13. Juniorovi chybíš a mě taky

455 52 1
                                    

Večer jsem se převlékla do trička a šortek a šla spát. Lehla jsem si do postele a za chvilku začala Violet pod postelí kňučet. Sedla jsem si a podívala se na ní.

„Copak?" zeptala jsem se ji. Smutně koukala na postel.

„Chceš spát se mnou?" zasmála jsem se, vzala ji a položila na volnou půlku. Začala vrtět ocáskem a po chvilce skočila ke mně. Lehla si kousek ode mě. Lehla si ke mně. Teda na mojí paži a já ji druhou rukou hladila po šedobílé srsti. Usnula a já se do říše snů odebrala asi až za dobrých 10 minut.

Vzbudilo mě olizování obličeje.

„Violet, jsem vzhůru," zasmála jsem se. Rychle jsem se zvedla z postele a jako vždy se v koupelně odehrávalo to samé. Violet byla hned u mě a kňučela. Ona se o mě bojí. To je zlaté. Spláchla jsem záchod a přešla k umyvadlu. Podívala jsem se na sebe. Vlasy mi trčely do všech světových stran, obličej bílý jak stěna a rty suché a popraskané. Opláchla jsem si obličej, ze skříňky u zrcadla vzala lůj a namazala si s ním rty a hřebenem učesala své blonďaté vlasy. Podívala jsem se na Violet, jak seděla u mých nohou a čekala na mě. Sklonila jsem se k ní a vzala ji do náruče.

„Jdeme se najíst," políbila jsem ji na hlavičku. Donesla jsem ji do kuchyně, kde ji položila k miskám. Prvně se napila a pak jedla granule. Já si udělala cereálie s mlíkem a sedla si k ostrůvku na barovou židli. Začala jsem jíst a všimla jsem si mobilu, jak mě upozorňoval na novou zprávu.

CC: Promiň, že jsem ti to včera vytípnul... teda já ne, ale Ashley. Nechtěl nás poslouchat, protože odpočíval

Me: V poho

CC: Ty už nespíš?

Me: Ne, Violet mi olizovala obličej a pak ranní nevolnost

CC: Aha

Me: Fotky ti pošlu, až dojím. Zdá se mi, že jsme povyrostli

CC: To je super, vždyť už to teď musí být 3. měsíc

Me: No to už jo

CC: Dobře nechám tě najíst a sám se půjdu najíst ;)

Me: Zatím

 

Nasnídala jsem se, uklidila misku do myčky a šla se vyfotit. Prvně jako vždy bříško a potom sebe. Dneska jsem se ho rozhodla vzrušit, protože se vyfotila jenom ve spodním prádle. Poslala jsem mu fotky a šla se obléct. Šedé volné tepláky, bílé tričko, které obepínalo moje už trošku menší bříško. Vlasy jsem si dala do nedokonalého drdolu a šla do obýváku. Zazvonil mi mobil.

CC: Bože, to si mi udělala naschvál?

Me: Co?

CC: Ta tvoje fotka :3 juniorovi chybíš a mě taky

Me: Musím tě trochu vzrušit, když dloouho nezasuneš

CC: Co bych teď dal za to, abych tě mohl svléct a v posteli si s tebou užít

Me: Dal bys za to klidně i svůj kejhák

CC: To jo

Me: Třeba ti večer možná taky něco takovýho pošlu. Na dobrou noc ;)

CC: Tak to se budu těšit 3:)

Me: Řekla jsem možná O:)

CC: Takže určitě, protože mě miluješ ;)

Me: Dobře, ale večer mi taky něco pošleš 3:)

CC: Ty ďáblíku, jasně že pošlu 3:) 

Pregnant with ComaKde žijí příběhy. Začni objevovat