26. Pamatuješ si na tuhle fotku?

391 50 6
                                    

2 dny před odjezdem CCho

K Vánocům, které jsem strávila se CC a Violet jsme byli u mě v bytě. CC mi nebo spíš nám koupil byt a já jemu jenom paličky, talisman a nejradši bych mu dala i víc

Stěhovali jsme se do naše společného bytu. Byl velký, prostorný a krásný. Dvapokoje pro prcky, ložnice, velký obývák propojený s kuchyní a jídelnou a koupelnou. Zdi v obýváku byly vymalované do krémova, podlaha byla z tmavého dřeva a nábytek byl do hněda. Kuchyně a jídelna byla černobílá. Dětské pokoje byly ještě bílé, protože nebudeme vymalovávat oba do modra, když to třeba budou holčičky. Naše ložnice byla do černo-červena. Nábytek byl černý a zdi červené.

Vynášeli jsme krabice z aut do bytu. Pomáhali nám kluci z BVB, PTV a Carin. Violet byla u mamky, protože by se nám tam mohla motat.

"Zlato, netahej tu krabici," napomenul mě CC.

"Vždyť je lehká," zavrčela jsem.

"Co je na ní napsaný?" zeptal se.

"Knihy," odpověděla jsem potichu.

"Turtle, vezmi ji tu krabici nebo se jí něco stane," zakřičel na Tony CC. Tony ke mně přišel a vytrhl mi krabici z rukou.

"Ale..." CC mě přerušil.

"Žádný ale. Sedni si třeba na gauč a my to uděláme," řekl mi přísně CC. Zamumlala jsem si něco pod nos a šla si nasraně sednout na gauč. Všichni kolem mě pobíhali s krabicemi v ruce. Když tak přemýšlím, tak možná za měsíc už budou na světě špuntíci. Už se tak těším.

Za půl hodiny

Všechno už je v bytě a teď jsme doma sami. Kluci s Carin šli už domů. CC se svalil na kožený gauč a natáhl se na celé pohovce, takže mě nezbývalo nic jiného než si sednout do křesla.

"Už se těším, až prckové budou na světě," promluvil z ničeho nic CC.

"To já taky, ale stejně je uvidíš až jim bude pár měsíců," povzdechla jsem si.

"Jak to bude, až budeš rodit?" zeptal se. Dobrá otázka!

"Nevím, mohla by tam se mnou být Carin a natáčet to," pokrčila jsem rameny.

"To je dobrý nápad, ale stejně bych tam byl radši já," zamručel.

"Odjíždíš zejtra večer, co budu pak dělat?" vypískla jsem.

"Nevím, asi se budeš nudit, budeš s Violet. No jo, Violet. Měli bychom pro ni zajít," oznámil mi.

"Drew nebo mamka ji může přivést. Zavolám jim," usmála jsem se. Vytáhla jsem si mobil a zavolala mamce.

"Mami, mohla bys ty nebo Drew donést Violet?"

"Přivedu ji já, Drew jel nakoupit."

"Dobře, udělám ti kafe, až přijdeš."

"Okey budu tam za chvilku." típla to.

"Bude tu za chvilku," usmála jsem se na CCho.

"Dobře, půjdu zatím něco vybalit," zvedl se a šel s krabicí, ve které byly knížky a šel do ložnice. Já dostrkala krabici s fotkami taky do ložnice.

"CC, broučku, mohl bys tu krabici dát na postel?" zeptala jsem se.

"Ano, zlato," zasmál se. Zvedl se ze země a krabici vzal. Položil ji na postel a dal mi pusu do vlasů. Vlezla jsem na postel a sedla si do tureckého sedu. Rozlepila jsem krabici a vyndala malou krabičku fotek. V té krabičce byly fotky mě a CCho. Vyndala jsem první a podívala jsem se na ní. Byla to fotka z mých třetích narozenin. Stála jsem někde venku a držela šňůrku šňůrku 8-ročního CCho, který měl za zády červenou růži.

"CC, pamatuješ si na tuhle fotku?" zeptala jsem se ho. Otočila jsem ji k němu. Z dálky se na ní podíval.

"Ne? Měl bych?" zeptal se. Zvedl se a sedl si ke mně na postel.

"Podívej se, tady jsem měla ještě hnědý vlasy a teď blond," podala jsem mu fotku.

"Už od malička to vypadalo, že spolu zůstaneme napořád. Jak to vypadalo, tak to je," zasmál se.

Pregnant with ComaKde žijí příběhy. Začni objevovat