3. Musím ho vidět

683 63 6
                                    

„Mike se trochu prokecl, že čekáš malýho Comu,“ řekl Jaime.

„Já ho picnu, rovnou to může říct CCmu,“ zavrčela jsem.

„My ho budeme hlídat, zítra jedeme na Vans Warrped Tour a budou tam i kluci,“ oznámil mi Tony.

„Pojedu sváma,“ vychrlila jsem ze sebe.

 „Jsi si jistá?“ zeptal se mě Vic.

„Musím ho vidět,“ zašeptala jsem.

„ Dobře, hele my teď půjdeme na fotbal a vrátíme se k obědu,“ oznámil mi Mike.

Kluci přišli akorát včas. Už jsem servírovala talíře s těstovinami.  Najedli jsme se a Mike dal nádobí do myčky. Já, Vic, Jaime a Tony jsme šli do obýváku. Kluci si hráli FIFU a já si četla nějakou příručku o zdravé stravě v těhotenství. Kluci začali křičet a já šla do pokoje. Lehla jsem si na postel a četla dál. Po chvilce jsem zase usnula.

Probudila jsem se za svítání. Jako každé ráno se opakovalo. Zvracení, opláchnutí ksichtu a jít se nasnídat. Udělala jsem si müsli s mlíkem a jedla.

„Jaime, proč už nespíš? Jedete až za 4 hodiny,“ podívala jsem se na něj.

„Slyšel jsem, jak si děláš snídani,“ pokrčil rameny.

„Aha, chceš taky müsli?“ zeptala jsem se.

„Vezmu si jogurt,“ odpověděl. Sedla jsem si na linku a najedla se. Misku dala do myčky a šla si připravit oblečení. Vzala jsem si černé legíny a černé a volné tílko s Pierce the Veil. Do tašky jsem si dala šortky, tričko, čisté spodní prádlo a mobil. Zavřela jsem tašku a donesla ji ke dveřím. S oblečením v ruce jsem odešla do koupelny. Oblečení jsem položila na židli u umyvadla, svlékla se a vlezla do sprchy. Po sprše jsem se oblékla a v pokoji si připnula na krk řetízek s přívěskem BVB, který mi dal CC k narozeninám.

Čekali jsme na tourbus kluků. Konečně je tu! Nastoupili jsme a vyjeli. Sedla jsem si na kožený gauč a pustila si telku.

„Tony, dávaj ti Ninja želvy!“ zavolala jsem na Tonyho. Přiřítil se ke mně a sedl vedle mě. Vzal mi ovladač a zesílil trochu televizi. Přišli i Vic, Mike a Jaime. Sedli si do křesla. Mike začal paličkami bouchat o stůl, Vic si hrál na mobilu a Jaime si hrál na basovku.

Po pár hodinách jsme přijeli na první místo a to Aljaška. Už tu bylo pár tourbusů, mezi kterými jsem poznala Memphis May Fire, Asking Alexandria a mě známý tourbus Black Veil Brides. Začala jsem být velice nervózní a klepala se. Tony mě objal kolem ramen.

„Bude to dobrý,“ pošeptal mi do ucha.

„Mohli byste pozvat CC sem? Chci být překvapení,“ podívala jsem se na kluky. Přikývli, a když autobus zastavil, tak se kluci rychle vypařili. Asi za 5 minut se otevřely dveře autobusu a já se rychle schovala. Slyšela jsem hlasy Jakea, CCho, Tonyho, Jaimea, Vica a Mika. Zvedla jsem se a stoupla si. Uviděla jsem Mikovu a Jakeovu hlavu. Jake vykulil oči. Udělala jsem gesto, aby byl zticha. Přikývl. Přišli skoro všichni až na CCho. Začal mi vybrovat mobil v ruce. SMS.

CC: už jsem na VWT s tvými bratříčky

Me: Tak proč s nima nesedíš na gauči? Přiřítil se a už mě držel v medvědím objetí.

„Chyběla si mi,“ pošeptal mi do ucha.

„Ty mě víc,“ podívala jsem se na něj. Začal se sklánět a spojil jeho rty s mými. Kluci nám začali a já cítila, že mé tváře začínají nabírat červenou barvu. Přitiskla jsem se k němu a nepouštěla se ho. Zvedl mě a začal se mnou ve vzduchu točit. Smála jsem se a byla zase šťastná, ale jak u mám říct, že jsem s ním těhotná? Položil mě na zem a táhl mě někam ven.  

Pregnant with ComaKde žijí příběhy. Začni objevovat