Karibik
Celá cesta byla hrozná. CC byl nasraný a mě si nevšímal, protože sledoval chlapa, který seděl vedle, aby se na mě ani nepodíval. Levou ruku jsem položila na jeho ruku a slabě ji stiskla.
„Žádáme cestující, aby se připoutali. Budeme přistávat." ozval se letuščin hlas. Připoutali jsme se a po pár minutách přistáli. Vylezli jsme ven a ovanul nás krásně teplý vzduch. CC mi vzal ruku a propletl si se mnou prsty. Došli jsme si pro kufry a následně si venku stopli taxík, který nás dovezl k lodi, aby nás mohla odvézt na ostrov.Vystoupili jsme u v krásném pralesíku, který byl u moře. Stála tam hlavní budova a kousek od ní byly dvě desítky chatek.
„Je to tu úžasný," skočila jsem CCmu kolem krku a jeho vlasy byly na mém obličeji.
„Týden tady bude jako v ráji," políbil mě.
„Jdeme si pro klíče a potom jsem ti něco slíbila," vzala jsem si svůj kufr a pomalu šla k hlavní budově. CC byl za mnou a jeho ruka si našla místo v mé zadní kapse šortek.Vešli jsme do velké haly, která byla moderně zařízená. Přišli jsme k recepci a ta ženská měla výstřih bůh ví kam. CC ji tam čuměl a já mu dupnula na nohu, aby se věnoval mě jako jeho manželce.
„Máme tady mít svatební cestu, takže bychom prosili, kdybyste nám dala klíč a nám by začala svatební cesta," CCho jsem trošku odstrčila a postavila se naproti tý ženský.
„Jména?" podívala se do počítače.
„Christian a Wendy Coma," řekla jsem.
„Číslo 7, hezký zbytek týdne," podala mi klíč a mrkla na CCho. Táhla jsem ho pryč od ní. Opustili jsme hlavní budovu a vyšli směr, kde byly chatky.
„Tak a za tu ženskou budeš trpět," zavrčela jsem.
„Co jsem dělal?" zajímal se.
„Čuměl si jí na kozy," podívala jsem se na něj.
„Ty žárlíš!" vypískl.
„Jo, jako ty v letadle," protočila jsem očima. Našla jsem chatu 7 a odemkla ji. Krásně zařízená. Dřevěné zdi a podlaha. Nábytek z bambusu a dokonce i noťas.
„Páni," vypadlo nám oboum z úst. CC za námi zavřel a já postavila kufr ke skříni. Mobil a sluchátka jsem dala na postel. Velké prosklené dveře, které pouštěli sluneční paprsky dovnitř vedly přímo k moři. Vyšla jsem k moři a skočila oblečená do vody. Bylo to teplý a úžasný. CC skočil za mnou, když jsme oba byli nad hladinou, tak se rozpoutala líbací válka. Za zadek mě zvedl a já si knihy obmotala kolem jeho boků. Naše rty se o sebe vášnivě třely a jazyky válčily. Musela jsem se odtáhnout, abych přijala vzduch. Po pár nadechnutí a vydechnutí jsem se mu znova přisála na rty. CC začal vylézat z vody a položil nás na písek.
„Tak. Co. Tvůj. Slib?" zeptal se CC mezi polibky.
„Zatím jsem se k tomu nedostala," odtrhnula jsem od něj.
ČTEŠ
Pregnant with Coma
FanfictionWendy Fuentes a CC Coma byli přátelé, které nemohl skoro nikdo rozdělit, ale co když se spolu jednou vyspí? CC odjel na roční turné a Wendy zůstala doma sama s ranními nevolnostmi a otěhotněla.