"abang sini kejap Ary nak cakap sikit."Zafeel duduk berhadapan dengan gadis tu.
"Sayang nak cakap apa?"soalnya dan dipandang wajah tu.
"Ary nak kahwin dengan-" percakapan Ary terpotong apabila Zafeel memintas.
"Dengan siapa? Tak! Aku takkan izinkan! Kau hanya milik aku Ary! Sampai bila bila!"Jejaka tu bangun dari duduknya dengan dua tangan dikepalkan.
"Sabar abang. Ary tak habis cakap lagi. Ary nak kahwin dengan abang. Bonda dan ayahda Ary nak satukan kita. Abang setuju ke?"Zafeel terkedu. Dia ingatkan Ary akan mahu berkahwin dengan orang lain.
"Why didn't you talk early? Of course I agree" dia duduk semula.
"Tapi, abang selalu seksa Ary. Macam mana Ary nak-"
"Kau takut aku pukul kau lagi? No, I won't hit you again. I am promise."diukir senyuman manisnya. Dia tahu Ary trauma apa yang dia lakukan terhadap gadis tu.
"Janji? Abang tak tipu kan?"soal Ary ingin kepastian.
"Abang janji sayang."balasnya dengan nada lembut. Ary mengukir senyuman nipis nya. Dia tidak terlalu percaya kerana Zafeel mempunyai sakit mental jadi emosinya tak menentu.
"Sini dekat abang"panggil Zafeel. Ary bingkas bangun mendekati jejaka tu. Zafeel meletakkan nya di atas peha.
"Ni dah kenapa pulak"Aulia menjulingkan matanya tatkala Beauty mengelilingi mereka bertiga.
"Aku dah bagi amaran jangan dekat dengan Zafeel tapi kau degil kan. Apa yang kau dah bagi dekat lelaki tu sampai dia nampak kau ja. Nak kata kau ni cantik? Aku lagi cantik. Pakaian pula selekeh"selamba saja Raima menghina Ary.
"Kitorang tak cantik takpa tapi cantik dalam beradab daripada kau yang suka merendahkan orang lain."bidas Alesha sinis.
"Tak payah tunjuk yang diri tu kuat lah!"Yana menunjal kepala Alesha. Bengang Ary yang melihat sepupunya diperlakukan seperti tu.
"Kitorang memang kuat. Korang tu ja yang lemah."Aulia menangkap tangan Fatina yang mahu menampar nya.
Ary segera menendang perut Raima apabila gadis tu sudah mahu membuka langkah.
"Kau memang tak serik kan? Dah kena dengan Zafeel pun masih nak kejar kejar dia. Bukan kau ke yang hina dia sakit mental dulu? Bukan main lagi kau hina dia."Menajam mata Ary ke arah Raima.
"Kenapa? Sebab dia dah semakin handsome? Semakin hot gitu kau nak dekat dia? Milih fisik? Ngaca duluu!"Raima memandang benci ke arah Ary.
"Aku akan rampas dia dari kau! Zafeel milik aku bukan betina murah macam kau ni!"Ary mengukir senyuman sinisnya.
"Cakap dengan cermin?" Raima mengetap bibir menahan amarah. Dan dia terpandang akan Zafeel yang bersama badboy.
"AUWWW SAKITNYAAA!"Raima menjerit sakit untuk menarik perhatian kelima jejaka tersebut.
"Kenapa ni? Apa jadi?"soal Ariq. Dilihat ke arah Aulia yang mengunci pergerakan Fatina dan Alesha yang menarik rambut Yana sehingga terdongak.
"Youuu diorang pukul kitorang. Kami tak buat apa apa punn!"Raima memandang sayu ke arah Zafeel yang hanya tenang dengan riak kosongnya.
"Kitorang tak faham ni apa yang jadi siapa pukul siapa ni? Ary? Alesha? Aulia?" Triple A menjulingkan mata serentak.
"Nak kitorang pukul korang betul betul ke? Boleh"Triple A mengukir senyuman sinis. Penumbuk di angkat dan ditumbuk rahang beauty sehingga mereka bertiga terbaring tidak sedarkan diri.
"WEIH! APA KORANG BUAT NI!"terkejut badboy tu melihat triple A mengambil keputusan bergitu.
Zafeel mengukir senyuman sinisnya.
"Goodgirl my sugar baby. Come"panggil Zafeel dan dihulurkan tangannya. Badboy memandang Zafeel tidak percaya.
Ary melangkah mendekati nya. Alesha dan Aulia beredar meninggalkan beauty disitu.
"Abang tak marah?"Soal Ary. Jejaka tu menoleh ke arah nya dan mengeleng perlahan.
"Buat apa abang nak marah. Sayang tak akan pukul orang kalau orang tak cari pasal. Betul kan?"Dicuit hidung mancung tu. Ary tersenyum dan mengangguk.
YOU ARE READING
20. KHAIRY ZAFEEL [C]
RomanceKHAIRY ZAFEEL Seorang anak lelaki tunggal dari keluarga yang kaya. dua orang tua nya pula mempunyai pangkat dato dan datin. Dari kecil dia hidup dengan kemewahan serta bahagia namun siapa sangka sewaktu umurnya meningkat 16 tahun, kedua orang tua ny...