Bölümlerin daha hızlı gelmesini istiyorsanız yorum yapmayı unutmayınnn iyi okumalar
[Yazarın Gözünden]
Felix derin bir nefes çekerek elini hızla atan göğsüne götürdü. Bir ayın ardından Hyunjin'i ilk defa görecekti.
Gergindi. Hyunjin'in onu geri kabul etmemesinden öyle korkuyordu ki. Ancak kendi duygularını yeni kabullenmiş, Hyunjin'in karşısına çıkabilecek cesareti anca toplamıştı.
Adımları Hyunjin'in sınıfının önünde sabitlenmişti. Gergin bir şekilde gözlerini kapattı.
'Haydi ama gerilmeye gerek yok. Onu tanımıyor musun? Hyunjin o, sana kötü davranmaz.'
"Çekil."
Arkasından gelen tanıdık sesin soğuk tınısıyla irkildi. Döndüğünde Hyunjin'in buzdan gözleriyle karşılaştı.
Genç adamın gözleri kıpkırmızıydı, altları ise günlerdir uyumamış gibi mordu. Gözleri parıltısını kaybetmiş gibiydi, donuk bakıyordu.
Felix bir an karşısında duran kişiyi tanıyamadı. Gülümsemeye çalışarak elini kaldırdı.
"Selam-" Hyunjin onu omzuyla iterek sınıfa girdi. Felix eli havada kalakaldı.
'Bu da ne?'
Hyunjin onu görmezden mi gelmişti? Öfkeyle arkasına dönüp sınıfa girdi. Hyunjin en arkadaki sırasına oturmuş ve başını masaya koymuştu. Uzun siyah saçlarını kestirmişti.
Felix kısa saçın Hyunjin'de duruşunu yadırgadı.
Yanına gidip tepesinde dikilmeye başladı. "Bana bakacak mısın?"
Hyunjin tepki vermedi. Felix sinirle nefes verdi, gittikçe bozuluyordu. "Hadi ama bu kadar kısa sürede uyuyamazsın Hwang Hyunjin."
Tepki yok.
"Ya Hyunji-" Hyunjin yattığı yerden başını kaldırmadan konuştu.
"Sen bana cevap vermiş miydin?"
Başını kaldırdı ve Felix'in şaşkınlıkla dolu gözlerine baktı. Genç çocuğun gözlerinde gördüğü duyguyu Felix biliyordu.
Kavga ettiklerinde gördüğü kızgınlıktı bu. Ama bu sefer o bakışlarda 'kırgınlık' denilen bir duygu daha vardı. "Ben sana seslendiğimde cevap vermiş miydin?"
Bu sefer sessizi oynama sırası Felix'deydi. Cevap vermemesinin sebebi istememesi değil de söyleyecek bir sözünün olmamasıydı. Hyunjin haklıydı çünkü.
Hyunjin başını masaya geri yasladı. "Ben de öyle düşünmüştüm. Sınıfımdan siktir git şimdi."
Felix adeta donmuştu.
'Ne oluyor ya?'
Zilin çalmasıyla sınıf yavaş yavaş dolmaya başladı, ancak Felix hala Hyunjin'in başında şaşkın ve kırgın bakışlarla dikiliyordu.
'Bu benim tanıdığım Hyunjin mi? ' diye geçirdi içinden, bu bir ay önce sahnede onu incitmekten korkarcasına sarılan çocuk muydu?
Arkasından gelen Yeonjun yavaşça Felix'in omzuna dokundu. Onun da yüzü Hyunjin'inki kadar olmasa da soğuktu. "Benimle gelir misin beş dakika?"
Felix şaşkın adımlarla onu sınıfın kapısına kadar takip etti. Çıktıklarında Yeonjun sert ifadesini biraz olsa yumuşatarak ona baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you ain't worth my love | hyunlix ✓
Fanfiction"Seni seviyorum ama salak gibi sana gülmeyeceğim. Belki acı çekeceğim ama ölsem de sana geri dönmeyeceğim. Çünkü sadece benden nefret etmeyi seviyorsan, sen benim aşkıma değmezsin Hwang Hyunjin." Haters to Lovers au ◇ 22/01/2022 - 16/12/2022