„CC, zastav se," zasmála jsem se. Tak Wendy, do toho.
„Ano?" zněl jako malé dítě.
„Víš ta noc… než jste odjeli na tour… něco se stalo" zasekávala jsem se.
„Co se stalo?" strachoval se. Vzala jsem jeho ruku a položila ji na mé břicho.
„Jsem těhotná… s tebou," poslední dvě slova jsem zašeptala. Bylo ticho. Ale je to venku. Sklonila jsem hlavu a uviděla jeho ruku, jak se hýbala nahoru a dolu.
„To je… úžasný," přitiskl mě k sobě. Oddychla jsem si a přitiskla se k němu.
„Pojď, musíme to říct ostatním," vypískl a táhl mě do busu.
„Ahoj kluci, Juliet, Ello," pozdravila jsem osazenstvo na gauči.
„Ahoj Wendy," Ella mě přišla obejmout. Přišel mě obejmout a CC vypadal, že brzo vybuchne.
„Ashley, pusť mě," řekla jsem. Pustil mě a CC si mě k sobě přitáhl.
„Musíme vám něco oznámit," začal.
„Posloucháme," Juliet se zavrtala tím svým hnusným zadkem do gauče.
„Budu táta," zapištěl.
„Co?" vykulili oči.
„Čekám dítě se CCm," řekla jsem.
„No ty vole," řekli všichni. Zasmáli jsme se a holky si mě odtáhly. Vyptávaly se mě na otázky typu: kdy se to stalo, v kolikátým měsíci jsem atd.Odpoledne měli PTV vystoupení a po nich BVB. S holkami jsme si to užívali, ale já míň kvůli prckovi. Chvilku před koncem jsem se odebrala do busu odpočinout si. Lehla jsem si na gauč a zavřela oči.
Probudilo mě prohnutí matrace pod něčí vahou. Vyhrnul mi tričko a kladl polibky na břicho.
„Prcku, tady je tvůj tatínek," promluvil k mému bříšku. Bylo to roztomilé. Opatrně jsem zvedla ruku a zajela mu do vlasů.
„Maminka se nám probudila," usmál se na mě. Sedla jsem si a posadila se na jeho klín. Hladil mě na zádech a já jemu bloudila ve vlasech.
„Jsem rád, že tě mám tady… vás," políbil mě na tvář.
„Já taky," přitulila jsem se k němu. Zavrtala jsem si nos do jeho havraních vlasů a vdechovala jejich vůni.
„Zase mi šňupeš vlasy?" zasmál se.
„Pane Como, já můžu šňupat co chci," zašeptala jsem mu do ucha. Skousla jsem mu ušní lalůček. Vzdychl. Slezla jsem z něj, zvedla se a šla do kuchyňky.
„Nemáš chuť na Nutellu?" zeptal se mě Tony. Rozzářily se mi oči a sedla si vedle něj. Podal mi lžičku a já ji zabořila do mňamky.
„CC, dáš si Nutellu?" zavolal ta ním Tony. Přiběhl a všichni čtyři jsme se pustili do 1 Nutelly.Já, CC a Tony jsme s
večer seděli u telky a sledovali My Little Pony. Proč si pořád připadám jako dítě? Zavíraly se mi oči a já se šla ještě vysprchovat. Usušila jsem se a šla spát. Převlékla jsem se a zalehla. Zavrtala jsem se a usnula.
ČTEŠ
Pregnant with Coma
Fiksi PenggemarWendy Fuentes a CC Coma byli přátelé, které nemohl skoro nikdo rozdělit, ale co když se spolu jednou vyspí? CC odjel na roční turné a Wendy zůstala doma sama s ranními nevolnostmi a otěhotněla.