BAB 28

7.4K 344 6
                                    

Raima menolak Ary sehingga gadis tu berundur beberapa tapak.

"Eh betina! Aku dah bagi amaran jangan dekat dengan Zafeel yang kau mengatal lagi kenapa?!"Tengking Raima namun Ary kekal diam.

"DAH BISU? ATAU KAU PEKAK! AKU NAK KAU JAUHKAN DIRI DARI ZAFEEL ATAU AKU RAMPAS DENGAN CARA KOTOR!"Ditampar pipi Ary dan dicekik lehernya. Raima tersenyum sinis kerana Ary tidak membalas.

"Z..zafeel."

"Ya sayang"

Raima terkejut mendengar suara garau  Zafeel di belakangnya. Dilepaskan cengkaman nya dan ditoleh ke belakang melihat Zafeel yang tinggi lampai. Wajah tu ketat saja.

Tangan yang berurat tu mencekik leher Raima dan dianggkat membuatkan gadis tu terapung.

Raima menepuk nepuk tangan kekar tu agar melepaskannya. Zafeel melempar tubuh Raima ke loker.

"Arghh"jerit Raima. Terasa sakit dibelakang nya. Dianggkat muka memandang wajah bengis Zafeel.

Matanya terpandang pula akan Ary dibelakang Zafeel yang tersenyum sinis. Ary sudah perasan kedatangan Zafeel cuma dia sengaja biarkan jejaka tu melihat apa yang Raima lakukan kepadanya.

Zafeel mendekati Ary. Pinggang tu ditarik rapat.

"Are you okeyh babygirl?"Ary menganguk sambil tersenyum manis. Zafeel mengucup tepi dahi gadis tu.

"Malam ni pakai cantik cantik aku nak bawa kau keluar."Ary mendongak memandang nya.

"Pergi mana?"Zafeel mencuit hidung mancung Ary. Ditundukkan sedikit badannya.

"Buat anak."Dan bahunya mendapat tamparan dari Ary. Diusap bahunya yang terasa kebas.

"Jangan nak macam macam eh"Zafeel bergumam saja sambil mengusap bahunya..

Malam tu Ary mengenakan dress yang sangat cantik disertai rambut nya yang hujung bergulung.

Ary mengatur langkah turun dari tangga. Zafeel menoleh ke arah nya dan didehem perlahan apabila gadis tu sangat cantik malam ni.

"Cantik sayang malam ni"Zafeel menyelit rambut Ary je ke belakang telinga. Gadis tu hanya tersenyum saja.

"Eh kenapa kena tutup pula ni?"Soal Ary apabila matanya ditutup dengan kain hitam.

"shh."diletakkan jari telunjuk nya di bibir Ary agar gadis tu diam. Dia mula pemanduan sehingga tiba di suatu tempat.

Pintu penumpang dibuka. Tangan gadis tu dipegang olehnya.

"ikut abang okeyh."Ary hanya mengangguk saja. Zafeel menghentikan langkahnya dan dilepaskan tangan Ary.

"zafeel?"panggil Ary dan tiada sahutan dari jejaka tu. Tangan naik membuka kain yang menutupi matanya dan seketika terkaku apabila di hadapannya terdapat sebuah meja yang dihiasi cantik dan ada lilin di tengah meja.

Dilihat bawah nya pula dia berada dalam bentuk love yang dikelilingi bunga rose.

"You love this babygirl?" Kepala didongakkan memandang Zafeel yang tersenyum manis ke arahnya. Dianggukan kepala.

"Suka. Cantik sangat. Zafeel ke yang buat semua ni?"Zafeel menjongket keningnya.

"Of course abang yang buat. But don't call me Zafeel again. call me abang."Ary tergelak kecil dan mengangguk.

"Come sexy lady."Dihulurkan tangan nya dan disambut oleh Ary. Bunyi ombak serta angin malam tu mampu buatkan suasana menjadi tenang.

"Thankyou i love this"Zafeel tersenyum apabila Ary suka apa yang dia lakukan. Bukan main gigih dia tanya badboy macam mana nk romantik sampaikan ke empat jejaka tu ketawa akan nya kerana tidak pandai memikat hati perempuan.

20. KHAIRY ZAFEEL [C]Where stories live. Discover now