BAB 23

7K 332 14
                                    

"KAU MEMANG NAK CARI MATI DENGAN AKU KAN! AKU DAH LARANG JANGAN KELUAR DENGAN JANTAN LAIN!"ditendang perut Ary sehingga gadis tu terduduk di lantai.

Dicapai pisau di atas meja dan didekati ke arah gadis tu. Tangan dihiris tanpa riak bersalah. Ditumbuk wajah tu pula.

"argh sakitt"Zafeel mengepal penumbuknya erat dan ditumbuk wajah Ary dan hidung gadis tu mengalirkan darah panas.

"C...cukup s..sakit"Air mata nya mengalir deras. Tangan kanan naik memegang hidungnya.

"hiks sakit. Zafeel ja..hat. Ary t..taknak tinggal dekat sini lagi!"Dia mengundur menjauhi Zafeel.

"Kalau kau berani, keluarlah dari rumah ni. Biar nyawa kau jadi taruhan."

Ary mengesat darah yang tidak henti henti mengalir dari hidungnya.

"Zafeel jahat. Ary benci! Hiks. sakit"tangisannya pecah. Tangan kirinya usah dikata, mengalirkan darah yang banyak di lantai.

"Kau tak kan boleh bencikan aku Ary. Cause you are mine!" Dia ketawa suka.

Ary menyembamkan mukanya di lutut. Terhinjut hinjut bahunya kerana menangis. Kini ruangan tu hanya mendengar tangisan Ary saja.

"kau degil Ary. Aku dah pesan jangan keluar tapi kenapa kau keluar dengan jantan juga sayang?"Ary tidak menjawab malah hanya menangis saja. Dia keluar berjumpa dengan anak buahnya saja tapi dia tidak tahu dari mana Zafeel mengetahui.

"JAWAB! PANDANG MUKA AKU ARY!"gadis tu mengangkat muka. Wajah tu comot dengan darah.

"s..salah a..ary d.. dekat ma..mana? T..tu k..kawan a..ary ja"tubuhnya mengigil apabila Zafeel mendekatinya.

"z..zafeel s..selalu d..dera A..ary."Jejaka tu menekup muka Ary dan diusap lembut.

"aku tak suka kau keluar dengan jantan lain Ary. Tapi kau degil."dikesat darah yang mengalir di hidung Ary.

"ken..napa Zafeel nak k.. kongkong hidup Ary."mata tu sayu saja memandang Zafeel. Mata jejaka tu mencerlung tajam.

"Kenapa? kau tak suka aku jaga kau?! KAU NAK SANGAT DEKAT JANTAN TU KE HAH!"tengkingnya dan dicekik leher Ary.

dikuatkan lagi cengkaman nya. Ary sudah tidak dapat bernafas. Kaki Ary dratsik menendang Zafeel.

"uhuk uhuk"terbatuk batuk Ary untuk mencari oksigen. Zafeel memandang marah ke arah Ary.

Ary terkejut apabila Zafeel menghunus pisau. Ditangkap pisau tersebut dari mengenai perutnya. Jejaka tu tersenyum sinis dan ditarik pisau tu. Disebabkan tarikan tersebut, tapak tangan Ary luka.

"Argh cukupp!"terasa lemah satu badannya.

"you want kill me Zafeel? i am tired with you"Ternaik kening jejaka tu.

"Kau penat dengan aku? KAU DAH PENAT DENGAN SIKAP AKU? KAU TU YANG BODOH! DARI DULU AKU DAH BAGITAHU JANGAN ADA NIAT NAK BERKAWAN DENGAN AKU TAPI KAU YANG AMBIL JALAN NI ARIELLA!"jerkah nya sehingga bergema rumah tersebut.

"ja...jadi Zafeel nak bunuh Ary?"jejaka tu tergelak dan mengangguk.

"Yes i want kill you! Biar hidup aku bebas!"katanya. Ary merampas pisau tersebut. Terkejut Zafeel.

"GIVE IT TO ME BACK!" nafas Zafeel turun naik menahan amarah. seketika matanya membulat apabila Ary meletakkan pisau di lehernya sendiri.

"you really want to kill me right? I will kill myself if you want" Zafeel mengeleng kepalanya.

"No sayang. I am sorry. Please dont do that. Give it to me back. I will hug you. Come on."

"Zafeel menipu. You want me dead, right?" jejaka tu mengeleng kepalanya lagi. Dia mahu mencapai tangan Ary tapi selagi dia mendekati selagi tu pisau tu didekatkan di lehernya.

"jangan dekat. Z..zafeel ja..jahat."

"dont cry honey. Come to me. I want hug you. Dont do that okeyh sweetie? Come." Ary mengeleng tidak mahu.

"Zafeel selalu lepaskan kemarahan dekat Ary."air mata nya tidak henti henti mengalir.

"No honey. I am sorry. Come to me" dihulurkan tangannya. Mata Ary mulai terlihat samar samar.

"Honey open your eyes hey. SAYANG!"disambut tubuh tu. Pisau dilempar jauh.

20. KHAIRY ZAFEEL [C]Where stories live. Discover now