BAB 37

6.4K 336 6
                                    

Zafeel mendukung tubuh isterinya ke dalam rumah dan dibawa ke bilik. Gadis tu sudah tertidur dalam perjalanan mahu pulang ke rumah setelah selesai resepsi sebentar tadi.

"Sayang bangun tukar baju dulu"ditepuk pipi tu perlahan. Ary mencelikkan matanya dan bangun.

"Hm?"dia masih mamai. Zafeel mengucup dahi Ary.

"Tukar baju dulu sayang. Lepastu tidur."Ary bangun dari duduknya dan melangkah ke bilik air.

Setelah Ary siap menukar bajunya ke baju tidur didekati ke arah katil. Zafeel sudah tidur agaknya.

Zafeel menarik pinggang ramping milik isterinya dan kepala Ary diletak kan beralaskan tangan sasa nya.

Dikucup pipi gebu tu dahulu sebelum memejamkan mata untuk tidur. Akhirnya pasangan suami isteri tu hanyut ke mimpi.

ARY mengejutkan suaminya agar bangun. Dicuit cuit sixpack jejaka tu. Zafeel menangkap tangan kecil isterinya dan ditarik ke dalam dakapan.

"kenapa hm?"soalnya dengan suara serak basah. Ary yang mendengar tu menelan air liur nya. Sexy betul suaminya sekarang.

"why baby? You want kiss hm?"dicium pipi gebu tu bertalu talu. Ary tergelak dan mahu melepaskan diri tapi Zafeel mencantumkan kedua tangannya.

"Dah la abang."Zafeel menjongket keningnya ke arah gadis tu yang berada di bawahnya.

"dah apa?"Soalnya.

"Dah dah la cium Ary."Zafeel mengucup pipi tu lagi.

"Baby cakap apa? Cuba ulang."Ary merengek apabila Zafeel mahu mempermainkan nya.

"elele manjaa. Taknak tapi nak kan?"Dipicit hidung mancung isterinya sehingga memerah.

"Hm apa abang nii"nak bangun memang tak boleh lah dah Zafeel atasnya.

"Apa sayang? Abang apa?"Dipandang dalam mata cantik tu. Makin tidak senang duduk lah Ary dibuatnya.

"Eiii apa abang ni lepaslah." Zafeel menunduk mencium hidung mancung Ary.

"Lepas apa sayang? Baju?"terukir senyuman nakal di bibir jejaka tu. Membulat mata Ary.

"Gatalnya abang niii. Ary nak bangun ishh."Suka sungguh Zafeel mengusik nya. Jejaka tu tergelak kecil melihat wajah cemberut si isteri.

"Sini sini. Alahai sayanggg"diselitkan tangannya di celah ketiak Ary dan dianggkat ke atas pehanya.

"Usik sedikit takkan dah merajuk hm?"Diselitkan rambut tu ke belakang telinga.

"Merajuk dengan abangg."Dikembungkan pipinya. Zafeel menunduk sedikit.

"Macam mana?"Dijongket kening kanannya.

"Macam ni lah hmm"bibir Ary mahu mengukir senyuman namun ditahan. Zafeel melihat wajah isterinya dari arah tepi.

"Macam mana hm?"

"Eeeee dahlaaa abang ni suka usik Aryy."tergelak Zafeel dan dipeluk erat tubuh kecil Isterinya.

"Dengan siapa lagi abang nak usik kalau bukan dengan sayang"digerakkan ke kiri dan kanan secara perlahan.

20. KHAIRY ZAFEEL [C]Where stories live. Discover now