptı.
Hyunjin dansını durdurarak Felix'e baktı. "Gelmişsin."
Felix ona bakmamaya çalışarak ayakkabılarını çıkarıp dans ayakkabılarını giydi ve salona girdi. Dans salonuna temiz ayakkabılar olmadan girilmemesi Minho'nun koyduğu bir kuraldı.
Çünkü Minho salonu temizlemeyi sevmiyordu ve çocuklara temizlettiği zaman da veliler şikayete geliyordu, bu durum da sinirlerini bozuyordu. Dolayısıyla en baştan kirlenmesine izin vermemek en kesin çözümdü.
Hyunjin müzik setinin önündeki bilgisayara doğru gitti. "Önce şarkı seçmeliyiz sanırım?" Felix başını salladı.
Her ne kadar Hyunjin, Felix'in gözünde ciddiyetsiz salak birisi olsa da konu dans olduğunda ciddileşmişti. Başını kaldırarak kendisine yaklaşan Felix'e baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you ain't worth my love | hyunlix ✓
Fanfiction"Seni seviyorum ama salak gibi sana gülmeyeceğim. Belki acı çekeceğim ama ölsem de sana geri dönmeyeceğim. Çünkü sadece benden nefret etmeyi seviyorsan, sen benim aşkıma değmezsin Hwang Hyunjin." Haters to Lovers au ◇ 22/01/2022 - 16/12/2022