Umay Deniz Arslan
"Anne kalp krizi geçireceğim, yeter!" Bir yandan sızlanıp diğer yandan sarma sarmaya devam ediyordum. Ama annem anlamıyordu beni. Ya da anlamak istemiyordu...
"Bana bak, Umay," dedi tehditvâri sesi ile. Umay derdi bana. Çünkü babam ile kavga etmişler isim konusunda. En sonunda ikisini de koymuşlar. Ama annem bana Umay diye seslenirdi. Deniz ismini pek kullanmazdım zaten ben de... "Sar şunları yoksa ben seni saracağım." diye de tehdit fırlattı üzerime. TC annesi işte. Bulduğu yerde ya tehdit fırlatıyor ya da terlik...
"Sınava ne kaldı şunun şurasında. Rakiplerim harıl harıl ders çalışıyor, ben ise gün için sarma sarıyorum!" Sızlanmalarım annemi sıkmış olacak ki ofladı.
"Çenen değil, elin çalışsın." Son komutunu da verdikten sonra biraz harç aldı. Yaprağın içine koydu ve tabiri caiz ise kalem gibi sardı. Onun yaptıklarına baktıktan sonra kendiminkine döndüm ve yüzümü buruşturdum. Fazlaca tombiklerdi.
Ama ben tombik seviyordum. Oh mis gibi bol harçlı.
Sırıtarak sarmaya devam ettim.
Sarmalar bittikten sonra annem kısır yaptı. Bende kek tariflerine baktım ve kolay bir tanesini çırpıp fırına sürdüm. Annem kıyafetini giymeye gidince tezgâhta duran yiyeceklerin fotoğrafını çekip gruba attım. Annem izin vermiyordu böyle şeylere. Canları çekermiş... Çeksin diye paylaşıyorum zaten.
🌼
Mesnevi'den Dersi Yarım Kalmışlar
Siz:
Siz: Annemin gün sevdaları...
Cihan: 35 yaşındaki ablalar gibi gün fotoğrafı mı atıyon bize aq
Cihan: Atma
Cihan: Çünkü siz böyle şeyler atınca ben aç kaldığımı falan zannediyorum
Berk: Cihan sen de aç kalıyorsan biz bit kadar yemek yiyor oluruz amk
Berk: Bu arada çok iyi görünüyorlar Umay
Çağla: Yaa döktürmüşsünüz yineee
Çağla: Neyse ki ben de geliyorum yoksa açlığımdan ölürüm nfndnfnfn
Siz: Dksddkddk
Siz: Gel gel
Cihan: Ya biz?
Cihan: Biz aç mı kalalım
Berk: Ölelim mi biz
Siz: Ya rjjdjeejrkejdjdj
Siz: Tamam size de bir tabak hazırlarım fjfffjdfjjfjfmaoamx
Cihan:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya & Çikolata | Texting
Teen FictionKağan: Sana göre biz iki iyi arkadaşız değil mi? (21.43) Umay: Evet. Ne oldu ki? (21.50) Kağan: Bana göre değiliz. Umay: Ne? Umay: Ne demek istiyorsun Allah aşkına Kağan? Kağan: Diyorum ki, şu dünyada tek başına savaşmana izin vermeyeceğim Umay: Kağ...