19. Jak já tohle nenávidím

421 47 2
                                    

S Carin jsme si padli do oka. Náš stav byl takový, že já a Carin jsme seděli u televize a koukali na AHS. Obě jsme se roztékali nad dokonalostí Evana Peterse. Když skončil díl, tak jsem šla Carin připravit nocleh v pokoji, který sloužil jako pokoj pro návštěvu. Vzala jsem čistý povlečení, povlékla jsem deku s polštářem a ještě trochu vyvětrala. Vrátila jsem se do obýváku a Carin stále seděla na gauči a hrála si na telefonu.

"Carin, budu muset jít s Violet k veterinářce, aby ji sundala sádru a pak půjdeme nakoupit, zase dochází jídlo. Jdeš s námi?" zeptala jsem se jí.

"Jasně," odpověděla mi. Vzbudila jsem Violet, vzala peněženku a vodítko, které připnula k obojku Violet a pomalu vyšli.


Čekali jsme, až nás veterinářka vezme dovnitř.

"Slečno Fuentesová, pojďte dál," zavolala na mě.

"Počkej tady," usmála jsem se na Carin. Přikývla a já s Violet jsme šli do ordinace. Violet jsem položila na lehátko. Veterinářka si ji vzala pod své ruce a za chvilku byla sádra dole.

"Dobře, všechno je zdá se v pořádku, i ta rána se zahojila, takže už nemusíte přijít, jjen kdyby s ní nebylo něco v pořádku," oznámila mi.

"Dobře, děkuji," usmála jsem se a Violet si vzala do náruče. Zaplatila jsem sumu, co si veterinářka požadovala a vyšla z ordinace. Položila se Violet na zem a připnula ji zase vodítko. Carin se zvedla a opustili jsme budovu.


Violet jsme radši dali domů a pak teprve šli nakupovat. Vzala jsem košík a šli jsme vstříc velkému obchodu.

"Takže, vzhledem k tomu, že moje těhotenství je divný, tak potřebuji okurky, vanilkovou zmrzlinu a asi 3 sklenice Nutelly," řekla jsem.

"To vážně sníš vanilkovou zmrzlinu s okurkou?" zarazila se Carin.

"představ si, zní to děsně, ale je to dobrý," zasmála jsem se.

"Dobře a nějaký pečivo by se hodilo, protože ten chleba, co jsme jedli byl tvrdej jak podrážka," zasmála se tentokrát Carin.

"Dobře, nějak to pobereme," řekla jsem. Začali jsme zeleninou. Okurky, pár rajčat a paprik. Vzali jsme i pár kiwi, jablek a mandarinky. Potom jsme šli pro Nutelly a pak se objevili v části se sladkostmi. Gumový medvídci, Maoam, lentilky a sušenky. Potom vanilková zmrzlina, čokoládová a pistáciová. Potom nějaké jogurty, pečivo a pak ještě aspoň 3 pizzy. Šli jsme k pokladně, kde všude byly minimálně dvoumetrové fronty.

"Jak já tohle nenávidím," řekla jsem. Carin mi přitakala. Košíkem jsme zajeli k jedné frontě a čekali, až si budeme moc náš nákup vyložit na pás.


Za 20 minut

"No konečně," řekla Carin a začala vyndavat nákup na pás. Přidala jsem se k ní taky a když byl obsah na páse, tak už jsme byli na řadě. Bylo toho celkem dost, taky 90 dolarů za to odpovídalo. Vzali jsme dvě karacice, do kterých jsme to naskládali a konečně šli domů. Ty krabice byly plný po okraj, až jsem se bála, aby něco nevypadlo.


Přišli jsme do bytu a Violet už začala štěkat.

"Tobě nic neneseme, ty toho tu máš spoustu," zasmála jsem se. Sundala jsme si boty a šli s krabicemi do kuchyně.

Pregnant with ComaKde žijí příběhy. Začni objevovat