Zašli jsme ještě nakoupit něco k večeři a šli domů. Celou cestu byl CC skloněný ke kočárku a něco jim vyprávěl o jednorožcích. Přišli jsme do domů a skončili u televize.
„Pozítří jedu zpátky do LA," oznámil mi.
„Proč?" posadila jsem se s prcky vedle něj.
„Ještě máme měsíc turné," řekl mi.
„Já zapomněla," praštila jsem se do čela. Vzal si Julie a položil si ji na stehla.
„Pořád si roztomilá," přehodil si paži přes mé rameno a dal mi pusu na spánek.
„Nejsem," namítla jsem.
„Jsi," zašeptal. Julie začala brečet. CC se ode mě odlepil a snažil se Julie uklidnit. Jason na mém klíně se sladce usmíval, v pusince měl dudlík a kopal nožkami. Byl slaďounkej.
„Myslím, že potřebuje vyměnit plínu," řekl.
„Tak ji můžeš jít přebalit," usmála jsem na něj.
„Já to neumím," namítl.
„Tak tě to naučím," řekla jsem. Vstala jsem a s Jasonem vyšla k Julie do pokojíku. CC mi byl v patách.
„Takže polož Julie na pult a sundej ji tepláčky," řekla jsem mu. Opatrně ji položil ji na pult a sundal ji tepláčky.
„A dál?" podíval se na mě.
„Sundáš ji plínku," zasmála jsem se. Sundal ji a rychle ji hodil do koše.
„Dál?"
„Vezmi si ubrousky a utři ji." Udělal tak a zase se na mě podíval.
„Čistou plínku." Zápasil s tím. Položila jsem Jasona vedle Julie a vzala jeho ruce.
„Tohle dáš sem a tohle sem a máš to. Žádná věda v tom není," usmála jsem se.
„Je, jak se mám vyznat v tom kam co patří?!" vypískl.
„Ještě si to zopakuj na Jasonovi a budeš to umět," políbila jsem ho na rameno.
„Někdo zvoní," řekl.
„Přebal ho a pak přijďte dolů," odešla jsem dolů. Otevřela jsem a uviděla Mika, Vica, mamku a Drewa.
„Tak, kde mám vnoučátka?" vtrhla do domu mamka.
„Taky tě zdravím," protočila jsem očima.
„Ahoj sestričko," objali mě kluci.
„Chyběli jste mi," poplácala jsem je na zádech.
„Ahoj Drew," usmála jsem se na něj.
„Ahoj," úsměv mi opětoval.
„Dáte si čaj nebo něco?" zeptala jsem se.
„Čaj," odpověděl mi Drew. Zasmála jsem se a pak mě ještě zbytek poprosil o džus. Šla jsem do kuchyně a připravila pití.
„Zvládl jsem to," slyšela jsem z patra.
„Šikovnej, pojďte dolů máme návštěvu," zavolala jsem za ním.
„Už jdeme," zabouchly se jedny dveře a pak zavrzaly schody.
„Dobrý den a ahoj kluci," slyšela jsem ho.
„Moje vnoučátka," zaradovala se mamka. Zalila jsem Drewovi čaj a donesla mu ho. Kluci se uculovali nad dokonalostí Julie a mamka s Drewem nad Jasonem.
„CC, pojď mi pomoc se skleničkami," vzala jsem ho za ruku a táhla do kuchyně.
ČTEŠ
Pregnant with Coma
FanfictionWendy Fuentes a CC Coma byli přátelé, které nemohl skoro nikdo rozdělit, ale co když se spolu jednou vyspí? CC odjel na roční turné a Wendy zůstala doma sama s ranními nevolnostmi a otěhotněla.